Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники адміністративні LED
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2021-08-28-001422-c d0ff81d2e7774f5e83677f5e10f0b10f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РСЦ ЖИТОМИР

380674108983
380677655975
rsczt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: РСЦ ЖИТОМИР
380674108983,380677655975
rsczt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 2 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Світильник адміністративний LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за отриманий Товар здійснюються у безготівковій формі, у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний в реквізитах цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі (видаткової накладної). 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Товару за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів банківською установою на поточний рахунок Продавця. 4.3. Оплату за отриманий Товар Покупець здійснює після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця коштів на цілі визначені цим Договором. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2021 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 11:40
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
28 серпня 2021 11:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій