Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР НАДАННЯ ДОПОМОГИ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД НАСИЛЬСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 41847448 |
Місцезнаходження: | 61060, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Льва Ландау, буд. 48 |
Контактна особа: |
Кузнецова Олена 380577258709 41847448@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 1 261 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем здійснюється на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених документів Продавця (акту приймання-передачі, видаткової накладної) при наявності бюджетних призначень на зазначені цілі, протягом 10 банківських днів з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 15:15 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000119 ● 5d0f217643ec493d911c617d92da657b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 18:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 №200
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.08.2022 №200
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3.UA-2021-08-30-002851-c 30.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 10:25:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Легковий автомобіль (Автомобіль CitroenSpaceTourerL3 BHDi180 AT8 FEEL aбo еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-30-002851-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Авто Віа» (надалі ТОВ «Авто Віа») як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону. Інформація ТОВ «Авто Віа» надана не у відповідності з вимогами Додатку № 3 до тендерної документації.
Так, додаток «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)» складений у повільній формі та не містить даних про №, дату, строк дії договорів, сум виконання договорів.
При наданні аналогічних договорів не дотримано вимог щодо надання договорів на поставку конкретної марки автомобілю («CitroenSpaceTourerL3 BHDi180 AT8 FEEL» aбo еквівалент).
Не виконано вимоги щодо обов’язкового надання сканованих копій позитивних відгуків від ycix Замовників за вказаними у додатку договорами (надано відгук по одному договору з трьох).
2. Прошу надати пояснення стосовно несвоєчасного виконання постачальником договірних зобов’язань. Так, згідно із п. 4.1 договору від 07.10.2021№ 07-2021, укладеного з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Авто Віа», строк поставки товару - протягом 60 календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше 10 грудня 2021 року. Поставка товару, згідно інформації, оприлюдненої на порталі E-data, здійснена за накладною вiд 24.12.2021 № 1404.
3. Прошу надати пояснення стосовно не оприлюднення звіту про виконання договору в порядку, передбаченому статтею 10 Закону. Так, згідно із п. 10.3 договору від 07.10.2021 № 07-2021 «Договір вступає в силу з 07 жовтня 2021 року і діє до 31 грудня 2021 року». Оплата за поставку автомобiля CITROEN SpaceTourer L3 BHDi 180 AT8 FEEL проведена Замовником 28.12.2021 в сумі 1 260 000,0 грн, в т.ч. ПДВ- 210000,0 грн (накл. поставки вiд 24.12.2021№ 1404).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 14:56:20
Пояснення щодо запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі «Легковий автомобіль (Автомобіль CitroenSpaceTourerL3 BHDi180 AT8 FEEL або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-30-002851-c) та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Центр надання допомоги постраждалим від насильства (далі – ЦНДПН) надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Щодо невідхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Авто Віа»
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються Замовником у тендерній документації та в технічному завданні, а саме інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності з вимогами Додатку № 3 до тендерної документації.
Додатком 3 тендерної документації передбачалося надання учасниками торгів документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Зокрема, Додатком 3 передбачено, що учасниками надається інформація у вигляді таблиці, яка обов'язково має містити графи, встановлені Таблицею № 1 зa підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).
Учасником ТОВ «Авто Віа» у складі тендерної пропозиції міститься довідка про виконання аналогічних договорів, яка за своїм змістом дещо відрізняється від форми, наведеної в додатку 3 тендерної документації.
Однак, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації наведено приклади формальних помилок, зокрема: «відсутність визначеної Замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті документу, поданого у складі тендерної пропозиції».
Беручи до уваги той факт, що інформація, яка не була передбачена у таблиці 1 додатку 3, містилася в повному об’ємі у змісті інших документів, поданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Авто Віа», тому вказана помилка віднесена Замовником до формальних.
Водночас, Додатком 3 тендерної документації також передбачалася вимога, що учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) наступними документами:
- копія аналогічного (них) договору (рів) зазначеного(них) у Таблиці № 1 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів);
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): кoпiï актів звірки взаєморозрахунків, aбo накладні, aбo інші документи, які свідчать про виконання договору підписані всіма сторонами;
- скановану копію позитивного (них) відгуку (ків) за наданим (и) договором (ами) від Замовника, у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, а також інформацію щодо відсутності з боку Замовника претензій aбo судових позовів щодо невиконання aбo неналежного виконання умов договору. Відгуки мають бути надані від ycix Замовників, які вказані у Таблиці № 1.
Слід врахувати, що у розумінні тендерної документації малося на увазі надання одного або декількох документів, перелічених у кожному пункті.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Авто Віа» містяться всі наявні документи, які передбачалися Додатком 3 до тендерної документації. А тому підстави для відхилення такого учасника згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Щодо несвоєчасного виконання постачальником договірних зобов’язань
Несвоєчасне виконання постачальником договірних зобов’язань в частині поставки товару відбулося з обставин затримки поставки автомобіля від імпортерів в Україну. Вказані обставини перелічені ним у листі від 15.12.2021 за вхідним номером ЦНДПН № 92 (скан копія додається).
Щодо неоприлюднення звіту про виконання договору
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 7.4. розділу 7 договору купівлі продажу № 07-2021 від 07.10.2021 гарантійний строк експлуатації товару за цим договором складає не менше 3 (трьох) років, або не менше, ніж на 100 000 км. пробігу.
Дійсно, договір діяв до 31 грудня 2021 року, але по даному договору не виконані гарантійні зобов’язання, що в свою чергу не дозволяє Замовнику оприлюднити звіт про виконання договору, у зв’язку з тим, що він не виконаний.
Беручи до уваги наведене, порушення щодо оприлюднення звіту про виконання договору відсутні. Даний звіт буде оприлюднений після завершення 3 (трьох) років експлуатації товару, або не менше, ніж на 100 000 км. пробігу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Центр надання допомоги постраждалим від насильства усунув виявлені порушення у спосіб, вказаний у констатуючій частині висновку. Детальна інформація зазначена в протоколі прийняття рішення уповноваженою особою від 22.09.2022 № 4, що додається.
2022-09-23 12:42:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Авто Віа |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СІНГЛ АВТО» |
1 261 480,00
UAH з ПДВ
|
1 261 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Авто Віа #37878496 |
Переможець |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 17:15
|
Договір Авто 001.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 17:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий автомобіль (Автомобіль Citroen SpaceTourer L3 BHDi180 AT8 FEEL aбo еквівалент) | 1 | штуки |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|