Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗИМНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04334815 |
Місцезнаходження: | 44752, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський р-н, село Зимне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Пікута Оксана Василівна +380931153424 byxgalter4@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 3 254 858,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 274,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт покриття вулиці Першотравнева в селі Березовичі Володимир-Волинського району Волинської області | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2021 14:56 |
ТД кап.ремонт вул.Першотравнева.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000088 ● d1c513e4dd5242c4a1f27c8b89ff9208
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2022 № 50-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 08.11.2022 № 50-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2021-08-27-013111-a, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Зимнівською сільською радою Волинської області
Надання інформації про усунення порушення замовником
Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 2 Розділу 3 ТД Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Так, згідно з п.8 форми тендерної пропозиції Додаток 2 до ТД зазначено: «Ми зобов’язуємося дотримуватись положень цiєї тендерної пропозицiї протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй». На виконання пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ПАТ Ковельське ШБУ №63 було заповнено вищезазначений пункт та зазначено, що погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй, а отже ПАТ Ковельське ШБУ №63 в поданій тендерній пропозиції підтвердило дійсність тендерної пропозиції та відповідно відобразило строк дотримання умов тендерної пропозиції, що не перевищує термін, визначений ТД та відповідає терміну, визначеному Законом. Оскільки законодавством не передбачена необхідність надання учасниками форми тендерної пропозиції, у тому числі, законодавчо не встановлена обовязкова форма для документа «тендерна пропозиція», то не можна вважати, що наданий документ «тендерна пропозиція» Учасника ПАТ Ковельське ШБУ №63 не відповідає вимогам абзацу першого частини 3 статті 22 цього Закону, і більше того, відсутні підстави стверджувати, що тендерна пропозиція підлягала відхиленню. Додатком 1 до ТД передбачено надання Учасником торгів документів, які підтверджують відсутність підстави для відхилення, як наявність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі або службової особи, учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів. Учасник торгів ПАТ Ковельське ШБУ №63 надав довідку видану Міністерством Внутрішніх Справ для «Оформлення участі в процедурі закупівель», яка задовільняє вимоги пунктів 5, 6 ст 17 Закону.
2022-11-30 15:13:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" |
2 794 929,60
UAH з ПДВ
|
2 649 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МП Сантехмонтаж" |
2 808 888,00
UAH з ПДВ
|
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
2 847 040,80
UAH з ПДВ
|
2 847 040,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
3 005 187,60
UAH з ПДВ
|
3 005 187,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" #40504916 |
Рішення скасоване |
2 649 999,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 15:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" #40504916 |
Відхилено |
2 649 999,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 15:10
|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Рішення скасоване |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 11:43
|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Відхилено |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 12:11
|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Відхилено |
2 847 040,80
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 12:23
|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Переможець |
3 005 187,60
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:46
|
План фінансування.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:46
|
Календарний графік.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:46
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 09:51
|
Договір Першотравнева Березовичі.PDF | укладений |
09 листопада 2021 09:51
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
09 листопада 2021 09:51
|
Додаток 3.PDF | укладений |
09 листопада 2021 09:50
|
Додаток 2.PDF | укладений |
09 листопада 2021 09:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покриття вулиці Першотравнева в селі Березовичі Володимир-Волинського району Волинської області | 1 | роботи |
3 005 187,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покриття вулиці Першотравнева в селі Березовичі Володимир-Волинського району Волинської області | 1 | роботи |
3 005 187,60
UAH з ПДВ
|