Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Сидоренко Наталія Іванівна 380442356482 TENDER@KGSE.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 25 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 751 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.4. Розрахунки за виконані Роботи здійснюється відповідно до вимог Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 30 банківських днів із моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2021 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 13:59 |
ТД Трьохсвятительська, 4 літ Г.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000087 ● dc6b71fd0d054557bef76debf8419776
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-08-28-001013-b 28.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 13:11:41
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ремонтних та реставраційно-відновлювальних робіт об’єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Трьохсвятительська, 4 літ. Г, Шевченківського району м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-28-001013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-28 16:30:14
Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об’єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Трьохсвятительська, 4 літ. Г, Шевченківського району м. Києва.
КП «Кївжитлоспецексплуатація» на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021 року надає пояснення щодо підстав та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість по закупівлі UA- 2021-08-28-001013-b.
На підставі розробленої проектної документації яка пройшла експертизу в ТОВ «Інститут експертно- технічних рішень у будівництві» код ЄДРПОУ 41230758, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт від 19.05.2021 року № 115/04/21 на загальну кошторисну вартість об’єкта 27 061,324 тис.грн. Очікувана вартість закупівлі склала 25 040,0 тис.грн відповідно до зведеного кошторисного розрахунку.
Термін виконання робіт за договором – 23.12.2022 року.
Відповідно асигнувань у 2021 році на фінансування капітального ремонту ( ремонтних та реставраційно- відновлювальних робіт) (Адресний перелік об’єктів) за рахунок бюджетних коштів, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 22.03.2021 року № 638 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 18.08.2021 року № 1781 обсяги фінансування на даний об’єкт на 2021 рік склали 5 090,0 тис.грн.
На виконання п.4.6 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.2009 року № 1036 (зі змінами та доповненнями) до подання оголошення про проведення процедури закупівлі, інформація про обґрунтування доцільності закупівлі, документація конкурсних торгів по закупівлі UA- 2021-08-28-001013-b оприлюднена 28.08.2021 року на офіційному порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вивчення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Підприємство) уважно вивчивши висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - Замовник у пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, повідомляє наступне. Підприємство зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому при складанні тендерної документації: - строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій буде відповідати вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, а саме 12 пунктам даного наказу.
2021-10-22 10:51:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2021-11-02 13:29:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельні Технології" |
24 701 276,83
UAH з ПДВ
|
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" |
24 221 210,28
UAH з ПДВ
|
22 718 810,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП" |
24 515 127,26
UAH з ПДВ
|
24 515 127,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельні Технології" #31629099 |
Відхилено |
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 14:03
|
|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" #35624424 |
Переможець |
22 718 810,27
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2021 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:35
|
Ду Граніт.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 08:55
|
договір Реставрація Трьохсвят.pdf | укладений |
06 жовтня 2021 08:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додається план фінансування робіт, викладений в редакції згідно з додатком 1 до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № 21/Б-Т4-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |