Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест" |
Код ЄДРПОУ: | 32525198 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 89 |
Контактна особа: |
Путілін Сергій Анатолійович 380442571930 kp_gbi2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 27 142 116,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 710,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимагаеться внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 30 000,00 тис.грн |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 13:33 |
договір.docx | |
27 серпня 2021 11:33 |
Тендерна документація 27.08.pdf | |
27 серпня 2021 11:32 |
Відомість обсягів робіт 27.08.pdf |
06 вересня 2021 10:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
03 вересня 2021 13:33 |
договір.docx
|
|||||||||||||||
27 серпня 2021 11:33 |
Тендерна документація 27.08.pdf
|
|||||||||||||||
27 серпня 2021 11:32 |
Відомість обсягів робіт 27.08.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У п.п. 4.1. п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності Учасника, а саме: «Копію фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме дохід учасника за останній звітній період (згідно форми №2) має бути не меншим очікуваної вартості цієї закупівлі.
Вважаємо, вимогу Замовника щодо підтвердження фінансової спроможність Учасника шляхом надання фінансової звітності, яка підтверджує, що дохід учасника за останній звітній період не є меншим очікуваної вартості цієї закупівлі, дискримінаційною, виходячи із нижченаведеного.
Очікувана вартість закупівлі UA-2021-08-27-001277-c складає 27`142`116, 00 гривень. Останній звітній період є перше півріччя 2021 року. Оскільки, даний період є початком бюджетного року, оплата від замовників, які у своїй більшості є бюджетними установами, здійснюється по мірі надходження бюджетних призначень, а саме ближче до середини та кінця другого півріччя. Фінансові результати за даний період не є повним та об’єктивним показником фінансової спроможності потенційного Учасника.
Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також положеннями ч. 4, 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Отже, на підставі статті 5, ч. 4 статті 22, статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас виключити з Тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності Учасника шляхом надання фінансової звітності, яка підтверджує, що дохід учасника за останній звітній період не є меншим очікуваної вартості цієї закупівлі, яка встановлена у п.п. 4.1. п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації. Або збільшити період, за який надається фінансова звітність для підтвердження фінансової спроможності, а саме: за останній звітній рік (2020 р.).
Шановний Замовнику!
Відповідно до підпункті 6 пункту 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а саме: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-08-27-001277-c, оприлюдненому Замовником встановлено кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2021р. Водночас в Тендерній документації в підпункті 4.4. пункту 4 розділу 1 зазначено: строки поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 31.12.2021р.
Відповідно до ч. 1 стаття 22 Закон України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно підпункту 7 пункту 2 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» встановлено які відомості має міститись у тендерній документації, серед яких обов’язково зазначаються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
З вищенаведеного вбачається, що строки визначені в оголошенні та у тендерній документації суперечать один одному. Логічним є те, що умови тендерної документації мають бути ідентичними інформації зазначеній в оголошенні, в силу статей 21, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки вимоги є ідентичними то і інформація зазначена в цих пунктах оголошення та тендерної документації має бути ідентичною. Просимо привести у відповідність в оголошенні та тендерній документації інформацію про строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
У Тендерній документації в пункті 2 розділу 3 зазначено вимогу Замовника щодо внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 30 000,00 грн.
Реквізити замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ІНВЕСТИЦІЙ "ГОЛОСІЇВО-БУДІНВЕСТ", код ЄДРПОУ 32525198, 03127, Україна , м. Київ, проспект Голосіївський, 89, Р/р UA 618201720344311001100020916 у Державній казначейській службі України.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 120 календарних днів, включаючи день розкриття тендерних пропозицій.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, або якщо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено сканкопією оригіналу довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю.
Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта, яка підписала банківську гарантію та довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації.
В підпункті 9 пункту 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
В підпункті 15 пункту 2 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у Тендерній документації зазначаються відомості, щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Оскільки вимоги є ідентичними, відповідно, і інформація, зазначена в цих пунктах оголошення та тендерної документації має бути ідентичною. Замовником не дотримано вимогу пп. 9 п. 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас роз’яснити строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг та привести у відповідність оголошення з тендерною документацією, відповідно до чинного законодавства України.
28.08.2021р. о 15год. 06хв. Вами були внесені зміни до тендерної документації, а саме до проекту договору. Проект договору в новій редакції був завантажений до системи без окремого документу з переліком змін, що внеслися. Цим самим було порушено вимогу абзацу 2 ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.2 розділу 2 тендерної документації, а саме « зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000064 ● c7ed579722864fe5b7da475841e68f56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-08-27-001277-c 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-28 14:12:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових будівельних робіт: «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-27-001277-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-30 16:49:12
Пояснення
Розмір бюджетного призначення та очікування вартості по закупівлі за номером ID: UA 2021-08-27-001277 визначено відповідно до проєкту «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М.Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Коригування) затвердженого Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 липня 2021року №1663. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Експертного звіту (позитивного) від 17.06.2021 №128/05/21 ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві за проєктом : «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М.Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Коригування).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК АТЛАНТ ПЛЮС" |
23 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" |
26 845 243,40
UAH з ПДВ
|
26 845 243,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК АТЛАНТ ПЛЮС" #38986062 |
Відхилено |
23 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 18:43
|
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" #41236299 |
Переможець |
26 845 243,40
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 18:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 14:14
|
Д.у. №1 від 10.11.2021 до договору підряду №1-09-21 від 28.09.2021.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 17:09
|
Договір підряду №1-09-21 від 28.09.2021.pdf | укладений |
28 вересня 2021 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |