Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району
Очікувана вартість
828 040,00 UAH
UA-2021-08-26-009519-a ● 4b1a28330b474941b5cb3ac18428b112
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Анна Кормич Костянтинівна +380978942189 upov@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 14:06 |
Очікувана вартість: | 828 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 140,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Український алфавіт (друковані й рукописні літери, великі і малі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
298 штуки
Набір геометричних тіл та фігур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Модель демонстраційного механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
298 штуки
Лічильний матеріал (набір Кюізенера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Терези демонстраційні з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Набір для вивчення часток і дробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Фізична карта півкуль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Фізична карта України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Колекція ґрунтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської раойонної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару протягом 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 13:59 |
ТД Дидактика зі змінами 02.09.21.docx | |
02 вересня 2021 13:59 |
Перелік змін до ТД.docx | |
26 серпня 2021 12:00 |
ТД Дидактика 26.08.21.docx |
02 вересня 2021 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 вересня 2021 13:59 |
ТД Дидактика зі змінами 02.09.21.docx
|
|||
02 вересня 2021 13:59 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
26 серпня 2021 12:00 |
ТД Дидактика 26.08.21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-26-009519-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 28 серпня 2021 10:27
Вимога скасування протоколу можливого переможця ПП НВК «Учприлад» або афілійованого з ним підприємця ФОП ПРОКОПІВ О.М.
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.
Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікованi Висновоки ДСЕЕ та ДЕКЛАРАЦIЙ ПРО ВIДПОВIДНIСТЬ, згідно яких воно є виробників майже усіх засобів навчання.
Замовник отримує – не, Дидактичне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи Нової української школи яке відповідає методичним рекомендація щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи", а низькоякісні і дешеві підробки.
ПП НВК «Учприлад» (ЄДРПОУ: 31765799) самовільно оголосило себе виробником: інтерактивної дошки, комп’ютерів, різноманітних цифрових датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Розгорнути
Згорнути
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.
Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікованi Висновоки ДСЕЕ та ДЕКЛАРАЦIЙ ПРО ВIДПОВIДНIСТЬ, згідно яких воно є виробників майже усіх засобів навчання.
Замовник отримує – не, Дидактичне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи Нової української школи яке відповідає методичним рекомендація щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи", а низькоякісні і дешеві підробки.
ПП НВК «Учприлад» (ЄДРПОУ: 31765799) самовільно оголосило себе виробником: інтерактивної дошки, комп’ютерів, різноманітних цифрових датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2021 10:44
Шановний Учасник! Дякуємо за інформацію. приймемо до уваги.
Номер вимоги: UA-2021-08-26-009519-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІРДІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3142201555
Дата подання: 31 серпня 2021 14:52
Вимога нади гарантійний лист (Додаток 1) - який саме?
Доброго дня, шановний Замовнику!
В тендерній документації у розділі ІІІ, пункті 1 Ви просите наступне: "...Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у форматі pdf, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- ...
-...
-...
- заповненим гарантійним листом (Додаток 1);.."
Який саме лист мається на увазі? Або можливо в Додатку 1 повинна була бути форма такого гарантійного листа?
Просимо надати пояснення стосовно даної вимоги та/або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації у розділі ІІІ, пункті 1 Ви просите наступне: "...Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у форматі pdf, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- ...
-...
-...
- заповненим гарантійним листом (Додаток 1);.."
Який саме лист мається на увазі? Або можливо в Додатку 1 повинна була бути форма такого гарантійного листа?
Просимо надати пояснення стосовно даної вимоги та/або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2021 13:42
Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-08-26-009519-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІРДІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3142201555
Дата подання: 31 серпня 2021 15:02
Свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).
Шановний Замовник!
У Додатку 1, пункті 3 Вами встановлено вимогу: "...3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).".
Чому платникам ПДВ можна надати витяг платника податку, а платникам єдиного податку - ні?
Згідно із Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень». з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаватимуть. Відповідні законодавчі зміни набирали чинності з 1 січня 2014 року.
Отже, надання свідоцтва про право сплати єдиного податку Учасниками, що були створені після 01 січня 2014 року - неможливе, а дана вимога носить дикримінаційний характер.
Згідно, вищезазначеного просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме у Додаток 1, п.3 та викласти в новій редакції: "3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва чи витяг про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)".
