Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка рекомендацій та технічних пропозицій по визначенню необхідних умов зниження природного замулення підхідного Дністровсько-Лиманського каналу до морського порту Білгород-Дністровський
Development of recommendations and technical proposals to determine the necessary conditions for reducing the natural siltation of the approaching Dniester-Lyman channel to the seaport Belgorod-Dniester
Development of recommendations and technical proposals to determine the necessary conditions for reducing the natural siltation of the approaching Dniester-Lyman channel to the seaport Belgorod-Dniester
Очікувана вартість
1 347 222,00 UAH
UA-2021-08-27-000913-c ● f1ab158981d142c09d168484d9e9c4ef
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська область обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Мотін Олександр 380487759504 aleksandr.motin@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State enterprise “Ukraine Sea Port Authority” |
National ID: | 38727770 |
Contact point: |
Motin Olexandr 380487759504 aleksandr.motin@uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 347 222,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 736,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Publication date: | 27 серпня 2021 10:15 |
Enquiries until: | 24 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 жовтня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 1 347 222 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 6 736 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Розробка рекомендацій та технічних пропозицій по визначенню необхідних умов зниження природного замулення підхідного Дністровсько-Лиманського каналу до морського порту Білгород-Дністровський)
CPV 71310000-4, Consultative engineering and construction services (Development of recommendations and technical proposals to determine the necessary conditions for reducing the natural siltation of the approaching Dniester-Lyman channel to the seaport Belgorod-Dniester)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка рекомендацій та технічних пропозицій по визначенню необхідних умов зниження природного замулення підхідного Дністровсько-Лиманського каналу до морського порту Білгород-Дністровський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Development of recommendations and technical proposals to determine the necessary conditions for reducing the natural siltation of the approaching Dniester-Lyman channel to the seaport Belgorod-Dniester
CPV: 71310000-4
Період постачання:
по 28 лютого 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | І етап - у розмірі 80 % (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих Послуг на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, та підписаних Сторонами документів, передбачених п. 4.4 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідних документів, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 80 |
Iнша подія | ІІ етап - у розмірі 20 % (двадцять відсотків) від вартості фактично наданих Послуг проводиться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки, визначені податковим законодавством України, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2021 10:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2021 10:12 |
Тендерна документація.docx | |
27 серпня 2021 10:12 |
Announcement of procurement (оголошення на англ.).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо доповнень до тендерної документації
Дата подання: 16 вересня 2021 14:52
Дата відповіді: 21 вересня 2021 13:44
Договір
«Послуги з розробки рекомендацій та технічних пропозицій по визначенню необхідних умов зниження природного замулення підхідного Дністровсько-Лиманського каналу до морського порту Білгород-Дністровський за кодом
ДК 021:2015 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва»
Вважаємо за доцільне внести наступні доповнення в перелік тендерних документів
Інформацію про наявність підтвердження та досвіт виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію Договору
п 3.3. читати в редакції
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги поетапно . відповідно до Календарного плану надання послуг (Календарний план надання послуг складається на етапі укладання Договору ), Сплата за кожним етапом здійснюється двома платежами :
Першиій платіж- у розмірі 80 % (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за етапом на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, та підписаних Сторонами документів, передбачених п. 4.4 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідних документів, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом цього Договору.
Другий платіж - у розмірі 20 % (двадцять відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за етапом проводиться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки, визначені податковим законодавством України, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом цього Договору.
П 4.2.. читати в редакції
Виконавець приступає до надання Послуг з дня, наступного за днем набуття чинності цього Договору та виконання п 12 Технічних вимог.
П 4.8 Обзац 1, 3 читати в редакції
У разі отримання письмової мотивованої відмови Замовника від підписання Акту наданих Послуг Сторони протягом 10 (десяти) робочих днів складають та підписують двосторонній Акт з переліком зауважень, необхідних доопрацювань (в межах Договору та Технічних вимог) та термінів їх виконання.
Якщо Виконавець у визначений десятиденний строк не підпише двосторонній Акт з переліком зауважень, необхідних доопрацювань та термінів їх виконання, Замовник має право скласти зазначений Акт в односторонньому порядку, повідомивши про це Виконавця. Акт з переліком необхідних зауважень, доопрацювань та термінів їх виконання, складений без участі Виконавця, надсилається йому для виконання протягом 5 (п’яти) робочих днів після складання.
Виконавець зобов’язаний за свій рахунок усунути зауваження, виконати доопрацювання, (в межах Договору та Технічних вимог ) в строки та в порядку, визначені в Акті з переліком зауважень, необхідних доопрацювань та термінів їх виконання. Якщо Виконавець не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, він несе відповідальність згідно умов цього Договору та діючого законодавства.
П 5.1.7. читати в редакції
Власними силами та за власний рахунок (в межах Договору та Технічних вимог) усунути недоліки у наданих Послугах у порядку та у строки, визначені цим Договором, чи відшкодувати Замовнику понесені ним витрати, пов’язані із виправленням виявлених недоліків.
П 5.1.12. читати в редакції
5.1.12. Сплатити штрафні санкції і відшкодувати збитки в разі невиконання, або неналежного виконання ним зобов`язань за цим Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини. Якщо Сторони не погодяться щодо невиконання або неналежного виконання ним зобов’язань за Договором, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
П 5.4.7. читати в редакції
Вимагати від Виконавця безоплатного усунення недоліків в наданих Послугах. (в межах Договору та Технічних вимог)
П 6.2.1 читати в редакції
За порушення умов зобов'язання щодо якості Послуг з Виконавця на користь Замовника стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від вартості неякісно наданих Послуг. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісно наданих Послуг , вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо запитання: «Договір «Послуги з розробки рекомендацій та технічних пропозицій по визначенню необхідних умов зниження природного замулення підхідного Дністровсько-Лиманського каналу до морського порту Білгород-Дністровський за кодом ДК 021:2015 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва» Вважаємо за доцільне внести наступні доповнення в перелік тендерних документів Інформацію про наявність підтвердження та досвіт виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Так, на виконання вимог Закону, Замовником встановлено один із представлених в ст.16 Закону кваліфікаційний критерій, що не порушує вимог Закону, тому Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації в цій частині.».
Щодо запитання: «Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію Договору п 3.3. читати в редакції Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги поетапно . відповідно до Календарного плану надання послуг (Календарний план надання послуг складається на етапі укладання Договору ), Сплата за кожним етапом здійснюється двома платежами : Першиій платіж- у розмірі 80 % (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за етапом на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, та підписаних Сторонами документів, передбачених п. 4.4 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідних документів, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом цього Договору. Другий платіж - у розмірі 20 % (двадцять відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за етапом проводиться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки, визначені податковим законодавством України, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом цього Договору.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»
Щодо запитання: «П 4.2.. читати в редакції Виконавець приступає до надання Послуг з дня, наступного за днем набуття чинності цього Договору та виконання п 12 Технічних вимог.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Щодо запитання: «П 4.8 Обзац 1, 3 читати в редакції У разі отримання письмової мотивованої відмови Замовника від підписання Акту наданих Послуг Сторони протягом 10 (десяти) робочих днів складають та підписують двосторонній Акт з переліком зауважень, необхідних доопрацювань (в межах Договору та Технічних вимог) та термінів їх виконання. Якщо Виконавець у визначений десятиденний строк не підпише двосторонній Акт з переліком зауважень, необхідних доопрацювань та термінів їх виконання, Замовник має право скласти зазначений Акт в односторонньому порядку, повідомивши про це Виконавця. Акт з переліком необхідних зауважень, доопрацювань та термінів їх виконання, складений без участі Виконавця, надсилається йому для виконання протягом 5 (п’яти) робочих днів після складання. Виконавець зобов’язаний за свій рахунок усунути зауваження, виконати доопрацювання, (в межах Договору та Технічних вимог ) в строки та в порядку, визначені в Акті з переліком зауважень, необхідних доопрацювань та термінів їх виконання. Якщо Виконавець не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, він несе відповідальність згідно умов цього Договору та діючого законодавства.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»
Щодо запитання: «П 5.1.7. читати в редакції Власними силами та за власний рахунок (в межах Договору та Технічних вимог) усунути недоліки у наданих Послугах у порядку та у строки, визначені цим Договором, чи відшкодувати Замовнику понесені ним витрати, пов’язані із виправленням виявлених недоліків.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Щодо запитання: «П 5.1.12. читати в редакції 5.1.12. Сплатити штрафні санкції і відшкодувати збитки в разі невиконання, або неналежного виконання ним зобов`язань за цим Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини. Якщо Сторони не погодяться щодо невиконання або неналежного виконання ним зобов’язань за Договором, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Розділом 8 проєкту договору визначається порядок вирішення спорів, які виникають у зв’язку з виконанням договору, згідно якого Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
Таким чином залучення експертів до вирішення спірних питань вважаємо недоцільним.
Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації в цій частині.».
Щодо запитання: «П 5.4.7. читати в редакції Вимагати від Виконавця безоплатного усунення недоліків в наданих Послугах. (в межах Договору та Технічних вимог)».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Щодо запитання: «П 6.2.1 читати в редакції За порушення умов зобов'язання щодо якості Послуг з Виконавця на користь Замовника стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від вартості неякісно наданих Послуг. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісно наданих Послуг , вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Розділом 8 проєкту договору визначається порядок вирішення спорів, які виникають у зв’язку з виконанням договору, згідно якого Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
Таким чином залучення експертів до вирішення спірних питань вважаємо недоцільним.
Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації в цій частині.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Так, на виконання вимог Закону, Замовником встановлено один із представлених в ст.16 Закону кваліфікаційний критерій, що не порушує вимог Закону, тому Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації в цій частині.».
Щодо запитання: «Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію Договору п 3.3. читати в редакції Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги поетапно . відповідно до Календарного плану надання послуг (Календарний план надання послуг складається на етапі укладання Договору ), Сплата за кожним етапом здійснюється двома платежами : Першиій платіж- у розмірі 80 % (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за етапом на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, та підписаних Сторонами документів, передбачених п. 4.4 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідних документів, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом цього Договору. Другий платіж - у розмірі 20 % (двадцять відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за етапом проводиться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки, визначені податковим законодавством України, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом цього Договору.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»
Щодо запитання: «П 4.2.. читати в редакції Виконавець приступає до надання Послуг з дня, наступного за днем набуття чинності цього Договору та виконання п 12 Технічних вимог.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Щодо запитання: «П 4.8 Обзац 1, 3 читати в редакції У разі отримання письмової мотивованої відмови Замовника від підписання Акту наданих Послуг Сторони протягом 10 (десяти) робочих днів складають та підписують двосторонній Акт з переліком зауважень, необхідних доопрацювань (в межах Договору та Технічних вимог) та термінів їх виконання. Якщо Виконавець у визначений десятиденний строк не підпише двосторонній Акт з переліком зауважень, необхідних доопрацювань та термінів їх виконання, Замовник має право скласти зазначений Акт в односторонньому порядку, повідомивши про це Виконавця. Акт з переліком необхідних зауважень, доопрацювань та термінів їх виконання, складений без участі Виконавця, надсилається йому для виконання протягом 5 (п’яти) робочих днів після складання. Виконавець зобов’язаний за свій рахунок усунути зауваження, виконати доопрацювання, (в межах Договору та Технічних вимог ) в строки та в порядку, визначені в Акті з переліком зауважень, необхідних доопрацювань та термінів їх виконання. Якщо Виконавець не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, він несе відповідальність згідно умов цього Договору та діючого законодавства.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»
Щодо запитання: «П 5.1.7. читати в редакції Власними силами та за власний рахунок (в межах Договору та Технічних вимог) усунути недоліки у наданих Послугах у порядку та у строки, визначені цим Договором, чи відшкодувати Замовнику понесені ним витрати, пов’язані із виправленням виявлених недоліків.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Щодо запитання: «П 5.1.12. читати в редакції 5.1.12. Сплатити штрафні санкції і відшкодувати збитки в разі невиконання, або неналежного виконання ним зобов`язань за цим Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини. Якщо Сторони не погодяться щодо невиконання або неналежного виконання ним зобов’язань за Договором, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Розділом 8 проєкту договору визначається порядок вирішення спорів, які виникають у зв’язку з виконанням договору, згідно якого Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
Таким чином залучення експертів до вирішення спірних питань вважаємо недоцільним.
Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації в цій частині.».
Щодо запитання: «П 5.4.7. читати в редакції Вимагати від Виконавця безоплатного усунення недоліків в наданих Послугах. (в межах Договору та Технічних вимог)».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Щодо запитання: «П 6.2.1 читати в редакції За порушення умов зобов'язання щодо якості Послуг з Виконавця на користь Замовника стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від вартості неякісно наданих Послуг. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісно наданих Послуг , вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.».
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення!
Розділом 8 проєкту договору визначається порядок вирішення спорів, які виникають у зв’язку з виконанням договору, згідно якого Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
Таким чином залучення експертів до вирішення спірних питань вважаємо недоцільним.
Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації в цій частині.».
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2021 23:41
Дата відповіді: 27 вересня 2021 16:52
У Додатку 2 ТД зазначено: "На підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією за категорією «Експерт».
Які підтверждуючі документи необхідно надати для експертів, що є працівниками компанії-нерезидента?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Після опрацювання, замовником будуть внесенні відповідні зміни до Тендерної документації
Після опрацювання, замовником будуть внесенні відповідні зміни до Тендерної документації
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 09:46 |
Кінець періоду оскарження: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 жовтня 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Розробка рекомендацій та технічних пропозицій по визначенню необхідних умов зниження природного замулення підхідного Дністровсько-Лиманського каналу до морського порту Білгород-Дністровський), згідно оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель за номером: UA-2021-08-27-000913-c., на підставі п. 1 ч. 1 ст.32 Закону «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів», а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг, саме з такими технічними, якісними і кількісними характеристиками до предмету закупівлі, а також такою очікуваною вартістю і проектом договору які зазначені в оголошенні та тендерній документації до закупівлі оприлюдненій в електронній системі закупівель за номером: UA-2021-08-27-000913-c. |
Документи:
04 жовтня 2021 09:46
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2021 09:46
|
витяг з протоколу (1).docx |