Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2021-08-26-012912-a e3497be21d264ec1984380f68f039a0e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довбиш Ірина Юріївна

+380363343312 gorsovit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Радивилівська міська рада Дубенського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 04057847
Місцезнаходження: 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, Паркова, 5
Контактна особа: Довбиш Ірина Юріївна
+380363343312
gorsovit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підставою застосування переговорної процедури - відсутність конкуренції з технічних причин, що підтверджено відповідним докуметом. Враховуючи вище сказане, та керуючись п.2 ч.2 ст.40 основою Обладнання для видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів, що є предметом закупівлі, є принтер Toppan CP500 з безконтактним енкодером та фотокомплектом з планшетом для підпису. Згідно листа Торгово-промислової палати України, наданого учасником, від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 ТОВ “Компанія “ТОППТЕК” є єдиним вітчизняним уповноваженим постачальником вказаного обладнання. ТОВ “Компанія “ТОППТЕК” призначена ексклюзивним дистриб'ютором в Україні компанії GET Internation FZCO, ОАЕ,ексклюзивного дистриб'ютора компанії -виробника -TOPPAN PRINTING CO,LTD, Японія,в частині поставки (продажу) принтерів TOPPAN CP 500 та пов'язаних з ними витратних матеріалів по всьому світу, крім Японії. ТОВ компанія ТОППТЕК” працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE,Об'єднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати “Товари TOPPAN CP500”,а саме: розробляти , впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів з використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «СР500» для державних проектів ID карток в Україні. Відповідно до наданих повноважень, ТОВ “Компанія ТОППТЕК” є єдиним відчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення. У зв'язку з вказаним та згідно ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток ,у разі наявності, зокрема ,такої підстави як відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 06 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місцезнаходження замовника: 35500, Рівненська обл., місто Радивилів, ВУЛ.ПАРКОВА, будинок 5. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Обладнання для видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Паркова, 5, місто Радивилів, Рівненська область, 35500, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару, що поставляється за цим Договором, здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 серпня 2021 14:20
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК»
#39342787
Переможець 264 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 14:43

Документи

26 серпня 2021 14:42
Електронний підпис
26 серпня 2021 14:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2021 14:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК»
#39342787
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2021 14:42
Електронний підпис
26 серпня 2021 14:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 11:31
File0030.PDF зміни до договору
25 жовтня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 15:03
Додаткова угода2.PDF зміни до договору
07 жовтня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 15:57
Дод угода ТОППТЕК.PDF зміни до договору
15 вересня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 15:01
Договір укладений
13 вересня 2021 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити "Покупця", а саме розрахунковий рахунок викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: КП-159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити "Покупця", а саме розрахунковий рахунок викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: КП-159
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в реквізити Покупця, а саме в розрахунковий рахунок
Номер договору про закупівлю: КП-159
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML