Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-08-30-003665-c 519e34a159b3433c987487c63c30425b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грейда Тетяна Богданівна

+380342524020 yo_knpoklifor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Обласна клінічна лікраня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Контактна особа: Грейда Тетяна Богданівна
+380342524020
yo_knpoklifor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2021 16:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 16:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6830 кг
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1000 шт
Відпрацьовані люмінесцентні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1000 кг
Клінічні та подібні їм відходи (біологічні відходи та анатомічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2021 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2021 16:43
проект договору.doc
30 серпня 2021 16:43
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-30-003665-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 03 вересня 2021 10:35
Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників
Відповідно до Наказу МОЗ та ЗУ "Про публічні Закупівлі", немає заборони щодо залучення субпідрядника у сфері переробки люмінесцентних ламп, які містять елементи ртуті. Існує заборона на залучення субпідрядника тільки у сфері поводження із відходами категорії В. Тож, Замовник вимогою щодо надання Виписки з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власного демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп обмежує коло Учасників. вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із тексту Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2021 15:54
Шановний Учасник!
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» . В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.

Також, відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. враховуючи той факт, що Замовник потребує своєчасного вивезення та утилізації відходів, що є предметом закупівлі – отже зацікавлений в якісному наданні послуг. З приводу цього, залучення субпідрядних організацій до надання послуг не передбачається умовами оголошення.
Таким чином відсутні підстав задоволення вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-30-003665-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 03 вересня 2021 10:48
Вимога до Учасників, яка суперечить чинному Законодавству
Замовник вимагає надання Учасниками Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Оскільки, інсують інші категорії ТЗ, вимагаємо дотримуватись чинного Законодавства та змінити вимогу, додавання до неї фрази: "за наявності".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2021 15:56
Шановний Учасник!
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів,
затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656,
Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони
згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил
допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
З наведеного вбачається, що вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних
засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-08-30-003665-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 03 вересня 2021 10:52
Залучення субпідрядних організацій
На якій підставі Замовник не керується Законодавством та встановлює вимоги на свій розсуд? Законом не заборонено залучати Учасникам субпідрядні організації! Чому Замовник вважає, що Оголошення не повинно відповідати нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"? Видаліть вимогу, яка обмежує та дискримінує коло Учасників!
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2021 15:58
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації. З наведеного вбачається, що умова, щодо щодо
надання Виписки з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власного
демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп є правомірною, адже предметом закупівлі
є, між іншим «Відпрацьовані люмінесцентні лампи».
Також, враховуючи той факт, що Замовник потребує своєчасного вивезення та утилізації відходів,
що є предметом закупівлі – отже зацікавлений в якісному наданні послуг. З приводу цього,
залучення субпідрядних організацій до надання послуг не передбачається умовами оголошення.
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-30-003665-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 03 вересня 2021 11:08
Кількість вантажників
Відповідно до Наказу про поводження із небезпечними відходами, Законодавець не встановлює обов'язкову кількість вантажників у суб'єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами. Тож, чому Замовник встановлює ті вимоги, які не потребуються НАВІТЬ чинним Законодавством? Шановний Замовнику, видаліть вимогу, яка суперечить чинному Законодавству!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2021 16:00
Шановний учасник!
Ваша вимога містить посилання на «Наказ про поводження із небезпечними відходами», проте
відсутній конкретний номер та дата прийняття такого наказу, отже не зрозуміло яке саме
законодавство порушує Замовник.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 16:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 148 980,00
UAH з ПДВ
148 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2021 09:50
Електронний підпис
08 вересня 2021 09:50
21. Витяг ПДВ.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.21 інструкція Екотром 2.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.11 Дозвіл на викидки.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.16 ISO 14001-2.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.19 Страховка ЗИЛ.pdf
08 вересня 2021 09:50
40.2 наказ від 02.11.2020 р..pdf
08 вересня 2021 09:50
36. проект договору.pdf
08 вересня 2021 09:50
40.1 Вантажники.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.13 ISO 9001-1.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.14 ISO 9001-2.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.12 MAN.pdf
08 вересня 2021 09:50
24. протокол № 59.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.3 атестат виробництва.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.17 ЗИЛ.pdf
08 вересня 2021 09:50
39.2 S1499201 Квитанція №2.pdf
08 вересня 2021 09:50
23. протокол №30 від 04.04.2018.pdf
08 вересня 2021 09:50
1. цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2021 09:50
16.15 ISO 14001.pdf
08 вересня 2021 09:50
22. протокол №38 від 18.09.2019.pdf
08 вересня 2021 09:50
20. Витяг з ЄДР (11.08.2021).pdf
08 вересня 2021 09:50
16.20 дозвіл ртуть.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 148 980,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2021 14:23

Документи

14 вересня 2021 14:23
Електронний підпис
14 вересня 2021 14:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2021 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
148 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2021 14:23
Електронний підпис
14 вересня 2021 14:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2022 14:25
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 17:23
дд3 до 610 від 30.09.2021.pdf зміни до договору
24 січня 2022 17:21
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:36
Дод угода _2 до договору _610.pdf зміни до договору
05 січня 2022 10:35
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:28
Дод угода _1 до договору _610.pdf зміни до договору
05 січня 2022 10:26
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 15:51
№610 від 30.09.2021р. укладений
30 вересня 2021 15:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) 6830 кг 15,00
UAH з ПДВ
Відпрацьовані люмінесцентні лампи 1000 шт 4,20
UAH з ПДВ
Клінічні та подібні їм відходи (біологічні відходи та анатомічні) 1000 кг 17,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 12763,80грн
Номер договору про закупівлю: 610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 30.04.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 610
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.9.2 договору сторони домовились продовжити дію договору №610 від 30.09.2021р. на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, а саме до 01.05.2022 в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. Загальна сума додаткової угоди становить 29 796 грн. 00 коп. (двадцять дев'ять тисяч сімсот дев'яносто шість грн. 00 коп. ) в тому числі ПДВ 4966 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 610
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) 6830 кг 15,00
UAH з ПДВ
Відпрацьовані люмінесцентні лампи 200 кг 4,20
UAH з ПДВ
Клінічні та подібні їм відходи (біологічні відходи та анатомічні) 584.2 кг 17,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 01 травня 2022
Сума оплати за договором: 166 012,20
UAH (в тому числі ПДВ 27 668,70 UAH)