Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з улаштування опори для камер відеоспостереження за адресою: просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2021-08-28-004706-a 5f61db78b04c47be8b954df0e92c0226
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Волошина

+380991933263 voloshinakatya11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Екатерина Волошина
+380991933263
voloshinakatya11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2021 14:11
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з улаштування опори для камер відеоспостереження за адресою: просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про предмет закупівлі
Дата подання: 28 серпня 2021 17:00
Дата відповіді: 30 серпня 2021 11:14
В додатку 3 в переліку робіт вказано: п.8 Встановлення камери відеоспостереження на опорі шт 3 А нижче вказано: Камера відеоспостереження (HikvisionDS-2CD2663G1-IZS або еквівалент) – 4 штуки Куди дівати четверту камеру? Також вказано: Вуличний світлодіодний світильник (Altaris Cobra або еквівалент) – 3 штуки При цьому в переліку робіт відсутні роботи зі встановлення світильників. Куди їх дівати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання усі неточності виправлені в новій редакції оголошенні.
огляд в період уточнень
Дата подання: 30 серпня 2021 17:42
Дата відповіді: 31 серпня 2021 10:42
Шановний Замовнику! Вами втсановлена вимога: Для повного розуміння обсягу робіт та специфіки обладнання, учасник у період уточнень повинен обстежити об’єкти, що є предметом закупівлі. На підтвердження огляду, учасник надає Акт огляду об’єктів, із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи КП «Міське управління справами». Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога стосовно терміну огляду об’єкта виправлена у новій редакції Оголошення. Однак, вимога стосовно зазначеного документу не є дискримінаційної. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тої, яка передбачена даною статтею. Тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісного виконання робіт від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду робіт. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт перед подачею пропозиції і відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуги, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». А також допоможе реально оцінити Ваші можливості під час аукціону, так як Замовник зацікавлений в тому щоб усі умови закупівлі були виконані належним чином та у встановленні строки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДКОМ-НІКО" 151 650,00
UAH з ПДВ
151 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" 152 000,00
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 15:37
Електронний підпис
09 вересня 2021 12:00
Пропозиція кінцева.pdf

Публічні документи

09 вересня 2021 17:17
Електронний підпис
09 вересня 2021 17:15
Для тендера.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДКОМ-НІКО"

ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДКОМ-НІКО"
#41343340
Переможець 151 650,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 17:00

Документи

13 вересня 2021 17:00
Електронний підпис
13 вересня 2021 16:16
Протокол 94-В.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДКОМ-НІКО"
#41343340
151 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 17:00
Електронний підпис
13 вересня 2021 16:16
Протокол 94-В.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 10:22
ДУ №1.PDF укладений
30 вересня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 11:59
Договір №114.PDF укладений
21 вересня 2021 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неправильно визначено предмет договору