Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфікуючі засоби згідно ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція.
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2021-08-30-000548-c ● 31e07523d0934da2ad47b61272049e87
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
Код ЄДРПОУ: | 39007616 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б |
Контактна особа: |
Карпенко М.В. 380442358042 zakupivli_103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2021 14:56 |
Очікувана вартість: | 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
дезінфікуючий засіб «Блю лайн ефект 5000мл» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Електротехнічна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
214 штуки
дезінфікуючий засіб «Блю лайн ефект 100мл з розпилювачем» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Електротехнічна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
350 кілограми
дезінфікуючий засіб «Ред лайн актив 1 кг (330 таб.) банка ПЕ» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Електротехнічна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
143 штуки
дезінфікуючий засіб «Грін лайн ультра 5000 мл» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Електротехнічна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
253 штуки
дезінфікуючий засіб «Грін лайн ультра 500 мл з тригером» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Електротехнічна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після оплата – 100%. Замовник здійснює оплату Товару після отримання Товару на підставі виставлених видаткових накладних в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5-ти банківських днів з моменту поставки | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 10:01 |
Додаток 8 Проєкт договору.doc | |
30 серпня 2021 10:01 |
Додаток 7.docx | |
30 серпня 2021 10:01 |
Додаток 5.docx | |
30 серпня 2021 10:01 |
Додаток 6.docx | |
30 серпня 2021 10:01 |
Додаток 2.docx | |
30 серпня 2021 10:01 |
Тендерна документація - дезінфікуючі засоби.pdf | |
30 серпня 2021 10:00 |
Оголошення про проведення торгів - дезінфікуючі засоби.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 31 серпня 2021 15:08
Дата відповіді: 01 вересня 2021 10:51
В документації відсутній додаток 1
Відповідь: Доброго дня. Додаток 1 до Тендерної документації відображений в загальному файлі "Тендерна документація дезінфікуючі засоби" формат pdf. Будьте уважні при вивченні документів а вже потім задавайте питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-30-000548-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 03 вересня 2021 14:03
вимога про внесення змін до технічний характеристик
Шановний Замовнику,вираз «або еквівалент» носить формальний характер, адже згідно вимог вказаний склад засобів, який за посиланням до Державного реєстру дезінфікуючих засобів видає лише заявлені засоби Блю лайн ефект ( позиція 1 та 2) та Грін лайт ультра ( позиція 4 та 5), тож зквівалентів цим засобам не має. Відповідно до ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,де передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Отже, вимагаємо внести зміни в документацію, видалити конкретний склад антисептичних засобів ( позиція 1,2, 4,5) та викласти їх у відповідності до вимог та наказів МОЗ № 798 та 236 ,а саме: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, відповідно до цього Наказу, Замовник не може обмежуватись конкретним складом та тією концентрацією, яка відповідає лише заявленому засобу, наказ чітко вказує на застосування різних спиртів, а не обов’язково етанол, та саме інші різні діючі речовини, а не лише хлоргексидин чи феноксіетанол.
Тож , просимо дотримуватись існуючих Наказів МОЗ і не створювати штучні обмеження, та якщо Ви знаєте двох виробників еквівалентних засобів ,просимо повідомити ,які еквіваленти будете розглядати.
Розгорнути
Згорнути
Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Отже, вимагаємо внести зміни в документацію, видалити конкретний склад антисептичних засобів ( позиція 1,2, 4,5) та викласти їх у відповідності до вимог та наказів МОЗ № 798 та 236 ,а саме: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, відповідно до цього Наказу, Замовник не може обмежуватись конкретним складом та тією концентрацією, яка відповідає лише заявленому засобу, наказ чітко вказує на застосування різних спиртів, а не обов’язково етанол, та саме інші різні діючі речовини, а не лише хлоргексидин чи феноксіетанол.
Тож , просимо дотримуватись існуючих Наказів МОЗ і не створювати штучні обмеження, та якщо Ви знаєте двох виробників еквівалентних засобів ,просимо повідомити ,які еквіваленти будете розглядати.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2021 16:20
Шановний Учаснику.
