Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території благоустрою скверу на розі вулиць Князів Острозьких та М. Грушевського в м. Житомирі (CPV ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
808 826,40 UAH
UA-2021-08-28-008189-a a15020b0d1b947688414943945dc98e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 16:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 16:57
Очікувана вартість: 808 826,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт території благоустрою скверу на розі вулиць Князів Острозьких та М. Грушевського в м. Житомирі (CPV ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Князів Острозьких та М. Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому кварталі поточного року, він має бути закритий не пізніше 25 числа останнього місяця відповідного року. Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2021 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 17:04
Додаток 1.docx
28 серпня 2021 17:04
Оголошення.doc
31 серпня 2021 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 17:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 17:04
Додаток 1.docx
28 серпня 2021 17:04
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 16:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" 807 747,56
UAH з ПДВ
807 747,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2021 14:21
Електронний підпис
06 вересня 2021 14:16
Листи довідки3.pdf
06 вересня 2021 14:16
Кваліфікація.rar
06 вересня 2021 14:16
ЛК, ЗКР.pdf
06 вересня 2021 14:16
Листи довідки1.pdf
06 вересня 2021 14:16
ЛК.pdf
06 вересня 2021 14:16
Листи довідки2.pdf
06 вересня 2021 14:16
ДЦ, ВР, ЛК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд"
#41410981
Переможець 807 747,56
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 17:22

Документи

08 вересня 2021 17:22
Електронний підпис
08 вересня 2021 17:22
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд"
#41410981
807 747,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 17:22
Електронний підпис
08 вересня 2021 17:22
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 16:36
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 16:21
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 16:21
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 12:09
Договір № 73.pdf укладений
17 вересня 2021 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакціїп. 2.1 та додаток № 3 до договору у зв'язку з виділенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 807 747,56
UAH (в тому числі ПДВ 134 624,59 UAH)