Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
723 000,00 UAH
UA-2021-08-28-007696-a ● 8dea5a36961046e3868f4405acb578da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41532621 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1 |
Контактна особа: |
Федоров Ігор Миколайович +380433522246 igorfedorov92@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 11:14 |
Очікувана вартість: | 723 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та відповідати формі та вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 5 000,00 грн. (П’ять тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії на рахунках відкритих для внесення грошового покриття банку-гаранта, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії, повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки відкриті для внесення грошового покриття банківської установи. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Реквізити замовника: найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради; місцезнаходження замовника: 23600, Україна, Вінницька обл., Тульчинський район, місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1; код згідно з ЄДРПОУ: 41532621 UA78 8201720344270004000010708 в ГУ ДКСУ у м. Вінниця, МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональний комп’ютер форм-фактор (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, постачання здійснюється до закладів загальної середньої та дошкільної освіти Тульчинської об’єднаної територіальної громади, а саме: Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№1 м.Тульчин, О. Подоляна, 19 Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№2 м.Тульчин, Трембецького, 2 НВК ЗШ I-III ст.№3 –гімназія м.Тульчина м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 43 Ганнопільський ЗЗСО I-III ст.. с.Ганнопіль, вул. Набережна.1 Суворовський ЗЗСО I-III ст№1 с.Суворовське, вул. Жовтнева, 7. Тиманівський ЗЗСО I-III ст. с.Тиманівка, вул. Соборна, 2 Одайський ЗЗСО I-II ст. с. Одаї, вул. 1-го Травня, 40 Суворовський ЗЗСО I-II ст. с.Суворовське, вул. Центральна, 12 Дранський ЗЗСО I ст. с.Дранка, вул. Молодіжна, 15 Кирнасівська ЗШ I-III ст. Кирнасівка, вул. Соборна, 13 Білоусівська ЗШ I-III ст. с.Білоусівка, вул. Шевченка, 18 Богданівська ЗШ I-III ст. с.Богданівка. вул..Хмельницького,31 Журавлівська ЗШ I-III ст. с.Журавлівка. вул..Шевченка,194 Кинашівська ЗШ I-III ст. с.Кинашів, вул..Першотравнева, 161 Клебанська ЗШ I-III ст. с.Клебань, вул. Соборна, 16 Крищинецька ЗШ I-III ст. с.Крищинці, вул. Колгоспна, 51 ШуроКопіївськаЗШI-III ст. с.Шура-Копіївська, вул. Шевченка, 119 Кирнасівська ЗШ I-II ст. смт.Кирнасівка, вул. Спортивна, 3 Зарічненська ЗШ I-II ст. с.Зарічне, вул. Бондарчука, 1 Копіївська ЗШ I-II ст. с.Копіївка, вул. Незалежності, 1 Мазурівська ЗШ I-II ст. с.Мазурівка, вул..Гагаріна,68 Нестерварська ЗШ I-II ст. с.Нестерварка, наб. Набережна, 13 Тарасівська ЗШ I-II ст. с.Тарасівка, вул. Лісова, 28 Холодівська ЗШ I-II ст. с.Холодівка, вул. Жовтнева,14 Кирнасівський ДНЗ №2 смт.Кирнасівка, вул. Соборна 4 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 шт
Персональний комп’ютер форм-фактор (планшетний ПК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, с. Клебань, вул. Соборна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
1 шт
Персональний комп’ютер форм-фактор (десктоп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, смт.Кирнасівка, вул. Спортивна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 15:33 |
Додаток 1.docx | |
28 серпня 2021 15:33 |
Додаток 2.docx | |
28 серпня 2021 15:33 |
Додаток 3.docx | |
28 серпня 2021 15:33 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 02 вересня 2021 16:07
Дата відповіді: 03 вересня 2021 15:30
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація на предмет закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), яку проводить відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради містить, зокрема, наступну інформацію:
Примітка: Всі посилання на виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати з виразом «або еквівалент».
Таким чином, будь які характеристики комплектуючих персонального комп’ютера будуть розглядатись, у випадку якщо вони є еквівалентними тим, що вимагаються замовником.
Примітка: Всі посилання на виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати з виразом «або еквівалент».
Таким чином, будь які характеристики комплектуючих персонального комп’ютера будуть розглядатись, у випадку якщо вони є еквівалентними тим, що вимагаються замовником.
Тема 1
Дата подання: 02 вересня 2021 18:12
Дата відповіді: 03 вересня 2021 15:32
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо Вам, що тендерна документація на предмет закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), яку проводить відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради не містить вимоги про надання «авторизаційного листа (лист від виробника)».
Додаток 2
Дата подання: 02 вересня 2021 23:20
Дата відповіді: 03 вересня 2021 16:34
Шановний Замовник. Яким чином, на Вашу думку, можна виконати вимогу, що стосуєтьсяноутбуку та системного блоку ПК-вказати: "дату виготовлення персонального комп’ютера, а також дату виготовлення таких його складових: - процесор; - оперативна пам’ять; - накопичувач HDD або SSD;" ? Наприклад, дату виготовлення ноутбуку ( системного блоку ПК) ще можна дізнатись та вказати, але як можна дізнатись дату виготовлення комплектуючих ноутбуку? І яким чином Ви, як Замовник, будете перевіряти достовірність наданої у тендерній пропозиції інформації щодо комплектуючих, адже ноутбук та системний бок постачається у зібраному стані та опломбовані гарантійними пломбами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо Вам, що будь яка інформація щодо характеристик предмету закупівлі, яку учасник зазначає у своїй пропозиції, повинна бути інтегрована у договір про закупівлі, у випадку визнання такого учасника переможцем.
Таким чином, специфікація елементів персонального комп’ютера, згідно з тендерною пропозицією - це специфікація товару, згідно з договором про закупівлі. В такому випадку, учасник повинен бути впевнений, що надана ним інформація є достовірною в інакшому випадку це будуть порушення умов договору в майбутньому.
Варто також зазначити, що замовником малось на увазі місяць та рік або рік, а не конкретне число.
Таким чином, у замовника є наступні механізми згідно з якими можна дізнатися, що учасник або переможець надав недостовірну інформацію у своїй пропозиції.
1. Скористатися можливостю зазначеною в абзаці 2 та 3 частини п’ятнадцятої стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Отримати інформацію про невідповідність учасника або переможця, відповідно до частини четвертої ст. 33 та частини третьої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Найбільш детальну інформацію про специфікацію елементів персонального комп’ютера можливо дізнатися якщо його увімкнути. Тобто, для замовника це відбудеться після укладення договору.
Учасник який пропонує товар для продажу повинен розуміти яку продукцію він пропонує. На відміну від замовника, в учасника є можливість перевірити специфікацію елементів персонального комп’ютера до моменту проведення тендеру чи поставки товару.
Крім того, будь яка інформація, якщо вона не взята з самого персонального комп’ютера може не відповідати дійсності, оскільки виробник може змінити специфікацію елементів персонального комп’ютера і не повідомити про це торгових посередників, які здійснюють продаж персональних комп’ютерів та публікують інформацію про них у мережу інтернет. Тому, перевірити на достовірність інформацію про характеристику товару, що надав учасник у складі пропозиції, використовуючи мережу інтернет є малоефективним способом.
Таким чином, використовуючи доступний для учасника механізм пошуку зазначеної інформації, він може гарантовано убезпечити себе від можливих проблем з виконанням договору в майбутньому.
Таким чином, специфікація елементів персонального комп’ютера, згідно з тендерною пропозицією - це специфікація товару, згідно з договором про закупівлі. В такому випадку, учасник повинен бути впевнений, що надана ним інформація є достовірною в інакшому випадку це будуть порушення умов договору в майбутньому.
Варто також зазначити, що замовником малось на увазі місяць та рік або рік, а не конкретне число.
Таким чином, у замовника є наступні механізми згідно з якими можна дізнатися, що учасник або переможець надав недостовірну інформацію у своїй пропозиції.
1. Скористатися можливостю зазначеною в абзаці 2 та 3 частини п’ятнадцятої стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Отримати інформацію про невідповідність учасника або переможця, відповідно до частини четвертої ст. 33 та частини третьої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Найбільш детальну інформацію про специфікацію елементів персонального комп’ютера можливо дізнатися якщо його увімкнути. Тобто, для замовника це відбудеться після укладення договору.
Учасник який пропонує товар для продажу повинен розуміти яку продукцію він пропонує. На відміну від замовника, в учасника є можливість перевірити специфікацію елементів персонального комп’ютера до моменту проведення тендеру чи поставки товару.
Крім того, будь яка інформація, якщо вона не взята з самого персонального комп’ютера може не відповідати дійсності, оскільки виробник може змінити специфікацію елементів персонального комп’ютера і не повідомити про це торгових посередників, які здійснюють продаж персональних комп’ютерів та публікують інформацію про них у мережу інтернет. Тому, перевірити на достовірність інформацію про характеристику товару, що надав учасник у складі пропозиції, використовуючи мережу інтернет є малоефективним способом.
Таким чином, використовуючи доступний для учасника механізм пошуку зазначеної інформації, він може гарантовано убезпечити себе від можливих проблем з виконанням договору в майбутньому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
687 777,00
UAH з ПДВ
|
651 102,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" |
667 838,52
UAH з ПДВ
|
651 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
712 800,00
UAH з ПДВ
|
712 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
651 102,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 09:21
|
Договір | укладений |
01 жовтня 2021 09:20
|