Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з улаштування опори для камер відеоспостереження за адресою: просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2021-08-28-004706-a ● 5f61db78b04c47be8b954df0e92c0226
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 152 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з улаштування опори для камер відеоспостереження за адресою: просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2021 10:42 |
04 Додаток №3 - вимоги до кваліфікації учасників (роботи).doc | |
30 серпня 2021 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 11:14 |
02 Додаток №1 - якісні та кількісні вимоги (роботи).doc | |
28 серпня 2021 11:11 |
06 Додаток 5.docx | |
28 серпня 2021 11:11 |
05 Проект договору.docx | |
28 серпня 2021 11:11 |
03 Додаток №2 - комерційна пропозиція.doc | |
28 серпня 2021 11:11 |
01 Оголошення.doc |
31 серпня 2021 10:42 |
04 Додаток №3 - вимоги до кваліфікації учасників (роботи).doc
|
|||
30 серпня 2021 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2021 11:14 |
02 Додаток №1 - якісні та кількісні вимоги (роботи).doc
|
|||
28 серпня 2021 11:11 |
06 Додаток 5.docx
|
|||
28 серпня 2021 11:11 |
05 Проект договору.docx
|
|||
28 серпня 2021 11:11 |
03 Додаток №2 - комерційна пропозиція.doc
|
|||
28 серпня 2021 11:11 |
01 Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про предмет закупівлі
Дата подання: 28 серпня 2021 17:00
Дата відповіді: 30 серпня 2021 11:14
В додатку 3 в переліку робіт вказано: п.8 Встановлення камери відеоспостереження на опорі шт 3
А нижче вказано: Камера відеоспостереження (HikvisionDS-2CD2663G1-IZS або еквівалент) – 4 штуки
Куди дівати четверту камеру?
Також вказано: Вуличний світлодіодний світильник (Altaris Cobra або еквівалент) – 3 штуки
При цьому в переліку робіт відсутні роботи зі встановлення світильників. Куди їх дівати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання усі неточності виправлені в новій редакції оголошенні.
огляд в період уточнень
Дата подання: 30 серпня 2021 17:42
Дата відповіді: 31 серпня 2021 10:42
Шановний Замовнику! Вами втсановлена вимога: Для повного розуміння обсягу робіт та специфіки обладнання, учасник у період уточнень повинен обстежити об’єкти, що є предметом закупівлі. На підтвердження огляду, учасник надає Акт огляду об’єктів, із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи КП «Міське управління справами». Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога стосовно терміну огляду об’єкта виправлена у новій редакції Оголошення. Однак, вимога стосовно зазначеного документу не є дискримінаційної. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тої, яка передбачена даною статтею. Тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісного виконання робіт від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду робіт. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт перед подачею пропозиції і відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуги, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». А також допоможе реально оцінити Ваші можливості під час аукціону, так як Замовник зацікавлений в тому щоб усі умови закупівлі були виконані належним чином та у встановленні строки.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОМ-НІКО" #41343340 |
Переможець |
151 650,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 10:22
|
ДУ №1.PDF | укладений |
30 вересня 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 11:59
|
Договір №114.PDF | укладений |
21 вересня 2021 11:58
|