Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання за Кодом ДК 021:2015- 33120000-7 (тест смужки «Accu-ChekPerfoma» (Акку-Чек Перформа),№ 50, згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу; тест смужки Contour Plus, № 50, згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу).
Очікувана вартість
38 020,00 UAH
UA-2021-08-27-000882-c e03851d87292420b8e4f238944723c7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркарова Олена

380961495283 kalin_medcentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Калинівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Калинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41021561
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. Чкалова,6д
Контактна особа: Маркарова Олена
380961495283
kalin_medcentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 09:00
Очікувана вартість: 38 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тип процедури: Спрощена процедура. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Калинівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Калинівської міської ради, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Чкалова,6д, 22400, 41021561, підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»( юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади)Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна: 100% (Єдиним критерієм та методикою оцінки пропозицій є ціна, що має питому вагу 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 упаковка
тест смужки «Accu-ChekPerfoma» (Акку-Чек Перформа),№ 50, згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова,6д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
71 упаковка
тест смужки Contour Plus, № 50, згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова,6д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника при наявності фінансування на протязі 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2021 10:15
Додаток5 (Проект договору).docx
27 серпня 2021 10:15
оголошення (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 37 849,00
UAH з ПДВ
37 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2021 23:52
Електронний підпис
06 вересня 2021 23:52
ГЛ__.pdf
06 вересня 2021 23:50
IOO_).pdf
06 вересня 2021 23:49
Електронний підпис
06 вересня 2021 23:48
ГЛ__.pdf
06 вересня 2021 23:48
IOO_.pdf
06 вересня 2021 23:48
Док.pdf
06 вересня 2021 23:48
Бадм_договор.pdf
06 вересня 2021 23:48
Contour_Plus.pdf
06 вересня 2021 23:48
Довідки_16_Закон.pdf
06 вересня 2021 23:47
Санкції.pdf
06 вересня 2021 23:47
аккучек.pdf
06 вересня 2021 23:47
ProFop.pdf
06 вересня 2021 23:47
Довідки_17_Закон_ч1_ч2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2126618602
Переможець 37 849,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2021 09:54

Документи

07 вересня 2021 09:53
Електронний підпис
07 вересня 2021 09:52
Рисунок (3).jpg
07 вересня 2021 09:52
Рисунок (2).jpg
07 вересня 2021 09:51
Рисунок.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2021 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2126618602
37 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2021 09:53
Електронний підпис
07 вересня 2021 09:52
Рисунок (3).jpg
07 вересня 2021 09:52
Рисунок (2).jpg
07 вересня 2021 09:51
Рисунок.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 13:14
Рисунок (5).jpg укладений
10 вересня 2021 13:14
Рисунок (4).jpg укладений
10 вересня 2021 13:13
Рисунок (3).jpg укладений
10 вересня 2021 13:13
Рисунок (2).jpg укладений
10 вересня 2021 13:13
Рисунок.jpg укладений
10 вересня 2021 13:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
тест смужки «Accu-ChekPerfoma» (Акку-Чек Перформа),№ 50, згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу; 26 упаковка 388,00
UAH
тест смужки Contour Plus, № 50, згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу 71 упаковка 391,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 849,00
UAH