Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів з використанням матеріалів виконавця
Очікувана вартість
325,00 UAH
UA-2021-08-30-001491-b 2c152ac9c9aa43278098edaa3cda21be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Анастасія Олександрівна

+380464521203 dvssergienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Сергієнко Анастасія Олександрівна
+380464521203
dvssergienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки картриджів з використанням матеріалів виконавця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка, 108-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконані роботи, надані послуги здійснюється замовником після підписання сторонами акту виконаних робіт, послуг згідно рахунку та вищевказаного акту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 серпня 2021 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Інгресс Лайн"
#31378711
Переможець 325,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 15:45

Документи

30 серпня 2021 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 15:55