Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А92, А95
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2021-08-30-002363-c d887932438db4636a65848646433a8f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісова Вікторія Сергіївна

0660818090 voda_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Код ЄДРПОУ: 25690247
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
Контактна особа: Лісова Вікторія Сергіївна
0660818090
voda_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2021 14:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2021 15:00
Початок аукціону: 13 вересня 2021 11:01
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою № 85-РП2021 від 30.08.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з моменту виставлення Переможцем спрощеної закупівлі рахунку до оплати. Аванс 1 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність Додатку №2
Дата подання: 02 вересня 2021 15:06
Дата відповіді: 03 вересня 2021 08:18
Доброго дня! Не підвантажений Додаток №2 – Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження. Долучіть, будь ласка, його. Дякую
Відповідь: Дякую за звернення. Додаток №2 долучено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-30-002363-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 31 серпня 2021 14:03
Щодо номіналу талонів
Доброго дня!

Шановний Замовнику! У Додатку 1 до Оголошенні наявна вимога: - «Учасник повинен пропонувати до реалізації бланки-дозволи (талони) на паливо номіналом 5 (п'ять), 10 (десять), 15 (п'ятнадцять) 20 (двадцять) літрів, термін дії яких повинен бути не меншим 3 (трьох) місяців із дати передачі їх Замовнику, з можливістю безоплатного обміну їх на нові талони з новим строком дії при його закінченні (у складі тендерної пропозиції надати зразки (копії) талонів, за допомогою яких буде здійснюватись заправка автомобілів на АЗС)». Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що свідомо зменшує коло учасників щодо номіналу 5, 10, 15, 20 літрів, так як Учасник, який має номінали бланків-дозволів (талонів) 10, 20 літрів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Оголошення, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: недискримінація учасників. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни в частині критеріїв додатку 1 до Оголошення щодо номіналів бланків-дозволів (талонів).

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2021 15:42
Повідомляємо про внесення змін до частини 3 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» Додатку № 1 до Оголошення про преведення спрощеної закупівлі шляхом викладення його в новій редакції.
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Вимогу задоволено.
Номер вимоги: UA-2021-08-30-002363-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 31 серпня 2021 14:40
Щодо КЕП
Доброго дня!
Згідно п. 14 Оголошення, Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Відповідно до пп. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 р., під КЕП також розуміє удосконалений електронний підпис.
Відповідно до лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, наголошено про можливість «до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»».
Згідно до пп. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Таким чином, відповідно до вищезазначеної норми під КЕП (кваліфікованим електронним підписом) також розуміється удосконалений електронний підпис.
Просимо внести зміни в Оголошення, передбачивши можливість використання також удосконаленого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2021 15:55
Повідомляємо про внесення змін до частини 14 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про преведення спрощеної закупівлі шляхом викладення в новій редакції:
«учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документи, зазначені у Додатку № 2 до цього Оголошення. Усі документи, які вимагаються надати, подаються Учасником в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді у складі своєї пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, та дані створюються, та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Усі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо».
Розгорнути Згорнути
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Вимогу задоволено.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 170 820,00
UAH з ПДВ
165 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 169 380,00
UAH з ПДВ
166 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2021 10:55
Електронний підпис
08 вересня 2021 10:54
проект договора.pdf
08 вересня 2021 10:54
Вытяг НДС.pdf
08 вересня 2021 10:54
Витяг_20210721.pdf
08 вересня 2021 10:54
Договір Укрнафта 2021.pdf
08 вересня 2021 10:54
зразки талонів.pdf
08 вересня 2021 10:54
Відомості_ЄДРПОУ_20210811.pdf
08 вересня 2021 10:54
АЗС1.pdf
08 вересня 2021 10:54
захист довкілля.pdf
08 вересня 2021 10:54
персональні дані.pdf
08 вересня 2021 10:54
Статут новий.pdf
08 вересня 2021 10:54
про учасника.pdf
08 вересня 2021 10:54
А-92.pdf
08 вересня 2021 10:54
пропозиція.pdf
08 вересня 2021 10:54
Приказ_директор Заец СА.pdf
08 вересня 2021 10:54
А-95.pdf
08 вересня 2021 10:54
техвимоги.pdf
08 вересня 2021 10:54
довіреність.pdf

Публічні документи

09 вересня 2021 19:28
Електронний підпис
09 вересня 2021 19:05
ліцензія.rar
09 вересня 2021 19:05
ІНТЕР КАРД копія.rar
09 вересня 2021 19:05
Інтеркард (оригінал).rar
09 вересня 2021 19:05
Довідки.pdf
09 вересня 2021 19:05
Установчі копії.rar
09 вересня 2021 19:05
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2021 19:05
Наказ _20.pdf
09 вересня 2021 19:05
А-92 20 літрів.PDF
09 вересня 2021 19:05
статут 2020 новий.pdf
09 вересня 2021 19:05
Установчі.rar
09 вересня 2021 19:05
опис до Статуту копія.pdf
09 вересня 2021 19:05
Статут копія.pdf
09 вересня 2021 19:05
опис до статуту 2020 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 165 060,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 15:54

Документи

13 вересня 2021 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
165 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:16
Додаткова угода №1 до Договору №161 від 15.09.2021 р. Бензин А92, А95.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 09:24
Договір № 161 від 15.09.2021 р.pdf укладений
15 вересня 2021 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коливанням ціни на паливно-мастильні матеріали (бензин А-92, А-95), керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, Сторони домовились про те, що з 07 грудня 2021 року необхідно внести зміни до Специфікації на поставку Товару ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95), що є Додатком № 1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 100 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 830,00 UAH)