Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Очеретинська селищна військово-цивільна адміністрація Покровського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 44333891 |
Місцезнаходження: | 86020, Україна , Донецька обл., смт. Очеретине, 86020, смт. Очеретине , вул. Первомайська б.12, Покровський район, Донецької області |
Контактна особа: |
Бичкова Світлана Сергіївна +380669125214 cvetakss@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 15:19 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Придбання комплектів меблів для Центру безпеки громадян на території смт. Очеретине за адресою: мікрорайон Гідробудівельників, 26
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2021 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 13:37 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-09-000041 ● dad0301cae924f949f5e28464f9fb1a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 13:43 |
Дніпро
08.12.2021 № 612
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 08.12.2021
№ 612
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Очеретинська селищна військово-цивільна адміністрація Покровського району Донецької області UA-2021-08-28-002070-c 28.08.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 10:05:28
Про надання поясненнь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Придбання комплектів меблів для Центру безпеки громадян на території смт. Очеретине за адресою: мікрорайон Гідробудівельників, 26 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-28-002070-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до пункту 12.1 розділу 12 договору про закупівлю товарів від 06.10.2021 № 46 зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2021, а в частині виконання зобов’язань- до повного їх виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором від 06.10.2021 № 46. У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього при наявності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 14:33:57
Про надання пояснень
Надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: «Придбання комплектів меблів для Центру безпеки громадян на території смт.Очереине за адресою: мікрорайон Гідробудівельників,26»( за номером UA-2021-08-28-002070-с) :
-за договором від 06.10.2021 року № 46 Постачальником було поставлено товар згідно видаткової накладної № 228 від 11.10.2021 р. на загальну суму 524328,00 грн. Нами було оплачено товар 19.10.2021р. у повному обсязі платіжними дорученнями № 478 від 18.10.2021р. у сумі 473376,00 грн. та № 479 від 18.10.2021 р. у сумі 50952,00 грн.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами.
Таким чином, умови договору № 46 від 06.10.2021р. виконано сторонами у повному обсязі, тому після 31.12.2021р. звіт про виконання договору буде опубліковано.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
524 328,00
UAH
|
524 328,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТОЛЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
531 900,00
UAH
|
531 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Переможець |
524 328,00
UAH
|
20 вересня 2021 14:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:19
|
Протокол.PDF | укладений |
08 жовтня 2021 13:17
|
Договір 46.PDF | укладений |
06 жовтня 2021 11:00
|
протокол.PDF | укладений |
06 жовтня 2021 11:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання комплектів меблів для Центру безпеки громадян на території смт. Очеретине за адресою: мікрорайон Гідробудівельників, 26 | 45 | комплект |
11 651,73
UAH з ПДВ
|