Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 09310000-5 ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
09310000-5 Electricity
09310000-5 Electricity
Очікувана вартість
14 980 000,00 UAH
UA-2021-08-28-004919-a ● c7b28f70155c48bc9abebe65d7da516e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
Контактна особа: |
Євгенія Бабій +380617171852 gorsvet.tender@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Астапенков +380617171850 gorsvet-zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO ELEKTROMEREZh ZOVNIShNOGO OSVITLENNYa "ZAPORIZhMISKSVITLO" |
National ID: | 03345076 |
Contact point: |
Yevgeniya Babiy +380617171852 gorsvet.tender@gmail.com |
Additional contacts: |
Сергій Астапенков +380617171850 gorsvet-zp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 14 980 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 серпня 2021 11:24 |
Enquiries until: | 20 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 вересня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 14 980 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Тендерна документація
22 вересня 2021 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 16:50 |
зміни 3.docx | |
22 вересня 2021 16:50 |
ТД електрична енергія 2021 (НОВА РЕДАКЦІЯ) - 3.doc | |
06 вересня 2021 16:31 |
Проект дог. дод.5 ТД-зміни.docx |
22 вересня 2021 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 вересня 2021 16:50 |
зміни 3.docx
|
|||||||||
22 вересня 2021 16:50 |
ТД електрична енергія 2021 (НОВА РЕДАКЦІЯ) - 3.doc
|
|||||||||
06 вересня 2021 16:31 |
Проект дог. дод.5 ТД-зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аское
Дата подання: 31 серпня 2021 14:29
Дата відповіді: 31 серпня 2021 14:37
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, до якої площадки вимірювання Ви відноситесь: А (з АСКОЕ) чи Б (без АСКОЕ). Якщо «А» - просимо надати орієнтовний погодинний графік
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. На дату публікації оголошення та вашого запитання замовник без АСКОЕ. Наразі ми знаходимося на стадії впровадження даної системи.
Тариф на розподіл
Дата подання: 06 вересня 2021 15:32
Дата відповіді: 06 вересня 2021 16:33
Доброго дня! Чи врахований у ціні закупівлі тариф на оплату послуг з розподілу електричної енергії (оператору системи розподілу)?
Відповідь: Добрий день! Так.
Рахунки у банківських установах
Дата подання: 14 вересня 2021 12:14
Дата відповіді: 16 вересня 2021 20:08
Доброго дня!
Згідно вимог Додатку 3 до Тендерної документації серед інших документів Учасник повинен надати сканований оригінал довідки (листа, іншого документу тощо) від уповноваженого органу ДФС (органів ДПС) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків в банківських установах учасника, виданих не раніше дати оголошення закупівлі.
Відповідно до пункту 4.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018 оплата електропостачальнику вартості електричної енергії, у тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється виключно коштами на поточний рахунок із спеціальним режимом використання електропостачальника.
Споживач, який купує електричну енергію відповідно до умов договору в електропостачальника, здійснює оплату за виставленим електропостачальником рахунком виключно на поточний рахунок із спеціальним режимом використання цього електропостачальника в одному з уповноважених банків.
Отже, розрахунки за спожиту електроенергію Споживач буде здійснювати виключно через рахунок із спеціальним режимом використання, інформацію про який Учасник надає відповідно вимог Додатку 3 до Тендерної документації шляхом надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність відкритих рахунків (у тому числі спецрахунку з зазначенням номеру рахунку, за яким буде здійснюватися оплата Споживачем вартості електричної енергії за Договором виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника), видану не раніше ніж за тридцять календарних днів до дати подання Учасником тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник отримає в повному обсязі всю необхідну інформацію, передбачену Правилами роздрібного ринку електричної енергії в частині розрахунків між Споживачем та електропостачальником.
Відповідно до вимог абзацу 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З метою уникнення непорозумінь та суворого дотримання вимог Замовника при поданні тендерної пропозиції, просимо надати відповідь, якими нормами законодавства передбачене надання довідки (листа, іншого документу тощо) від уповноваженого органу ДФС (органів ДПС) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків в банківських установах учасника?
Відповідь просимо надати із зазначенням назви нормативного документу, а також номерів статей, параграфів, пунктів, підпунктів, абзаців тощо у цих актах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що п.69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті.
Таким чином, ДФС може отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДФС отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721.
В зв’язку з зазначеним, Замовник бажає отримати інформацію саме від органів ДФС, а не банківських установ, з метою встановлення саме діючих (а не відкритих для участі в конкретній процедурі, або ж нововідкритих рахунків, в зв’язку з накладенням арештів на вже існуючі та ін.) рахунків, для можливості реалізації в подальшому свого права на забезпечення виконання умов Договору, в тому числі в частині забезпечення можливих ризиків невиконання умов Договору закупівлі та можливості реалізації права на забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно і т.д.
Наголошуємо, що тендерною документацією Замовника передбачено право Учасника, в разі об’єктивної неможливості надання інформації чи документа, що містить інформацію, надання відповідного листа з повідомленням про підстави та законодавчо визначену неможливість такого надання.
Також, слід зауважити, що відповідно до абз1. ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що п.69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті.
Таким чином, ДФС може отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДФС отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721.
В зв’язку з зазначеним, Замовник бажає отримати інформацію саме від органів ДФС, а не банківських установ, з метою встановлення саме діючих (а не відкритих для участі в конкретній процедурі, або ж нововідкритих рахунків, в зв’язку з накладенням арештів на вже існуючі та ін.) рахунків, для можливості реалізації в подальшому свого права на забезпечення виконання умов Договору, в тому числі в частині забезпечення можливих ризиків невиконання умов Договору закупівлі та можливості реалізації права на забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно і т.д.
Наголошуємо, що тендерною документацією Замовника передбачено право Учасника, в разі об’єктивної неможливості надання інформації чи документа, що містить інформацію, надання відповідного листа з повідомленням про підстави та законодавчо визначену неможливість такого надання.
Також, слід зауважити, що відповідно до абз1. ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Конкретизація пункту Тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2021 15:59
Дата відповіді: 20 вересня 2021 13:22
Доброго дня!
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Учасник торгів надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, яка повинна містити останню інформацію щодо реєстрації/діяльності Учасника відкритих торгів та яка є дійсною на момент подачі пропозиції. Яка конкретна інформація повинна міститись у зазначеній інформаційній довідці? Просимо чітко визначити перелік інформації, яку вимагає Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації чітко визначені вимоги щодо надання інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-28-004919-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 01 вересня 2021 09:29
Щодо проекту договору
Шановний Звмовник, у п.2.1 проекту Договору, Ви не передбачили тариф на передачу, потрібно внести його до даного пункту.
Пооження пунтку 5.6. проекту «з дня отримання фінансування» встановлюють невизначений строк остаточних розрахунків, що суперечить п 4.12. ПРРЕЕ, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Положення п. 5.6. «У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок», суперечить ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, п 5.6. договору пропонуємо привести у відповідність п. 4.12 ПРРЕЕ.
Положення п.5.6 у частині «Допускається відстрочення платежу оплати на 120 календарних днів.» Пропонуємо доповнити: «за погодженням Сторін Договору, за умови надання Споживачем підтверджуючих документів затримки фінансування».
Оскільки проекту договору не містять положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп. 2, п. 13.4. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обґрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.7. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача. Листування елетронною поштою може здійснюватися Сторонами Договору без застосування електронного цифрового підпису.»
Розгорнути
Згорнути
Пооження пунтку 5.6. проекту «з дня отримання фінансування» встановлюють невизначений строк остаточних розрахунків, що суперечить п 4.12. ПРРЕЕ, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Положення п. 5.6. «У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок», суперечить ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, п 5.6. договору пропонуємо привести у відповідність п. 4.12 ПРРЕЕ.
Положення п.5.6 у частині «Допускається відстрочення платежу оплати на 120 календарних днів.» Пропонуємо доповнити: «за погодженням Сторін Договору, за умови надання Споживачем підтверджуючих документів затримки фінансування».
Оскільки проекту договору не містять положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп. 2, п. 13.4. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обґрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.7. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача. Листування елетронною поштою може здійснюватися Сторонами Договору без застосування електронного цифрового підпису.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2021 09:58
Шановний запитувачу, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо внесення тарифу в п.2.1. проекту договору: тариф на передачу визначається в комерційній пропозиції, котра є невід’ємною частиною договору, безпосередньо постачальником, так як вартість послуг ОСП включається до складу ціни за 1 квт електричної енергії.
Положення пункту 5.6. проекту договору буде змінено та викладено з урахуванням вимог п 4.12. ПРРЕЕ, слідкуйте за змінами у відкритих торгах.
П.13.4 Проекту договору залишається без змін так як зміна ціни є зміною істотних умов договору і допускається за згодою сторін і не може являтися суттєвим порушенням умов договору.
Щодо внесення змін до п.13.7 проекту договору Замовником буде враховано ваше побажання щодо доповнення способів листування, зокрема з застосуванням електронних адрес сторін договору. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, будемо раді бачити вас серед учасників торгів!
Щодо внесення тарифу в п.2.1. проекту договору: тариф на передачу визначається в комерційній пропозиції, котра є невід’ємною частиною договору, безпосередньо постачальником, так як вартість послуг ОСП включається до складу ціни за 1 квт електричної енергії.
Положення пункту 5.6. проекту договору буде змінено та викладено з урахуванням вимог п 4.12. ПРРЕЕ, слідкуйте за змінами у відкритих торгах.
П.13.4 Проекту договору залишається без змін так як зміна ціни є зміною істотних умов договору і допускається за згодою сторін і не може являтися суттєвим порушенням умов договору.
Щодо внесення змін до п.13.7 проекту договору Замовником буде враховано ваше побажання щодо доповнення способів листування, зокрема з застосуванням електронних адрес сторін договору. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, будемо раді бачити вас серед учасників торгів!
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії для об’єктів зовнішнього освітлення м.Запоріжжя (оператор системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго»)) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 319 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 100,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладенням КЕП уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до вимог чинного законодавства України. Розмір забезпечення, валюта забезпечення, повний опис умов надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору про закупівлю. Валюта забезпечення - гривня. Повний опис умов забезпечення виконання договору зазначені в тендерній документації Замовника |
Title: 09310000-5 Electricity (Supply of electricity for outdoor lighting facilities in Zaporizhzhya (operator of the distribution system of PJSC "Zaporizhzhyaoblenergo"))
Current status: Complete
Estimated total value: 319 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 100,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 13 жовтня 2021 12:06
Auction planned date: 13 жовтня 2021 12:06
Закінчення: 13 жовтня 2021 12:29
Позиції
73000 кВт⋅год
Електрична енергія (Постачання електричної енергії для об’єктів зовнішнього освітлення м.Запоріжжя (оператор системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго»)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, об’єкти зовнішнього освітлення м. Запоріжжя (оператор системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго»)
Дата доставки:
01 листопада 2021
—
31 грудня 2021
Electricity (Supply of electricity for outdoor lighting facilities in Zaporizhzhya (operator of the distribution system of PJSC "Zaporizhzhyaoblenergo")
CPV: 09310000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата купованої електричної енергії за цим Договором має бути здійснена Споживачем на підставі рахунку та актів прийому-передачі електричної енергії, у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 7 (семи) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 7 (семи) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки. Допускається відстрочення платежу оплати на 90 календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 жовтня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО" |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО |
317 112,00
UAH з ПДВ
|
317 112,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО" #42165732 |
Переможець |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 13:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 12:53
|
дог-53-1ВТ-ЕЕ-лот-1.pdf | укладений |
01 листопада 2021 12:49
|