Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989, 380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 1 248 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 487,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після поставки товару та надання реєстр накладних на поставлений товар | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2021 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 13:48 |
Проект договору 2021р. (1).docx | |
28 серпня 2021 13:46 |
ТД картопля 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000017 ● 2974745e3cce473cbbf3dfd7e71f6bfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 11:11 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-08-28-002116-c 28.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 09:26:18
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 16:25:38
пояснення на запит
http://bila-cerkva.osv.org.ua/2021-20-32-14-12-04-2021/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-14 14:07:40
Заперечення
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі картоплі за ДК 021:2015 03210000-6 — Зернові культури та картопля (UA-2021-08-28-002116-c ) який оприлюднений в електронній системі закупівель 09 грудня 2021 року.
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-28-002116-с під час моніторингу нібито був виявлений факт порушення законодавства з боку Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) в частині не відхилення пропозиції ФОП Макаренко Є.В. відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, згідно з матеріалами висновку, у відповідності підпунктом 1.1.8 пункту 1 Розділу III ТД передбачалось, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій копію Статуту або іншого установчого документу. При цьому, згідно примітки документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції про, що надається відповідне письмове пояснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Учасником ФОП Макаренко Є.В. у складі тендерної пропозиції не надано копію Статуту або відповідне письмове пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1.8 пункту 1 Розділу III ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, згідно з матеріалами висновку, не відхиливши пропозицію ФОП Макаренко Є.В. через ненадання вищевказаних документів Замовник порушив вимоги частини 1 статті 31 та частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
Із зазначеними висновками категорично не згодні, оскільки дійсно підпунктом 1.1.8 пункту 1 Розділу III ТД передбачалось, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій копію Статуту або іншого установчого документу. При цьому, згідно примітки документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції про, що надається відповідне письмове пояснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Учасником ФОП Макаренко Є.В. у складі тендерної пропозиції надано файл «антикорупційна програма.pdf» в якому міститься «Лист-роз’яснення про відсутність антикорупційної програми та інших документів не передбачених нормами чинного законодавства від 04.01.2021року №б/н» опублікований в системі 13.09.2021р., де чітко зазначене відповідне пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів а саме копію діючого Статуту. (Лист додається).
Отже, ураховуючи вищевикладене, Учасник ФОП Макаренко Є.В. виконав вимоги встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тому в Замовника не було підстав для відхилення пропозиції відповідно до частини 1 статті 31 Закону. Крім цього, вищевказане не призводить до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
Ураховуючи вищевикладене просимо надати роз’яснення чому у змісті висновку зазначено, що «Учасником ФОП Макаренко Є.В. у складі тендерної пропозиції не надано копію Статуту або відповідне письмове пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1.8 пункту 1 Розділу III ТД», якщо цей учасник у складі своєї пропозиції надав такий документ та відповідно виконав вимоги тендерної документації ?
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
.
2021-12-20 08:50:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мальований С.М. |
1 246 202,60
UAH з ПДВ
|
1 123 829,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Тиква |
1 248 700,00
UAH з ПДВ
|
1 123 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Макаренко Є.В. |
1 242 456,50
UAH з ПДВ
|
1 242 456,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мальований С.М. #2143605650 |
Відхилено |
1 123 829,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 15:21
|
ПП Тиква #38247819 |
Відхилено |
1 123 830,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 14:55
|
ФОП Макаренко Є.В. #3084001725 |
Переможець |
1 242 456,50
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 11:57
|
дод.2 дог.361 картопля.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 14:01
|
картопля зниження ціни.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 12:25
|
дог 361.PDF | укладений |
06 жовтня 2021 12:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля - ДК 021:2015: 03212100-1 | 124870 | кілограми |
9,95
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товару |
Номер договору про закупівлю: | 361 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 361 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля - ДК 021:2015: 03212100-1 | 109297 | кілограми |
9,60
UAH
|