Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві" (ДК 021:2015: (71240000-2) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
881 508,00 UAH
UA-2021-08-29-000185-c e5c49c4c915642a79cf39a77132e9575
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2021 23:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 08 вересня 2021 15:23
Очікувана вартість: 881 508,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 815,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві" (ДК 021:2015: (71240000-2) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 4000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
29 серпня 2021 23:40
Електронний підпис
29 серпня 2021 23:39
103. ПКД - 2 Набережна дорога.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання на розробку проекту
Дата подання: 01 вересня 2021 20:10
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Згідно вимог Водного кодексу України і п.п. 4.6.8 та 4.6.11 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» при проектуванні об’єктів будівництва, у тому числі і об’єктів капітального ремонту вулиць і доріг населених пунктів слід передбачати організований збір води з поверхні проїзної частини із наступним її відведенням у зливну каналізацію, з організацією локальної очистки і у місця, які виключають забруднення водних об'єктів. При проектуванні водовідвідних споруд не дозволяється влаштовувати спуск неочищеної поверхневої води з проїзної частини у водотоки, водоймища та використовуючи рельєф місцевості. За підсумками попереднього розгляду наявних топографічних матеріалів по вул. 2-а Набережна, необхідно взяти до уваги, що відсутність мінімально необхідного висотного перепаду (орієнтовний розрахунок показує, що необхідно мати перепад по висоті від 4 до 5 м, при фактично наявному - близько 1 м) між точкою врізки проектованого зливового колектора в існуючий на вул. Троїцька і його початковою ділянкою, призведе до необхідності проектувати систему закритого водовідведення зливових вод з ділянками попереднього збору і подачею поверхневих вод напірним колектором з врізкою в існуючий колектор або відведенням води на очисні споруди, які необхідно запроектувати з розташуванням поза водоохоронною зоною річки Інгул. В той же час, Технічне завдання (додаток 2 до оголошення на проведення закупівлі) не містить конкретних вказівок на розробку розділу з закритого водовідведення зливових вод з ділянками попереднього збору і подачею поверхневих вод напірним колектором з врізкою в існуючий колектор або відведенням води на очисні споруди для дотримання вищевказаних вимог водоохоронного законодавства України та діючих державних будівельних норм. Пункт 12 Технічного завдання містить загальну вказівку: - виконати водовідведення на всій протяжності дороги. Беручи до уваги значну різницю в праце витратах на розробку проекту з або без закритої системи водовідведення поверхневих вод, а отже і розміром цінової пропозиції на проектування об'єкту, просимо вказати в Технічному завданні на необхідність проектування або не проектування закритої системи водовідведення, яка зараз відсутня на вул. 2-а Набережна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" 799 000,00
UAH з ПДВ
799 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 880 000,00
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 вересня 2021 09:18
Електронний підпис
07 вересня 2021 09:17
5- Сертифікат Григор'єв.pdf
07 вересня 2021 09:17
Dovirenist_Nazarenko.zip
07 вересня 2021 09:17
8-Наказ призначення.pdf
07 вересня 2021 09:17
5- Сертифікат Кісельов.pdf
07 вересня 2021 09:17
Nakaz.zip
07 вересня 2021 09:17
8-Статут.pdf
07 вересня 2021 09:17
1-копії договору та акти.pdf
07 вересня 2021 09:17
2-лист відгук.pdf
07 вересня 2021 09:17
Bank_licenzia.zip
07 вересня 2021 09:17
8-Протокол призначення.pdf
07 вересня 2021 09:17
206069-Г-3489.zip
07 вересня 2021 09:17
206069-Г-3489.zip

Публічні документи

06 вересня 2021 19:36
Електронний підпис
06 вересня 2021 19:34
Уставні док.rar
06 вересня 2021 19:34
Проєкт договора.rar
06 вересня 2021 19:34
Аналогічний договір 2021р.rar
06 вересня 2021 19:34
Аналогічні договора 2020.rar
06 вересня 2021 19:34
G9810.21.7z
06 вересня 2021 19:34
довідки.pdf
06 вересня 2021 19:34
G9810.21.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

206069-Г-3489.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

G9810.21.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ"
#41187933
Відхилено 799 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2021 18:30
ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#3091122580
Відхилено 880 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2021 22:24

Документи

10 вересня 2021 18:30
Електронний підпис

Документи

11 вересня 2021 22:24
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій