Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 716 000,00 UAH
UA-2021-08-30-001053-b 0c038c5be9ad4bce8ea0e08ad5428d98
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» одержало відкориговану проектну документацію «Робочий проект № 04-21» та експертний звіт ТОВ «Науково-виробниче підприємство Міжрегіональна будівельна експертиза» від 30 липня 2021 року № 0813-21Е, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками). Коригування». Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, становить 4 716 000 грн. 00 коп. з ПДВ. Між ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ТОВ «Ростдорстрой» укладено договір підряду № 03-24/21-15 від 26.02.2021р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), на загальну суму 10 900 000,00 грн. з ПДВ. Додаткова закупівля даної роботи в Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» забезпечить повноцінне та безперебійне виконання робіт. Додатковий об’єм робіт нерозривно пов'язаний із виконанням робіт по первинному проекту, тому, доцільно залучити до їх виконання підрядника, який вже виконував роботи з ремонту вказаного об’єкту, що забезпечить повноцінне та безперебійне виконання робіт, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінчені виконання робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Виконання робіт тим самим підрядником гарантуватиме сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації дороги. Крім того, це дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту в цілому, після завершення будівництва. Умова застосування переговорної процедури закупівлі: п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 14:48
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38500, Україна, Полтавська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200, Диканський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Робочі 70

Тендерна документація

30 серпня 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-09-000023 ● d516950696364b42a421b541bc27a638
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2022 11:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.09.2022 № 194

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-08-30-001053-b 30.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-12 17:13:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-30-001053-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення (інформацію) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
3. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.12.2021 № 2 до договору підряду від 13.09.2021 № 03-24/21-81 відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-15 16:20:05

Пояснення

Пояснення, документи та інформація додано (завантажено)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-15 16:12:12

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення, інформація та документи надано (завантажено)

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2022-09-20 16:46:55

про надання пояснень

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-30-001053-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Просимо надати відкориговану проектну документацію «Робочий проект № 04-21» на яку Ви посилається у повідомленні про намір укласти договір та яка слугувала документальним підтвердженням для застосування переговорної процедури закупівлі.
Крім того, необхідно надати інформацію з її документальним підтвердження щодо додатків до договірної ціни за Основним договором підряду від 26.02.2021 № 03-24/21-15, укладено за результатами проведених торгів за номером UA-2020-12-18-006943-b (локальні кошториси, тощо), а також документи, що підтверджують виконання Основного договору підряду від 26.02.2021 № 03-24/21-15 (акти виконаних робіт (форма КБ-2), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) тощо).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-23 15:51:01

Пояснення з власної ініціативи

На даємо відповідь на запит в розділ "Пояснення з власної ініціативи" оскільки в розділі "Запитання і відповіді" не має такої можливості.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 4 716 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 14:48

Документи

30 серпня 2021 14:48
Електронний підпис
30 серпня 2021 14:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
4 716 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 14:48
Електронний підпис
30 серпня 2021 14:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:50
ДУ _ 6_Стасі-Гавронці_0-2.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 17:13
ДУ_3_д-р 81_ дод.роботи_Стасі_Гавронці.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 17:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:23
ДУ_2_дод.роботи_Стасі_Гавронці_2022.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:30
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 11:48
Договір укладений
15 вересня 2021 10:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 жовтня 2021 10:44
1 317 526,04 UAH UA098201720344341002107034097
ДП "Агентство місцев.доріг Полт.обл."
UA213282090000026006311137001
ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
Оплачений
30 листопада 2021 12:19
2 993 747,08 UAH UA098201720344341002107034097
ДП "Агентство місцев.доріг Полт.обл."
UA213282090000026006311137001
ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 договору підряду №03-24/21-81 від 13.09.2021 на закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)»(код ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1., підпунктом 3 пункту 18.3. розділу ХVIII договору підряду №03-24/21-81 від 13.09.2021 на закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1. та підпунктом 3 пункту 18.3. розділу XVIII «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» договору підряду № 03-24/21-81 від 13.09.2021р. на закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 19.1. розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-81
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML