Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона складів та адміністративного корпусу
Очікувана вартість
106 697,04 UAH
UA-2021-08-27-005190-c ● d3be74b9d5064275997482eeb21de20a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42698051 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Ткачук Роман Станіславович 380444300332 dmb@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 106 697,04 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,94% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Охорона складів та адміністративного корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 07:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 02:11 |
Додаток 7 - Документи для укладання договору (із змінами).docx | |
16 листопада 2021 02:10 |
Перелік змін до ТД Охорона складів та адміністративного корпусу.docx | |
16 листопада 2021 01:33 |
ТД Охорона складів та адміністративного корпусу (зі змінами).docx | |
08 листопада 2021 17:07 |
Додаток 5 - Проект договору.docx | |
08 листопада 2021 17:06 |
Додаток 2 - Стаття 16.docx | |
27 серпня 2021 16:43 |
Додаток 8 - Анкета учасника.docx | |
27 серпня 2021 16:42 |
Додаток 6 - Лист-згода на обробку персональних данних.docx | |
27 серпня 2021 16:41 |
Додаток 4 - Технічне завдання.doc | |
27 серпня 2021 16:41 |
Додаток 3 - Стаття 17.docx | |
27 серпня 2021 16:40 |
Додаток 1 - Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Місцезнаходження об'єкта
Дата подання: 30 серпня 2021 09:24
Дата відповіді: 01 вересня 2021 11:45
Доброго дня, чому в електронній системі закупівель місце доставки зазначено - 04074,Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21, а в технічному завданні 08703, м. Обухів, вул. Київська, 144? Яка з адрес вірна?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є 3 поста, два з яких знаходяться за адресою 04074,Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21, та один за адресою 08703, м. Обухів, вул. Київська, 144.
Відповідні зміни до оголошення внесено
Відповідні зміни до оголошення внесено
Технічне завдання
Дата подання: 31 серпня 2021 10:48
Дата відповіді: 01 вересня 2021 11:41
Прохання надати вичерпний перелік документів, якими учасники повинні підтвердити належність службових собак до Учасника
Відповідь: Учасник підтверджує належність службових собак до Учасника записом у ветеринарному паспорті у графі "Власник", де має бути зазначено або назва самого Учасника, або людина/працівник, яка належить до Учасника, що підтверджується документами, які подає Учасник у складі своє пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-27-005190-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ ГАРАНТІЯ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43603262
Дата подання: 30 серпня 2021 13:08
собаки не старше 6-ти років
Здрастуйте, шановний Замовнику!
Згідно додатку №4 «Технічні вимоги» розділом «Додаткова інформація, що надається
Учасником у складі його тендерної пропозиції» Замовник вимагає:
1. Згідно пункту 1.3 «Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років), які будуть задіяна для охорони об’єкта Замовника. На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати ветеринарний паспорт на собаку, виданий ветеринарним закладом, в якому зазначається вік собаки та про проведення протягом останніх 12-ти місяців (не раніше серпня минулого року) щеплення проти сказу. Належність службових собак до Учасника має бути визначена (має підтверджуватись) документами, що надаються Учасником у складі його тендерної пропозиції)»
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, оскільки обмежують коло потенційних Учасників та є дискримінаційними по відношенню до нас, а саме, щодо
1. Відносно наявності у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років)
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі потенційним Учасникам, обмеживши їх у праві взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну цінову пропозицію, встановивши критерій до віку собак не старше 6-ти років.
Чому саме не старше 6-ти років? Адже строк життя наприклад німецької вівчарки 13 років. Якщо такій собаці 7-8 років, то це собака в самій активній життєвій формі та з достатнім досвідом, який точно дозволить виконати технічне завдання Замовника.
Враховуючи, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи інші чинні нормативні акти не регламентують ніяким чином вік собак, яких можна долучати суб’єкту охоронної діяльності для охорони об’єктів та з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати конкретними роками вік собак, які можуть бути залученими до охорони.
ОБГРУНТУВАННЯ ВИМОГИ:
Охоронні підприємства у своїй діяльності дотримуються чинного законодавства України. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності:
1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: …
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; … Відповідно частини 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності забезпечує: …
4) використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону. … Стаття 17. Порядок використання службових собак
1. Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
2. Забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила.
3. На закритих територіях, де відсутні люди, дозволяється тримати собак без прив'язі, якщо на видних місцях розміщені чіткі та розбірливі попереджувальні написи про охорону об'єкта за допомогою службових собак. При цьому за ними повинен забезпечуватися постійний контроль з боку персоналу охорони.
Таким чином, жодного обмеження щодо віку собак законодавство в сфері охоронної діяльності не встановлює!
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником, у разі перемоги в торгах. Так наше підприємство через дискримінаційну вимогу Замовника, щодо віку собак не може в повному обсязі виконати умови тендерної документації, хоча є Учасником ринку охоронних послуг та має необхідну матеріально-технічну базу та відповідні дозвільні документи.
Виходячи з вищевикладеного та з огляду на наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації, розширення кола Учасникiв торгiв, що сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв, як Замовника послуг, просимо Вас:
1. Видалити та внести зміни в тендерну документацію, щодо віку собак (не старше 6-ти років)
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Згідно додатку №4 «Технічні вимоги» розділом «Додаткова інформація, що надається
Учасником у складі його тендерної пропозиції» Замовник вимагає:
1. Згідно пункту 1.3 «Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років), які будуть задіяна для охорони об’єкта Замовника. На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати ветеринарний паспорт на собаку, виданий ветеринарним закладом, в якому зазначається вік собаки та про проведення протягом останніх 12-ти місяців (не раніше серпня минулого року) щеплення проти сказу. Належність службових собак до Учасника має бути визначена (має підтверджуватись) документами, що надаються Учасником у складі його тендерної пропозиції)»
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, оскільки обмежують коло потенційних Учасників та є дискримінаційними по відношенню до нас, а саме, щодо
1. Відносно наявності у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років)
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі потенційним Учасникам, обмеживши їх у праві взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну цінову пропозицію, встановивши критерій до віку собак не старше 6-ти років.
Чому саме не старше 6-ти років? Адже строк життя наприклад німецької вівчарки 13 років. Якщо такій собаці 7-8 років, то це собака в самій активній життєвій формі та з достатнім досвідом, який точно дозволить виконати технічне завдання Замовника.
Враховуючи, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи інші чинні нормативні акти не регламентують ніяким чином вік собак, яких можна долучати суб’єкту охоронної діяльності для охорони об’єктів та з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати конкретними роками вік собак, які можуть бути залученими до охорони.
ОБГРУНТУВАННЯ ВИМОГИ:
Охоронні підприємства у своїй діяльності дотримуються чинного законодавства України. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності:
1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: …
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; … Відповідно частини 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності забезпечує: …
4) використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону. … Стаття 17. Порядок використання службових собак
1. Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
2. Забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила.
3. На закритих територіях, де відсутні люди, дозволяється тримати собак без прив'язі, якщо на видних місцях розміщені чіткі та розбірливі попереджувальні написи про охорону об'єкта за допомогою службових собак. При цьому за ними повинен забезпечуватися постійний контроль з боку персоналу охорони.
Таким чином, жодного обмеження щодо віку собак законодавство в сфері охоронної діяльності не встановлює!
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником, у разі перемоги в торгах. Так наше підприємство через дискримінаційну вимогу Замовника, щодо віку собак не може в повному обсязі виконати умови тендерної документації, хоча є Учасником ринку охоронних послуг та має необхідну матеріально-технічну базу та відповідні дозвільні документи.
Виходячи з вищевикладеного та з огляду на наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації, розширення кола Учасникiв торгiв, що сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв, як Замовника послуг, просимо Вас:
1. Видалити та внести зміни в тендерну документацію, щодо віку собак (не старше 6-ти років)
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 12:11
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, зазначаємо, що дана вимога вже оскаржувалась та частиною 3 рішення АМКУ від 05.05.2021 № 9809-р/пк-пз встановлено, що дана вимога не є дискримінаційною.
Разом з тим, зазначаємо, що дана вимога вже оскаржувалась та частиною 3 рішення АМКУ від 05.05.2021 № 9809-р/пк-пз встановлено, що дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-005190-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 30 серпня 2021 17:16
Дискримінаційна вимога
Доброго дня, згідно додатку 2 до ТД, Вами вимагається надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період з 2019 по 2020 роки (не менше ніж по одному договору, укладеному в 2019 та 2020 роках). Поясніть, чим обґрунтовано встановлення даної вимоги? Чому необхідно надати аналогічні договори саме за 2019 та 2020 роки? Чому надання аналогічних договорів за 2020 та 2021 роки не буде підтверджувати досвід учасника? Дана вимога штучно обмежує коло потенційних учасників та дискримінує учасників, які не мають досвіду виконання договорів у 2019 або ж 2020 році, проте мають досвід у 2021 році. Тому, задля дотримання основних принципів здійснення закупівель просимо виключити дану вимогу або викласти її в редакції, яка дозволить підтвердити наявність аналогічного досвіду за період з 2019 року. Додатково зауважуємо, що у випадку відхилення даної вимоги, ми будемо вимушені звертатись до АМКУ за захистом наших прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 12:06
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-005190-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 30 серпня 2021 17:35
Лист-відгук
Замовнику, надайте пояснення стосовно даної вимоги ТД: Учасник надає лист-відгук, який повинен бути адресований Замовнику. По-перше, чим відрізняється відгук, наданий без адресата та такий, що буде адресований Вам? Яким чином учасник повинен отримувати лист-відгук в тому разі, коли організацію Замовника ліквідовано чи реорганізовано? Тобто, встановленням даної вимоги, Ви навмисно ускладнюєте процес участі в закупівлі, адже той факт, що лист-відгук буде адресовано Вам, жодним чином не підтвердить кваліфікацію конкретного учасника. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу зі складу ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 12:05
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-005190-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 31 серпня 2021 09:54
Стосовно визначення аналогічності договору
Замовнику, Вами встановлено, що в розумінні даної тендерної документаціє, аналогічними вважаються договори які є аналогічними за предметом закупівлі (предметом яких є охорона складу (складів) та адміністративного корпусу (адміністративних корпусів), що має бути чітко визначено в договорі). Що це за абсурд? Про принцип недискримінації учасників Ви, мабуть, і не чули. Поясніть, будь-ласка, чим відрізняється процес здійснення охорони складу від охорони магазину або відкритої території з багатьма об'єктами? Чи, по-вашому, учасник, який має досвід охорони заводу чи парку не зможе охороняти Ваші об'єкти? У Вашій закупівлі код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, а тому, саме за ним і потрібно визначати аналогічність договору, тому вимагаємо виключити дану вимогу зі складу ТД через її дискримінаційність, невідповідність законодавству та здоровому глузду.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 12:05
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Також слід зазначити, що Законом не передбачено визначення терміну "аналогічний договір", тому Замовник сам визначає, який договір є аналогічним. Виходячи з того, що істотними умовами договорів, що є предметом закупівлі є, зокрема, предмет договору, вартість договору та строк надання послуг, Замовником встановлено саме такі вимога до аналогічних договорів.
Також слід зазначити, що Законом не передбачено визначення терміну "аналогічний договір", тому Замовник сам визначає, який договір є аналогічним. Виходячи з того, що істотними умовами договорів, що є предметом закупівлі є, зокрема, предмет договору, вартість договору та строк надання послуг, Замовником встановлено саме такі вимога до аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-005190-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 31 серпня 2021 10:05
Про аналогічні
Також, залишається незрозумілим, чому Ви обмежуєте учасників, визначаючи аналогічність договорів з огляду на їх вартість та строк надання послуг? Яким чином дані показники договору впливають на процес здійснення охорони та якість надаваних послуг? Дана вимога дискримінує учасників, які не мають аналогічного договору з сумою не меншою ніж 316 649,28 грн та строком надання послуг за договором не менше 3 місяців. Відповідно до ч.4. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку незадоволення законних вимог, ми будемо вимушені звертатись за захистом наших законних прав та інтересів до АМКУ, що призведе до небажаних наслідків для Вас як Замовника, в т.ч. затягування процедури закупівлі у зв'язку з оскарженням та неукладенням договору у строк, передбачений технічним завданням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 12:04
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Також слід зазначити, що Законом не передбачено визначення терміну "аналогічний договір", тому Замовник сам визначає, який договір є аналогічним. Виходячи з того, що істотними умовами договорів, що є предметом закупівлі є, зокрема, предмет договору, вартість договору та строк надання послуг, Замовником встановлено саме такі вимога до аналогічних договорів.
Також слід зазначити, що Законом не передбачено визначення терміну "аналогічний договір", тому Замовник сам визначає, який договір є аналогічним. Виходячи з того, що істотними умовами договорів, що є предметом закупівлі є, зокрема, предмет договору, вартість договору та строк надання послуг, Замовником встановлено саме такі вимога до аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-005190-c.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 31 серпня 2021 10:47
Про працівників
Замовнику, Вами вимагається надати копії сторінок (першої та останньої з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учаснику) трудових книжок працівників Учасника, що зазначені в довідці, згідно з пунктом 2.1. Чому Ви не передбачаєте, що в якості підтвердження працевлаштування працівників, учасники можуть надати накази про прийом на роботу або повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу? А також, залишається великим питанням, чому документація не містить умови залучення працівників співвиконавця/субпідрядника? Згідно а.2 ч.3 ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто, це є правом учасника залучити працівників співвиконавця, незалежно від бажання чи небажання Замовника стосовно даної обставини. Тому, вимагаємо привести документацію у відповідність чинному законодавтсву, шляхом забезпечення можливості залучати працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2021 11:53
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-27-005190-c.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 02 вересня 2021 11:03
Дата подання: 02 вересня 2021 11:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2021 10:38
Рішення від 06.09.2021 № 20165.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2021 10:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2021 № 21045.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2021 14:53
Рішення від 15.09.2021 № 21045.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2021 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації
на закупівлю послуг «Охорона складів та адміністративного корпусу» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги)
1. Додаток 2 до тендерної документації викладено в новій редакції.
2. Пункт 1.4 Додатку № 5 (Проєкт договору) до тендерної документації викладено в новій редакції, а саме: «1.4. Строк надання Послуг: грудень 2021 року.».
3. Строк надання послуг: грудень 2021 року.
4. У Додатку № 2 (КОШТОРИС ВАРТОСТІ ПОСЛУГ) Додатку № 5 (Проєкт договору) до тендерної документації викладено в новій редакції.
5. Орієнтовну вартість закупівлі змінено та визначено як таку, що становить 106 697,04 грн. (без ПДВ).
6. Частина 1 (Кінцевий строк подання тендерної пропозиції.) розділу IV («ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») тендерної документації викладено в новій редакції, а саме:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.11.2021 року до 09 годин 00 хвилин.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.»
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2021 17:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" |
95 976,00
UAH
|
95 976,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" |
98 208,00
UAH
|
98 208,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЕКС ОХОРОНА ГРУП" |
106 020,00
UAH
|
106 020,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" #43337338 |
Відхилено |
95 976,00
UAH
|
03 грудня 2021 21:40
|
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" #43199888 |
Переможець |
98 208,00
UAH
|
03 грудня 2021 21:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2022 23:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:41
|
охорона зміни.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:27
|
охорона зміни.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 16:06
|
48_2021.PDF | укладений |
14 грудня 2021 16:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Охорона складів та адміністративного корпусу | 3 | послуга |
32 736,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили викласти п. 1.4 Договору в наступній редакції: "1.4. Строк надання Послуг:14 грудня - 31 грудня 2021 року." 2.Сторони погодили викласти п. 2.2 Договору в наступній редакції: 2.2. Ціна цього Договору становить 57 024,00 (п'ятдесят сім тисяч двадцять чотири гривні 00 копійок), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 48/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили викласти п. 1.4 Договору в наступній редакції: "1.4. Строк надання Послуг:14 грудня - 31 грудня 2021 року." 2.Сторони погодили викласти п. 2.2 Договору в наступній редакції: 2.2. Ціна цього Договору становить 57 024,00 (п'ятдесят сім тисяч двадцять чотири гривні 00 копійок), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 48/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Охорона складів та адміністративного корпусу | 3 | послуга |
19 008,00
UAH
|