Згідно вимог ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Згідно ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовнику чинним законодавством надано право самостійно визначати необхідні характеристики предмету закупівлі виходячи з його специфіки, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі.
Замовник в повній мірі дотримується вимог наказів МОЗ України від 21.09.2010р.№ 798 та № 236 від 04.04.2012р. в складі антисептичних (дезінфікуючих) засобів присутні різні спирти, а концентрація їх може розглядатись як «еквівалент» заявленої, оскільки у вимогах існують вирази «не більше», «не менше». Дезінфікуючі засоби на основі хлору у вигляді таблеток згідно реєстра Міністерства охорони здоров’я України зареєстровані торгівельними марками «Дез Таб», «Дез Таб нью», «Дез хлор», «Вінхлор», «Бланідас 300». Таким чином серед учасників існує повна конкуренція без обмежень. Антисептичні розчини хлоргексидина внесені до «Національного переліку основних лікарських засобів» затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2017р. №1081 для закупівлі.
Медико - технічні вимоги до предмета закупівлі складені згідно чинних офіційних методичних вказівок на дезінфекційні засоби, з урахуванням всього комплексу їх функціональних властивостей, наявних в закладі об’єктів обробки і їх специфіки, необхідності гарантування якості продукції та можливості її своєчасної поставки, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками, з точки зору функціональності, економічності та ефективності.
Вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Згідно вимог ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Згідно ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовнику чинним законодавством надано право самостійно визначати необхідні характеристики предмету закупівлі виходячи з його специфіки, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі.
Замовник в повній мірі дотримується вимог наказів МОЗ України від 21.09.2010р.№ 798 та № 236 від 04.04.2012р. в складі антисептичних (дезінфікуючих) засобів присутні різні спирти, а концентрація їх може розглядатись як «еквівалент» заявленої, оскільки у вимогах існують вирази «не більше», «не менше». Дезінфікуючі засоби на основі хлору у вигляді таблеток згідно реєстра Міністерства охорони здоров’я України зареєстровані торгівельними марками «Дез Таб», «Дез Таб нью», «Дез хлор», «Вінхлор», «Бланідас 300». Таким чином серед учасників існує повна конкуренція без обмежень. Антисептичні розчини хлоргексидина внесені до «Національного переліку основних лікарських засобів» затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2017р. №1081 для закупівлі.
Медико - технічні вимоги до предмета закупівлі складені згідно чинних офіційних методичних вказівок на дезінфекційні засоби, з урахуванням всього комплексу їх функціональних властивостей, наявних в закладі об’єктів обробки і їх специфіки, необхідності гарантування якості продукції та можливості її своєчасної поставки, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками, з точки зору функціональності, економічності та ефективності.
Вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-08-30-000548-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 24 вересня 2021 15:41
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Шановний Замовнику!
Складається враження, що тендерний комітет взагалі не бачив нашу тендерну пропозицію, а причина відхилення сама безглузда, надумана і незаконна від Замовника яка може бути. Чим керувавсь провідний юрисконсульт зазначаючи таку «єрись», і чому в інших членів тендерного комітету навіть на думку не спало все ж переглянути нашу тендерну пропозицію, можливо через те, що «свій постачальник зайшов в закупівлю».
Тож, звідки Замовник взяв, що нами не вказана повна вартість нашої пропозиції, включаючи вартість товару, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені. Адже, в нашій ціновій пропозиції, що ми надаємо пропозицію щодо участі у відкритих торгах закупівлі Дезінфікуючі засоби згідно ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція в сумі 259 163.00 грн. ( Двісті п’ятдесят дев’ять тисяч сто шістдесят три грн. 00 коп.) без ПДВ, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції. Крім того, в табличці вказана Ціна за одиницю та загальна вартість вказана без ПДВ, грн.
Навіть наданий лист-пояснення 39-02/04/1920 від 13.09.21 про те, «Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» повідомляє, що зазначили повну вартість своєї пропозиції, включаючи вартість товару, витрати на сплату податків і зборів(обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені». Тож, який ще документ потрібен Замовнику. Проте в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» є і інші документи котрі доводять чому наша цінова пропозиція без ПДВ.
Тож, наданий нами Витяг з реєстру платників податку на додану вартість був наданий на вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де зазначено перелік документів які надаються учасниками – Свідоцтво про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. Оскільки ми не є платниками єдиного податку нами надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Щодо не зазначення у ціновій пропозиції податку на додану вартість, то нами в тендерній пропозиції було надано пояснення, але ж «кваліфіковані» працівники тендерного комітету дальше першої сторінки мабуть і не відкривали нашу пропозицію, тож шановні перегляньте сторінку 98 (Лист щодо ПДВ 39-02/04/1918 від 13.09.21) там чітко розписано на підставі чого і чому нами було подано цінову пропозицію без ПДВ. Мабуть ваш заклад екстреної медичної допомоги не чув, що з березня 2020 року в Україні та й і в світі пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19), а тому мабуть і не знає провідний юрисконсульт про п.71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30 березня 2020 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 224 (зі змінами) дезінфекційні засоби і антисептики звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
Крім того, системою Прозорро було встановлено вимогу до ТОВ «ІМЕД» щодо надання Обґрунтування аномально низької ціни, і яку нами було надано з детальним обґрунтуванням причини аномальної ціни, де однією з причин значиться саме податок на додану вартість, оскільки відповідно до Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 дезінфікуючі та антисептичні засоби звільняються від сплати ПДВ, а тому ТОВ «ІМЕД» зобов’язаний був зазначати вартість товару без ПДВ. Тож, чому навіть обґрунтування ніхто з тендерного комітету не переглянув, щоб не приймати таке дискримінаційне рішення на нас як учасника процедури закупівлі.
Ще дуже показовим є те, що Замовник вимагав надання аналогічного договору, який нами було надано, але знов ж таки ніхто його не бачив, бо в цих договорах від 06.07.2020 року та від 10.11.2020р., видатковій накладній загальна вартість дезінфікуючих засобів зазначена без ПДВ.
Тож, яким чином ТОВ «ІМЕД» не врахував свій статус, як суб’єкта господарювання платника податку на додану вартість, що не відповідає вимогам тендерної документації? Де логіка?
Тож, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» є необґрунтованим та незаконним, оскільки порушує Закон України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерних пропозицій та принципи публічних закупівель. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля. Підтвердженням цього і є відхилення нашої пропозиції на надуманих рішеннях тендерного комітету.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Нагадуємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення (Протокол №151 розгляду
тендерних пропозицій засідання тендерного комітету від 23.09.2021р.) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Складається враження, що тендерний комітет взагалі не бачив нашу тендерну пропозицію, а причина відхилення сама безглузда, надумана і незаконна від Замовника яка може бути. Чим керувавсь провідний юрисконсульт зазначаючи таку «єрись», і чому в інших членів тендерного комітету навіть на думку не спало все ж переглянути нашу тендерну пропозицію, можливо через те, що «свій постачальник зайшов в закупівлю».
Тож, звідки Замовник взяв, що нами не вказана повна вартість нашої пропозиції, включаючи вартість товару, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені. Адже, в нашій ціновій пропозиції, що ми надаємо пропозицію щодо участі у відкритих торгах закупівлі Дезінфікуючі засоби згідно ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція в сумі 259 163.00 грн. ( Двісті п’ятдесят дев’ять тисяч сто шістдесят три грн. 00 коп.) без ПДВ, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції. Крім того, в табличці вказана Ціна за одиницю та загальна вартість вказана без ПДВ, грн.
Навіть наданий лист-пояснення 39-02/04/1920 від 13.09.21 про те, «Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» повідомляє, що зазначили повну вартість своєї пропозиції, включаючи вартість товару, витрати на сплату податків і зборів(обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені». Тож, який ще документ потрібен Замовнику. Проте в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» є і інші документи котрі доводять чому наша цінова пропозиція без ПДВ.
Тож, наданий нами Витяг з реєстру платників податку на додану вартість був наданий на вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де зазначено перелік документів які надаються учасниками – Свідоцтво про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. Оскільки ми не є платниками єдиного податку нами надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Щодо не зазначення у ціновій пропозиції податку на додану вартість, то нами в тендерній пропозиції було надано пояснення, але ж «кваліфіковані» працівники тендерного комітету дальше першої сторінки мабуть і не відкривали нашу пропозицію, тож шановні перегляньте сторінку 98 (Лист щодо ПДВ 39-02/04/1918 від 13.09.21) там чітко розписано на підставі чого і чому нами було подано цінову пропозицію без ПДВ. Мабуть ваш заклад екстреної медичної допомоги не чув, що з березня 2020 року в Україні та й і в світі пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19), а тому мабуть і не знає провідний юрисконсульт про п.71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30 березня 2020 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 224 (зі змінами) дезінфекційні засоби і антисептики звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
Крім того, системою Прозорро було встановлено вимогу до ТОВ «ІМЕД» щодо надання Обґрунтування аномально низької ціни, і яку нами було надано з детальним обґрунтуванням причини аномальної ціни, де однією з причин значиться саме податок на додану вартість, оскільки відповідно до Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 дезінфікуючі та антисептичні засоби звільняються від сплати ПДВ, а тому ТОВ «ІМЕД» зобов’язаний був зазначати вартість товару без ПДВ. Тож, чому навіть обґрунтування ніхто з тендерного комітету не переглянув, щоб не приймати таке дискримінаційне рішення на нас як учасника процедури закупівлі.
Ще дуже показовим є те, що Замовник вимагав надання аналогічного договору, який нами було надано, але знов ж таки ніхто його не бачив, бо в цих договорах від 06.07.2020 року та від 10.11.2020р., видатковій накладній загальна вартість дезінфікуючих засобів зазначена без ПДВ.
Тож, яким чином ТОВ «ІМЕД» не врахував свій статус, як суб’єкта господарювання платника податку на додану вартість, що не відповідає вимогам тендерної документації? Де логіка?
Тож, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» є необґрунтованим та незаконним, оскільки порушує Закон України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерних пропозицій та принципи публічних закупівель. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля. Підтвердженням цього і є відхилення нашої пропозиції на надуманих рішеннях тендерного комітету.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Нагадуємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення (Протокол №151 розгляду
тендерних пропозицій засідання тендерного комітету від 23.09.2021р.) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2021 16:25
Переглянути тендерну пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» на відповідність технічним та кваліфікаційним критеріям, що визначені у тендерній документації та відповідно до ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-30-000548-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:05
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2021 12:30
рішення від 05.10.2021 № 22554.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 12:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2021 № 23478.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2021 18:27
рішення від 18.10.2021 № 23478.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 16:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.2021 року № 23478-р/пк-пз щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» від 01.10.2021 UA-2021-08-30-000548-c.b3, скасувати рішення тендерного комітету від 23.09.2021 № 151 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД», щодо закупівлі «Дезінфікуючі засоби згідно ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-08-30-000548-c.
Дата виконання рішення замовником: 01 листопада 2021 17:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
259 163,00
UAH з ПДВ
|
259 163,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕЗАМЕД" |
504 420,00
UAH з ПДВ
|
499 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС" |
504 085,00
UAH з ПДВ
|
504 085,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Рішення скасоване |
259 163,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2021 12:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 вересня 2021 00:00
|
ТОВ "ДЕЗАМЕД" #41108647 |
Рішення скасоване |
499 370,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 17:07
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС" #44039435 |
Рішення скасоване |
504 085,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 17:07
|
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
259 163,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 14:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 листопада 2021 00:00
|
ТОВ "ДЕЗАМЕД" #41108647 |
Відхилено |
499 370,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 15:12
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС" #44039435 |
Відхилено |
504 085,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 15:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 листопада 2021 15:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі