Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-08-26-013076-a ● a9c8ef48be2242d6871a339b201c0ffc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26239738 |
Вебсайт: | http://dp.court.gov.ua/tu04/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57 |
Контактна особа: |
Мар'яна Чебатарьова +38567450720 chebatareva@dp.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням Учасником тендерної пропозиції, надається у вигляді банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кошти в межах кошторису на 2021 рік. Мова закупівлі - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 штуки
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57 каб. 301
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів відповідно до ціни отриманого Товару протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної та надання Постачальником рахунку для оплати. Оплата здійснюється в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 14:23 |
ТД картриджі.pdf | |
26 серпня 2021 14:23 |
протокол2.pdf | |
26 серпня 2021 14:23 |
протокол 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги до товару
Дата подання: 27 серпня 2021 11:07
Дата відповіді: 28 серпня 2021 13:10
Доброго дня!
Просимо Вас дати розьяснення по предмету закупівлі, а саме технічним вимогам до
товару,:
Тонер - картридж для БФП WC 3345 (03625) - 320 (трис двадцять) шт.,
Драм - картридж для БПФ WC 3335/3345 (00555) - 50 (п'ятдеся) шт.:
1. Замовник замовляє товар, Тонер - картриджі та Драм - картриджі для БПФ WC 3335/3345 - ОРИГИНАЛЬНОГО ВИРОБНИКА XEROX , чи аналогічні (сумісні) -?
2. Якщо Замовник замовляє оригiнальнi витратнi матерiали виробника XEROX, то ВКАЖІТЬ каталожні номера на тонер - картридж та драм - картридж до БПФ WC 3335/3345 ?
Ваші відповіді потрибні для формування правильного про рахунка та правильного подання пропозиції на момент подання пропозицiй
Дуже чекаємо відповіді на наші питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на подане Вами Запитання до процедури від 27.08.2021 року, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Так як у закупівлі UA-2021-08-26-013076-a Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області дозволяє учасникам пропонувати як оригінальні, так і еквівалентні картриджі, тендерним комітетом, на виконання вимог ст. ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у Додатку №3 до Тендерної документації було викладено детальну інформацію про моделі апаратів для яких закуповуються витратні матеріали та допустимий ресурс друку.
Тому відсутня потреба в надмірній деталізації, адже враховуючи викладені у Додатку №3 до Тендерної документації вимоги на ринку товарів відповідної групи можна підібрати декілька альтернативних варіантів, що є сумісними з технікою та мають аналогічні чи навіть кращі технічні характеристики.
Крім того, зазначення у Технічні специфікації «каталожних номерів» може спричинити звуження конкуренції серед учасників та порушення принципів здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області під час оформлення Тендерної документації на закупівлю UA-2021-08-26-013076-a було враховано усі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», надано необхідну інформацію, щодо предмету закупівлі, а тому відсутня необхідність у внесення змін до Технічної специфікації, що викладена у Додатку №3 до Тендерної документації.
Так як у закупівлі UA-2021-08-26-013076-a Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області дозволяє учасникам пропонувати як оригінальні, так і еквівалентні картриджі, тендерним комітетом, на виконання вимог ст. ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у Додатку №3 до Тендерної документації було викладено детальну інформацію про моделі апаратів для яких закуповуються витратні матеріали та допустимий ресурс друку.
Тому відсутня потреба в надмірній деталізації, адже враховуючи викладені у Додатку №3 до Тендерної документації вимоги на ринку товарів відповідної групи можна підібрати декілька альтернативних варіантів, що є сумісними з технікою та мають аналогічні чи навіть кращі технічні характеристики.
Крім того, зазначення у Технічні специфікації «каталожних номерів» може спричинити звуження конкуренції серед учасників та порушення принципів здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області під час оформлення Тендерної документації на закупівлю UA-2021-08-26-013076-a було враховано усі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», надано необхідну інформацію, щодо предмету закупівлі, а тому відсутня необхідність у внесення змін до Технічної специфікації, що викладена у Додатку №3 до Тендерної документації.
Питання по технічним якісним вимогам до закупівлі, що не вказані в оголошенні
Дата подання: 30 серпня 2021 14:21
Дата відповіді: 01 вересня 2021 14:41
Доброго дня.
Дякуємо за відповідь, но вона не повна и не зрозуміла.
Замовник, здiйснюеться закупівля згідно технічної документації затвердженої 26 серпня 2021року, в якій згідно пункта 4.3 (місце, кількість обсяг поставки товарів) вказує, а саме:
Загальноа кількість 370 (триста сімдесят) одиниць, з них:
Тонер - картридж для БФП WC 3345 (03625) - 320 (трис двадцять) шт.,
Драм - картридж для БПФ WC 3335/3345 (00555) - 50 (п'ятдеся) шт.
Не відображавши що за друкуючий пристрій у нього в експлуатації, а їх не мала кількість.
1. Замовник посилається на тонер - картридж для БФП WC 3345 (03625) та драм - картридж для БПФ WC 3335/3345 (00555).
Питання, на яку ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ТОВАРУ, БРЕНД виробника ДРУКУЮЧОГО ПРИСТРОЮ БПФ WC 3335/3345 Замовник посилається Xerox, HP, Canon, Ricoh, Toshiba чи Minolta ???
2. Що має на увазі Замовник, коли вказує цифри в дужках на тонер - картридж (03625) та драм - картридж (00555), це каталожний номер, артикль, умовне позначення -?
3. В опису технiчнi характеристики товару, що вимагаються Замовником згідно технічної документації затвердженої 26 серпня 2021року Додаток 3, значиться ресурс тонер-картридж для БФП WC 3345 (03625) 11 ООО сторiнок (Ресурс при 5% заповнення листа А4) з таким ресурсом тонер - картриджів нема, є тільки:
Тонер-картридж Xerox WC3335/3345 Black на - 8500 сторінок
Тонер-картридж Xerox WC3335/3345 Black на - 15000 сторінок,
Питання з яким ресурсом потрібний Замовнику Тонер - картридж Xerox WC3335/3345 - ?
Просимо Вас відповісти на наші питання, та викласти детальну інформацію про моделі апаратів для яких закуповуються витратні матеріали та розхідні матеріали.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі»,
Розділ III
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Стаття 14.
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі
Розділ IV ВІДКРИТІ ТОРГИ,
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Взявши до увагу Вашу відповідь на попередній наш запит, складається враження що Замовник звужує конкуренцію серед учасників, не відповідає на питання по суті, чим порушує принцип здійснення публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на подане Вами Запитання до процедури закупівлі код ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку», конкретна назва закупівлі – Картриджі, ID: UA-2021-08-26-013076-a від 30.08.2021 року, повідомляємо наступне.
По-перше, Замовник у Тендерній документації не посилається на торгову марку товару, адже не обмежує учасників конкретними брендами, у зв’язку з чим вказує лише найменування друкуючих пристроїв БФП WC 3345, БФП WC3335/3345. При цьому головна вимога до учасників, щоб запропоновані витратні матеріали були сумісними з обладнанням, а технічні характеристики співпадали або були кращими ніж ті, що викладені у Додатку 3 до Тендерної документації.
По-друге, по позиціям №1 та №2 , Технічна специфікація щодо яких викладена у Додатку 3 до Тендерної документації, зазначено останні цифри парт-номерів витратних матеріалів, які використовувалися при експлуатації обладнання БФП WC 3345, БФП WC3335/3345.
По-третє, Замовником вимагається в Технічній специфікації Додатку 3 до Тендерної документації ресурс друку тонер-картриджа не менше 11 000 сторінок, наявність яких засвідчує моніторинг ринку. Технічні характеристики товару що пропонується, можуть співпадати або бути кращими.
По-перше, Замовник у Тендерній документації не посилається на торгову марку товару, адже не обмежує учасників конкретними брендами, у зв’язку з чим вказує лише найменування друкуючих пристроїв БФП WC 3345, БФП WC3335/3345. При цьому головна вимога до учасників, щоб запропоновані витратні матеріали були сумісними з обладнанням, а технічні характеристики співпадали або були кращими ніж ті, що викладені у Додатку 3 до Тендерної документації.
По-друге, по позиціям №1 та №2 , Технічна специфікація щодо яких викладена у Додатку 3 до Тендерної документації, зазначено останні цифри парт-номерів витратних матеріалів, які використовувалися при експлуатації обладнання БФП WC 3345, БФП WC3335/3345.
По-третє, Замовником вимагається в Технічній специфікації Додатку 3 до Тендерної документації ресурс друку тонер-картриджа не менше 11 000 сторінок, наявність яких засвідчує моніторинг ринку. Технічні характеристики товару що пропонується, можуть співпадати або бути кращими.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-26-013076-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 23 вересня 2021 14:23
Дата подання: 23 вересня 2021 14:23
Скарга про порушення процедури публічної закупівлі, щодо рішення про визнання Переможцем ТОВ "Сінт""
Скарга щодо рішення, оформленого Протоколом № 6 тендерного комітету ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 17.09.2021 року, про визнання Переможцем ТОВ «СІНТ» та про намір укласти договір. При наявних порушеннях процедури розгляду, суттєвих недоліках та не відповідностях вимогам Тендерної документації і положенням чинного законодавства, в пропозиції переможця, наслідком чого є дискрімінація інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2021 17:47
рішення від 27.09.2021 № 21854.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2021 № 22766.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2021 16:49
рішення від 06.10.2021 № 22766.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2021 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №22766-р/пк-пз від 06.10.2021 року, Замовником скасовано рішення тендерного комітету від 17.09.2021 року про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» ЄДРПОУ 16285789 переможцем по закупівлі ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку» (конкретна назва закупівлі -Картриджі), ID: UA-2021-08-26-013076-а.
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2021 14:46
Номер скарги: UA-2021-08-26-013076-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 22 жовтня 2021 13:03
Дата подання: 22 жовтня 2021 13:03
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "СІНТ"
Оскарження ПРОТОКОЛУ № 8 від 12.10.2021 року тендерного комітету ТУ ДСА України в Дніпропетровській області щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» за результатами закупівлі UA-2021-08-26-013076-a та ПРОТОКОЛУ № 9 від 18.10.2021 року тендерного комітету ТУ ДСА України в Дніпропетровській області щодо визнанання переможцем та наміру про укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» за результатами закупівлі UA-2021-08-26-013076-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2021 17:21
Рішення від 25.10.2021№24057.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2021 17:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2021 № 24906.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 13:53
Рішення від 03.11.2021 № 24906.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2021 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24906-р/пк-пз від 03.11.2021 року за результатами розгляду скарги ТОВ «СІНТ» від 22.10.2021 року №UA-2021-08-26-013076-а.b2, рішення тендерного комітету, затвердженого Протоколом №8 від 12.10.2021 року про скасування рішення тендерного комітету від 17.09.2021 року про визначення ТОВ «СІНТ» переможцем по закупівлі ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку» (конкретна назва закупівлі -Картриджі), ID: UA-2021-08-26-013076-а та рішення тендерного комітету, затвердженого Протоколом №9 від 18.10.2021 року про визначення переможцем ТОВ "В.М." відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку» (конкретна назва закупівлі -Картриджі), ID: UA-2021-08-26-013076-а, рішенням тендерного комітету, затвердженого Протоколом №10 від 10.11.2021 року – скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2021 13:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СІНТ |
474 474,00
UAH з ПДВ
|
464 962,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
489 750,00
UAH з ПДВ
|
464 964,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАККОН" |
495 508,80
UAH з ПДВ
|
495 508,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Рішення скасоване |
464 962,80
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2021 16:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Рішення скасоване |
464 964,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 09:00
|
|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Очікує рішення |
464 962,80
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 13:01
|
|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Рішення скасоване |
464 962,80
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 13:01
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Рішення скасоване |
464 964,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 13:01
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 13:13 |
Кінець періоду оскарження: | 21 листопада 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 08 грудня 2021 10:52 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При проведенні процедури закупівлі виявлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
10 листопада 2021 13:13
|
Електронний підпис |
10 листопада 2021 13:12
|
Протокол 11 відміна тендеру.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-08-26-013076-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 19 листопада 2021 14:34
Дата подання: 19 листопада 2021 14:34
Оскарження ПРОТОКОЛУ № 11 тендерного комітету ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 10 листопада 2021 р.
Оскарження ПРОТОКОЛУ № 11 тендерного комітету ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 10 листопада 2021 р. про відміну відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015:30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку» (конкретна назва закупівлі - Картриджі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: ID: UA-2021-08-26-013076-a, на підставі п. 2 ч.І ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначивши, що Законом не передбачено обмежень для відміни процедур закупівель
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2021 12:03
рішення від 23.11.2021 № 26119.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 12:03
інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2021 № 26868.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 15:28
рішення від 02.12.2021 № 26868.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 09:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №26868-р/пк-пз від 02.12.2021 року за результатами розгляду скарги ТОВ «СІНТ» від 19.11.2021 року №UA-2021-08-26-013076-а.с3, рішення тендерного комітету, затвердженого Протоколом №11 від 10.11.2021 року про відміну процедури закупівлі - відкриті торги по предмету закупівлі ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку» (конкретна назва закупівлі - Картриджі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: ID: UA-2021-08-26-013076-а, рішенням тендерного комітету, затвердженого Протоколом №13 від 08.12.2021 року Замовником– скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2021 10:58
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 15:22 |
Кінець періоду оскарження: | 19 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 грудня 2021 15:22 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При проведенні процедури виявлено ряд порушень Закону, які зазначені в рішеннях АМКУ №22766-р/пк-пз від 06.10.2021р. та №24906-р/пк-пз від 03.11.2021р. Враховуючи що Рішення №22766-р/пк-пз від 06.10.2021р. не може бути виконано Замовником у встановлений Законом строк, а зазначені порушення неможливо усунути, Замовником прийнято рішення про відміну торгів на підставі п. 2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
08 грудня 2021 15:22
|
Електронний підпис |
08 грудня 2021 15:19
|
Протокол 14 скасування закупівлі.pdf |