Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька дитячо-юнацька спортивна школа №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23830678 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Спортивна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Василь Володимирович Янків +380382656502 khbuh-1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 21 605 900,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 029,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 100 000,00 (сто тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Хмельницька дитячо-юнацька спортивна школа №1 (код ЄДРПОУ 23830678, Місцезнаходження замовника – 29000, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 17), IBAN UA458201720355269002000050016 Держказначейська служба України м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п. 3.2.7 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 60 млн. гривень: | 20% |
Понад 45 млн. грн. до 60 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 30 млн. грн. до 45 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 15 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 5 млн. грн. до 15 млн. грн. включно: | 2% |
До 5 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 21 працівник: | 10% |
Від 15 до 20 працівників включно: | 6% |
Від 7 до 14 працівників включно: | 3% |
До 6 працівників включно: | 0% |
28 серпня 2021 12:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 12:19 |
2.1._Додаток_1_Пропозицiя.pdf | |
28 серпня 2021 12:19 |
2.0.ТД ДЮСШ.pdf | |
28 серпня 2021 12:19 |
2.4.Додаток_4_Субпiдрядники.pdf | |
28 серпня 2021 12:19 |
2.3._Додаток_3_Проект_договору (1).pdf | |
28 серпня 2021 12:19 |
2.2._Додаток_2_Технiчне_завданн.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі якщо учасник являється нерезидентом ним подаються документи із урахуванням п.п.1.7.5 п.7 Розділу І тендерної документації.
У разі якщо учасник являється резидентом на нього поширюються вимоги п.п.1.7.2 п.7 Розділу І тендерної документації, у разі надання учасником будь-яких документів (в тому числі дозвільних та правовстановлюючих), складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги про усунення порушення
У п.п. 3.5.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Загальна вартість аналогічних договорів повинна бути не меншою аніж 50% розміру очікуваної вартості даної закупівлі.
* - Під аналогічними договорами згідно умов оголошення необхідно розуміти договори щодо виконання робіт із будівництва (нового будівництва) або реконструкції, або капітального ремонту стадіонів, або футбольних полів.»
Однак, виходячи із умов тендерної документації, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності аналогічні договора на будівництво, реконструкцію або ремонт стадіонів або футбольних полів на визначену суму, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вважаємо, що Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію щодо виконаних робіт в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Учасники можуть мати досвід по виконанню аналогічних робіт у менших обсягах, які однак дозволяють з впевненістю гарантувати поставки предмету закупівлі відповідно до технічного завдання у визначені договором строки.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 16 Закону не передбачено право Замовника на встановлення граничної вартості виконаних аналогічних робіт.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
В Законі в ст. 22 п.4 визначено, що “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, а також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Аналогічна думка викладена у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3209-р/пк-пз від 24.05.2017, № 6428-р/пк-пз від 22.05.2019, №5889-р/пк-пз від 18.06.2018р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині обмеження суми аналогічних договорів.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Статтею шістнадцятою Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, законом не заборонено встановлювати кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в тому числі обсягу укладеного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Предметом закупівлі є виконання робіт реконструкція футбольного поля під штучним покриттям дитячо-юнацької спортивної школи.
З урахуванням специфіки об’єкта будівництва, Замовником встановлено вимогу, що аналогічними договорами згідно умов оголошення необхідно розуміти договори щодо виконання робіт із будівництва (нового будівництва) або реконструкції, або капітального ремонту стадіонів, або футбольних полів. Вимога про загальну вартість аналогічних договорів повинна бути не меншою аніж 50% розміру очікуваної вартості даної закупівлі встановлена з метою відбору підрядників, які мають досвід виконання на об’єктах будівництва з великим об’ємом виконання будівельних робіт.
У п.п. 3.6.9. п.6 розділу ІІІ тендерної документації встановлена наступна вимога:
«У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції:
- Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці ДСТУ OHSAS 18001:2010 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт;
- Сертифікат на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт;»
Повідомляємо замовника, що відповідно до Наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів», прийнято національний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування - на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Дана вимога дискримінаційна, оскільки умовами тендерної документації передбачено одночасно надати документи, які є ідентичними, дублюючими та взаємозамінними, та тому, що учасник не має і не повинен мати обидва сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та ДСТУ OHSAS 18001:2010. Для підтвердження відповідності стандарту підприємству достатньо мати лише один з двох зазначених сертифікатів.
Вважаємо, що Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність надання сертифікатів обидвох стандартів.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 16 Закону не передбачено право Замовника на встановлення граничної вартості виконаних аналогічних робіт.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
В Законі в ст. 22 п.4 визначено, що “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, а також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Аналогічна думка викладена у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021.
У зв’язку із викладеним просимо внести зміни до тендерної документації, щодо надання учаснику можливості надання або сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 або OHSAS 18001:2010.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, із аналізу норм ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що Замовник має право на власний розсуд, відповідно до законодавства, зазначати будь-яку іншу інформацію у тендерній документації.
Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Аналогічні норми зазначено Замовником у п.п.3.6.9 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт;
- Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт;
- Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці ДСТУ OHSAS 18001:2010 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт;
- Сертифікат на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт;
- Сертифікат на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 стосовно будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт. Вказані сертифікати мають бути виданні на ім’я учасника торгів та бути чинними на момент подання тендерних пропозицій.
Потенційні учасники закупівлі не обмежені у можливості отримання вищезазначених сертифікатів шляхом проходження відповідного оцінювання.
Окрім того, повідомляємо, що вимога про надання учасниками сертифікатів IS, згідно позицій Органу оскарження не являється дискримінаційними вимогами (рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, №2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-12-000014 ● df506bc726c64d56a67c48ddb30fe090
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.10.2021
№ 623
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 №003100-18/11647-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2021 № 623
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-08-28-005724-a 28.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА" |
21 604 000,40
UAH з ПДВ
|
21 604 000,40
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 15 122 800.28 | Відповіді учасника | Документи |
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС |
21 605 600,00
UAH з ПДВ
|
21 605 600,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 15 123 920 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА" #41859500 |
Відхилено |
21 604 000,40
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 15:25
|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС #40759107 |
Переможець |
21 605 600,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:12
|
ДУ № 8 до договору № 59.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2023 08:47
|
Додаткова угода № 7.pdf | зміни до договору |
12 травня 2023 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2023 11:41
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:44
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2022 12:52
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 10:27
|
Додаткова угода № 3 реконструкція.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:19
|
Додаткова угода № 2 реконструкція.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 11:57
|
Додаткова угода № 1 реконструкція.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 14:18
|
Договір № 59 з додатками (реконструкція).pdf | укладений |
29 вересня 2021 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування у 2023 році; Пункт 5.1 Договору викласти у наступній редакції: "Строк виконання робіт - до 30.06.2024 року"; Дія договору до 31.12.2024 року; Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.2. Договору викласти в новій редакції: - Розмір попередньої оплати, що фінансується у 2023 році становить 5353529,43 гривень. |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п.3.1.2 договору щодо бюджетних асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |