Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А92, А95
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2021-08-30-002363-c ● d887932438db4636a65848646433a8f7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 25690247 |
Місцезнаходження: | 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В |
Контактна особа: |
Лісова Вікторія Сергіївна 0660818090 voda_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2021 14:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою № 85-РП2021 від 30.08.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з моменту виставлення Переможцем спрощеної закупівлі рахунку до оплати. | Аванс | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 08:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 08:12 |
Додаток 2 до оголошення про проведення СЗ.doc | |
31 серпня 2021 15:56 |
Протокол № 98 від 31.08.2021 р.pdf | |
31 серпня 2021 15:56 |
ред. зі змінами від 31.08.2021 р. Оголошення про проведення СЗ.doc | |
31 серпня 2021 15:25 |
Протокол № 97 від 31.08.2021 р.pdf | |
31 серпня 2021 15:22 |
ред. зі змінами від 31.08.2021 р. Додаток 1 до оголошення про проведення СЗ.doc | |
30 серпня 2021 14:23 |
Додаток 3 до оголошення про проведення СЗ.doc | |
30 серпня 2021 14:23 |
Додаток 4 до оголошення про проведення СЗ.doc | |
30 серпня 2021 14:23 |
Оголошення про проведення СЗ.doc |
03 вересня 2021 08:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 вересня 2021 08:12 |
Додаток 2 до оголошення про проведення СЗ.doc
|
|||||||||
31 серпня 2021 15:56 |
Протокол № 98 від 31.08.2021 р.pdf
|
|||||||||
31 серпня 2021 15:56 |
ред. зі змінами від 31.08.2021 р. Оголошення про проведення СЗ.doc
|
|||||||||
31 серпня 2021 15:25 |
Протокол № 97 від 31.08.2021 р.pdf
|
|||||||||
31 серпня 2021 15:22 |
ред. зі змінами від 31.08.2021 р. Додаток 1 до оголошення про проведення СЗ.doc
|
|||||||||
30 серпня 2021 14:23 |
Додаток 3 до оголошення про проведення СЗ.doc
|
|||||||||
30 серпня 2021 14:23 |
Додаток 4 до оголошення про проведення СЗ.doc
|
|||||||||
30 серпня 2021 14:23 |
Оголошення про проведення СЗ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність Додатку №2
Дата подання: 02 вересня 2021 15:06
Дата відповіді: 03 вересня 2021 08:18
Доброго дня! Не підвантажений Додаток №2 – Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження. Долучіть, будь ласка, його. Дякую
Відповідь: Дякую за звернення. Додаток №2 долучено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-30-002363-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 31 серпня 2021 14:03
Щодо номіналу талонів
Доброго дня!
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до Оголошенні наявна вимога: - «Учасник повинен пропонувати до реалізації бланки-дозволи (талони) на паливо номіналом 5 (п'ять), 10 (десять), 15 (п'ятнадцять) 20 (двадцять) літрів, термін дії яких повинен бути не меншим 3 (трьох) місяців із дати передачі їх Замовнику, з можливістю безоплатного обміну їх на нові талони з новим строком дії при його закінченні (у складі тендерної пропозиції надати зразки (копії) талонів, за допомогою яких буде здійснюватись заправка автомобілів на АЗС)». Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що свідомо зменшує коло учасників щодо номіналу 5, 10, 15, 20 літрів, так як Учасник, який має номінали бланків-дозволів (талонів) 10, 20 літрів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Оголошення, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: недискримінація учасників. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни в частині критеріїв додатку 1 до Оголошення щодо номіналів бланків-дозволів (талонів).
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до Оголошенні наявна вимога: - «Учасник повинен пропонувати до реалізації бланки-дозволи (талони) на паливо номіналом 5 (п'ять), 10 (десять), 15 (п'ятнадцять) 20 (двадцять) літрів, термін дії яких повинен бути не меншим 3 (трьох) місяців із дати передачі їх Замовнику, з можливістю безоплатного обміну їх на нові талони з новим строком дії при його закінченні (у складі тендерної пропозиції надати зразки (копії) талонів, за допомогою яких буде здійснюватись заправка автомобілів на АЗС)». Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що свідомо зменшує коло учасників щодо номіналу 5, 10, 15, 20 літрів, так як Учасник, який має номінали бланків-дозволів (талонів) 10, 20 літрів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Оголошення, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: недискримінація учасників. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни в частині критеріїв додатку 1 до Оголошення щодо номіналів бланків-дозволів (талонів).
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2021 15:42
Повідомляємо про внесення змін до частини 3 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» Додатку № 1 до Оголошення про преведення спрощеної закупівлі шляхом викладення його в новій редакції.
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Вимогу задоволено.
Номер вимоги: UA-2021-08-30-002363-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 31 серпня 2021 14:40
Щодо КЕП
Доброго дня!
Згідно п. 14 Оголошення, Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Відповідно до пп. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 р., під КЕП також розуміє удосконалений електронний підпис.
Відповідно до лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, наголошено про можливість «до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»».
Згідно до пп. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Таким чином, відповідно до вищезазначеної норми під КЕП (кваліфікованим електронним підписом) також розуміється удосконалений електронний підпис.
Просимо внести зміни в Оголошення, передбачивши можливість використання також удосконаленого електронного підпису.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 14 Оголошення, Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Відповідно до пп. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 р., під КЕП також розуміє удосконалений електронний підпис.
Відповідно до лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, наголошено про можливість «до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»».
Згідно до пп. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Таким чином, відповідно до вищезазначеної норми під КЕП (кваліфікованим електронним підписом) також розуміється удосконалений електронний підпис.
Просимо внести зміни в Оголошення, передбачивши можливість використання також удосконаленого електронного підпису.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2021 15:55
Повідомляємо про внесення змін до частини 14 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про преведення спрощеної закупівлі шляхом викладення в новій редакції:
«учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документи, зазначені у Додатку № 2 до цього Оголошення. Усі документи, які вимагаються надати, подаються Учасником в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді у складі своєї пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, та дані створюються, та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Усі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо».
Розгорнути
Згорнути
«учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документи, зазначені у Додатку № 2 до цього Оголошення. Усі документи, які вимагаються надати, подаються Учасником в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді у складі своєї пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, та дані створюються, та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Усі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо».
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Вимогу задоволено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
165 060,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:16
|
Додаткова угода №1 до Договору №161 від 15.09.2021 р. Бензин А92, А95.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 09:24
|
Договір № 161 від 15.09.2021 р.pdf | укладений |
15 вересня 2021 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із коливанням ціни на паливно-мастильні матеріали (бензин А-92, А-95), керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, Сторони домовились про те, що з 07 грудня 2021 року необхідно внести зміни до Специфікації на поставку Товару ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95), що є Додатком № 1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |