Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Фортечної районної у місті Кропивницькому ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38036955 |
Місцезнаходження: | 25013, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Бєляєва, буд. 72 |
Контактна особа: |
Світлана Семидєтна +380993534784 kzrebcentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 245 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 458,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата товару здійснюється Замовником за фактично поставлений товар протягом 30 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок КЗ "Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Фортечної районної у місті Кропивницькому ради" за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого акта виконаних робіт, підписаний керівником та головним бухгалтером Постачальника (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 12:49 |
1 Тендерна документація соляна кімната оновлено печатать.docx | |
26 серпня 2021 12:49 |
оголошення_соляна_кiмната.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-11-000055 ● 5824a6ab534c4e7bac0e888fc3805ea9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.10.2021 № 521
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 521
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-08-26-010595-a 26.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 11:55:41
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення для облаштування соляної кімнати з облицюванням поверхонь стелі та стін соляним покриттям» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-010595-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 17:18:51
Пояснення щодо обгрунтування бюджетного призначення та відсутності матеріалів предмету закупівлі на офіційному веб-сайті закладу
04 листопада 2020 року (протокол №4) на засіданні Координаційної ради з питань громадського бюджету (бюджету участі) міста
Кропивницького (далі-Координаційна рада) було затверджено рейтинг проєктів за результатами голосування в рамках конкурсу «Громадський
бюджет - 2021». За результатами голосування 16 проєктів були рекомендовані до фінансування та реалізації за рахунок коштів громадського бюджету міста
Кропивницького у 2021 році.
Проєкт «Соляна кімната-лікування без ліків» (бюджет проєкту – 245,840 тис. грн.) входить до переліку проєктів-переможців конкурсу громадського бюджетування. Проєктом передбачено проведення ремонтних робіт приміщення КЗ «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Фортечної районної у м. Кропивницькому ради», придбання галогенератора та солі.
Враховуючи структурні зміни Кропивницької міської ради на засіданні Кординаційної ради 30 червня 2021 року прийнято рішення визначити
відповідальним виконавцем Департамент соціальної політики (Протокол №4від 30 червня 2021 року). Відповідно до рішення Кропивницької міської ради від 08.07.2021 № 548 "Про внесення змін до рішення Кропивницької міської ради від 22 грудня 2020 року № 43 " Про бюджет Кропивницької міської ради територіальної громади на 2021 рік" прийнято рішення внести зміни до показників бюджету та плану асигнувань на 2021 рік. КЕКВ 2240 закладу збільшено на відповідну суму.
У КЗ «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Фортечної районної у м. Кропивницькому ради» є власний веб-сайт http://kzrebcentr.kr.sch.in/ua/ але не було розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очикувана вартість предмета закупівлі. В подальшому всі матеріали щодо закупівель будуть розміщуватись на офіційному веб-сайті закладу вчасно.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-23 11:50:24
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення для облаштування соляної кімнати з облицюванням поверхонь стелі та стін соляним покриттям» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-010595-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), чому в електронній системі закупівлі Вами за результатом проведеної процедури закупівлі оприлюднено договір про закупівлю послуг з поточного ремонту від 27.09.2021 № 36 без додатків до нього, як це передбачено вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та які зазначені згідно частини 16 «Додатки до договору» цього договору, а саме: Договірна ціна, Календарний графік, Кошторис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 15:39:36
Оприлюднення додатків до договору
Додатки до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту від 27.09.2021 року № 36 , вчасно не оприлюднені в зв'язку з великим навантаженням роботи уповноваженої особи . Станом на 25.10.2021року додатки оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-010595-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення в результаті проведення моніторингу взято до уваги, в подальшій роботі буде забезпечено дотримання вимог частини 4-1 Постанови № 710, вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, частини 5 статті 8 Закону, та вчасно надані поясненя та документи через електронну систему закупівель на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель.
2021-10-29 16:51:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 даної Постанови.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04-11/132/2021пр |
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
16 листопада 2021 15:36
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 04-11/132/2021пр |
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
16 листопада 2021 15:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шипелик Юрій Петрович" |
245 849,67
UAH з ПДВ
|
245 849,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Глевич Юрій Миколайович |
245 850,00
UAH з ПДВ
|
245 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Шипелик Юрій Петрович" #2826308473 |
Переможець |
245 849,67
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:58
|
Дог. з додатками.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:57
|
юрид_01,10,21.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 13:07
|
Дог_36.pdf | укладений |
27 вересня 2021 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Помилково, технічно були не підкріплені всі додатки до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |