Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33740000-9 – Засоби для догляду за руками та нігтями (дезінфекційний засіб)
Очікувана вартість
12 200,00 UAH
UA-2021-08-27-000155-c 8ff8c641895546429984d936dc02085b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Тетяна

380636581432 Tatyana.Kovtun.09@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ»
Код ЄДРПОУ: 05536797
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, бул. Т. Шевченка 56
Контактна особа: Ковтун Тетяна
380636581432
Tatyana.Kovtun.09@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021 08:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 12 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Метою цієї закупівлі є закупівлі товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
33740000-9 – Засоби для догляду за руками та нігтями (дезінфекційний засіб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, бул. Т.Шевченка,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2021
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - Місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-27-000155-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:43178559
Дата подання: 31 серпня 2021 16:55
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний замовник!
При оголошені спрощеної закупівлі Замовник повинен керуватися нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
В даному оголошенні Вами вимагаються зразки товару. Законом не передбачено надання учасниками зразка товару. Встановлюючи наведену вимогу, замовник порушує принципи публічних закупівель, зокрема дискримінує учасників за територіальним розташуванням та порушує вимоги статті 5 Закону.
Також порушено вимоги статті 12 пункт 8 Закону, в якому вказано про заборону вимагання від учасників у паперовому вигляді будь яких документів, що були завантажені в електронному вигляді через електронну систему закупівель та подані ним під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Просимо Вас, внести зміни до оголошення, відповідно до норм Закону!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 21:36
Добрий вечір, шановник учасник! Так, Законом не передбачено вимагати від учасників надання зразків товару, а також документів в паперовому вигляді. Але, в даному випадку, метою даної закупівлі є закупівля товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19). Ми, учбовий заклад, відповідаємо за здоров’я дітей- студентів , і тому, вимагаємо від учасників документи в паперовому вигляді і зразки для перевірки на відповідність якості товару, щоб забезпечити дітей засобами захисту належної якості.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-000155-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 01 вересня 2021 10:49
Щодо вимог кваліфікації
Шановний замовнику, роз'ясніть будь-ласка Вашу вимогу до кваліфікації - "Документально підтверджену інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по виконанню послуг". Який документ мається на увазі? Достатньо буде надати довідку про наявність працівників?
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2021 16:19
Доброго дня, шановний учаснику! Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, а саме перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 11 280,00
UAH з ПДВ
11 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2021 10:00
Електронний підпис
03 вересня 2021 09:59
проект договору.PDF
03 вересня 2021 09:59
цінова пропозиція.PDF
03 вересня 2021 09:59
досвід.pdf
03 вересня 2021 09:59
установчі документи.pdf
03 вересня 2021 09:59
Манорм Експерт 500 мл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Переможець 11 280,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 16:08

Документи

08 вересня 2021 16:08
118 від 08.09.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат"
#37308833
11 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 16:08
118 від 08.09.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 14:56
Дог.97 від 10.09.2021.pdf укладений
10 вересня 2021 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 280,00
UAH