Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 44420000-0 Будівельні товари (Поставка іменних табличок для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
23 575,00 UAH
UA-2021-08-28-000407-c ce4477434deb4deb9c9e7465c8ccc973
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриленкова Галина

380973350691 h.havrylenkova@uhe.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород
Контактна особа: Гавриленкова Галина
380973350691
h.havrylenkova@uhe.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 08:00
Початок аукціону: 08 вересня 2021 14:22
Очікувана вартість: 23 575,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
211 штуки
ДК 021:2015 код 44420000-0 Будівельні товари (Поставка іменних табличок для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Платежі за цим Договором здійснюються Покупцем шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 12 цього Договору. Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 (чотирнадцять) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2021 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 09:34
Вимоги до предмета закупівлі.doc
28 серпня 2021 09:34
Тендерна пропозиція.doc
28 серпня 2021 09:34
Проект договору поставки нов 2021.doc
28 серпня 2021 09:33
ТЗ таблички2docx.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Конкретні технічні характеристики
Дата подання: 31 серпня 2021 21:47
Дата відповіді: 01 вересня 2021 09:48
Чому Ви не вказали конкретні технічні характеристики пластику для виготовлення табличок та вивісок? Без цієї інформації неможливо сформувати конкурентну ціну, тому що у всіх участників може бути різний матеріал.
Відповідь: Добрий день. Всі бажані характеристики в оголошенні зазначено. Очікуємо Вашу пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-28-000407-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 30 вересня 2021 10:26
Неправомірне відхилення пропозиції
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Войтович О.А. неправомірно відхилена.

Протокол про визначення переможцем нашої пропозиції датований 09.09.2021 року і відповідно до пункту 4 Розділу VI Оголошення "Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю."

Згідно з юридичним трактуванням "з дня прийняття рішення" (9.09.2021) перший день наступає 10 вересня, другий день - 11 вересня, третій - 12-го і, відповідно, двадцятий день наступає 30 вересня 2021 року.

Замовник ж відхилив Пропозицію 28 вересня 2021 року, що на два дні раніше від дати, коли "Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі".
Такі дії є неправомірними та, власне, незаконними.

Опираючись на вищенаведене та керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII чекаємо від Замовника повернення в законне русло (відміни відхилення нашої пропозиції і визначення переможцем торгів) та підписання отриманого Уповноваженою особою Замовника договору з подальшим висвітленням його на електронному майданчику торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2021 10:53
Відповідно дод. 4 до Вимог предмета закупівлі : 1. Переможець спрощеної закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відповідність пропозиції Переможця вимогам предмета закупівлі, визначених у Додатку № 2 та договір згідно Додатка № 3 з заповненою специфікацією згідно Додатка № 2.
Документи надаються переможцем особисто або поштою на адресу замовника (м. Новодністровськ, Чернівецька обл., 60236, Україна, філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») на ім’я уповноваженої особи філії «Дністровська ГЕС» супровідним листом з переліком наданих документів.
2. Ненадання Переможцем закупівлі документів та договору, сформованого у відповідності до Додатку № 2 та Додатку № 3 предмета закупівлі, у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, вважається відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог до предмета закупівлі.
Відповідно п.4 розділу VI Вимог предмета закупівлі : Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У разі відмови переможця спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог предмета закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений вимогами до предмету закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-28-000407-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 04 жовтня 2021 23:34
Неправомірне визначення переможця
Пропозиція ПП "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" не відповідає вимогам закупівлі і має бути відхилена.

Згідно п. 4 Розділу ІІІ. "Підготовка та подання пропозицій" Пропозиція, яка подається учасником спрощеної закупівлі через електронну систему, "складається з:
3) проєкту договору, що оформлений у відповідності з Додатком № 3 до вимог до предмету закупівлі;
Проєкт договору має бути належним чином оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства, скріплений оригінальним підписом та, за наявності, печаткою. Обов’язково має бути заповнена специфікація до договору".
Специфікація до договору не заповнена "належним чином". Ціна, сума та всього по специфікації не заповнено. Вимога не виконана.

Крім того, згідно того ж п. 4 Розділу ІІІ. "Підготовка та подання пропозицій" Пропозиція, яка подається учасником спрощеної закупівлі через електронну систему, "складається з:
1) форми «Тендерна пропозиція», що оформлена у відповідності з Додатком № 1 вимог до предмета закупівлі".
У поданій ПП "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" тендерній пропозиції неправильно зазначені "найменування" предмету закупівлі. Адже, відповідно до "вимог до предмета закупівлі" прописаних у табличній формі найменування Технічної специфікації предметом цієї закупівлі є "вивіска", "вивіска" і "табличка". Зазначений предмет закупівлі цього Учасника інший. Вимога не виконана.

На підставі вищенаведеного та керуючись п.2 розділу VI, де зазначено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі", а також згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII пропозиція ПП "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" має бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2021 08:06
Всі документи по ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" подані згідно з Вимогами до предмету закупівлі. Ціна, сума не є обов'язковими до заповнення, оскільки при проведенні аукціону ці показники змінюються.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 17 777,00
UAH
16 378,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" 17 094,60
UAH
16 387,20
UAH
Документи

Публічні документи

06 вересня 2021 16:26
Електронний підпис
06 вересня 2021 16:25
7 сертифікати якості.PDF
06 вересня 2021 16:25
8 витяг ЄДР.PDF
06 вересня 2021 16:25
3 проект договору.PDF
06 вересня 2021 16:25
9 витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2021 16:25
1 пропозиція.PDF
06 вересня 2021 16:25
2 технічна специфікація.pdf
06 вересня 2021 16:25
10 відомості з ЄДРПОУ.PDF
06 вересня 2021 16:25
6 про поставку товару.pdf
06 вересня 2021 16:25
5 Статут ПП РВК АУКУБА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2943000829
Рішення скасоване 16 378,00
UAH
28 вересня 2021 16:49
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2943000829
Відхилено 16 378,00
UAH
28 вересня 2021 16:52
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"
#25176958
Переможець 16 387,20
UAH
30 вересня 2021 10:12

Документи

09 вересня 2021 09:13
Електронний підпис
09 вересня 2021 09:12
Протокол.pdf

Документи

28 вересня 2021 16:51
Електронний підпис
28 вересня 2021 16:50
УО.pdf

Документи

30 вересня 2021 10:11
Електронний підпис
30 вересня 2021 10:10
УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"
#25176958
16 387,20
UAH
Документи

Документи

30 вересня 2021 10:11
Електронний підпис
30 вересня 2021 10:10
УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:35
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 14:34
13.10.2021 810.21.pdf укладений
13 жовтня 2021 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 664,46
UAH (в тому числі ПДВ 3 277,41 UAH)