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 1, пункті 3 Вами встановлено вимогу: "...3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).".
Чому платникам ПДВ можна надати витяг платника податку, а платникам єдиного податку - ні?
Згідно із Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень». з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаватимуть. Відповідні законодавчі зміни набирали чинності з 1 січня 2014 року.
Отже, надання свідоцтва про право сплати єдиного податку Учасниками, що були створені після 01 січня 2014 року - неможливе, а дана вимога носить дикримінаційний характер.
Згідно, вищезазначеного просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме у Додаток 1, п.3 та викласти в новій редакції: "3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва чи витяг про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)".
Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2021 13:56
Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-08-26-009519-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА", Код ЄДРПОУ:44390324
Дата подання: 21 вересня 2021 21:19
Вимога
Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює основні принципи здійснення закупівель, серед яких: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Закон встановлює для учасників два інструменти захисту прав, які здійснюються через електронну систему закупівель: 1. Вимога до замовника закупівлі про усунення порушень 2. Скарга до Антимонопольного комітету України. Згідно частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону (пункт 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон)). Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за
умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо
предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з частиною 14 статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник): «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" завантажене обгрунтування аномально низької ціни , що містить детально перелік критеріїв для визначення саме такої ціни пропозиції Учасника: при формуванні ціни тендерної пропозиції ПП «ПРОМ-ОСВІТА» враховано мінімальну націнку на запропонований товар. Натомість, порівнюючи цінові умови, підприємством не виключається, що цінова пропозиція інших учасників містить суттєву націнку;
Також в порівнянні з іншими учасниками, по відношенню до ціни яких визначено аномально низьку ціну тендерної пропозиції, на формування ціни ПП «ПРОМ-ОСВІТА» вплинули ряд факторів, а саме: перебування підприємства на спрощеній системі оподаткування; адекватні витрати підприємства на оплату праці та витрати на доставку товару; виконання аналогічних договорів, що дає змогу зменшити витрати в наслідок ефекту масштабу.
Однак Замовником прийнято рішення від 20.09.2021 р. про відхилення пропозиції . Замовник міг передбачити в тендерній документації, якому нормативно-правовому акту має відповідати обґрунтування аномально-низької ціни або що обов’язково воно має містити. Тому перед тим як готувати відповідне обґрунтування, нами були вивчені вимоги замовника.
Шановний Замовник, наша тендерна пропозиція відхилена з причини неналежного
обґрунтування аномально низької ціни, радимо ознайомитися з рішеннями АМКУ №
17214-р/пк-пз від 14.09.2020 (оголошення UA-2020-06-23-005951-a) та № 17318-р/пк-пз
від 15.09.2020 (оголошення UA-2020-06-05-001983-b), проаналізувати подані скарги та
прийняти відповідне рішення щодо визначення переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА". Пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника, економічно обгрунтована, низька, а товар за своїми технічними, якісними характеристиками буде постачатися згідно вимог Замовника. В іншому випадкові, якщо нашу пропозицію не буде взято до уваги, то, згідно зі ст. 18 Закону, у разі наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси, рішення про відхилення буде оскаржено до Органу оскарження.
Директор ПП «ПРОМ-ОСВІТА» Ігнатійчук Н.С.
Розгорнути
Згорнути
умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо
предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з частиною 14 статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник): «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" завантажене обгрунтування аномально низької ціни , що містить детально перелік критеріїв для визначення саме такої ціни пропозиції Учасника: при формуванні ціни тендерної пропозиції ПП «ПРОМ-ОСВІТА» враховано мінімальну націнку на запропонований товар. Натомість, порівнюючи цінові умови, підприємством не виключається, що цінова пропозиція інших учасників містить суттєву націнку;
Також в порівнянні з іншими учасниками, по відношенню до ціни яких визначено аномально низьку ціну тендерної пропозиції, на формування ціни ПП «ПРОМ-ОСВІТА» вплинули ряд факторів, а саме: перебування підприємства на спрощеній системі оподаткування; адекватні витрати підприємства на оплату праці та витрати на доставку товару; виконання аналогічних договорів, що дає змогу зменшити витрати в наслідок ефекту масштабу.
Однак Замовником прийнято рішення від 20.09.2021 р. про відхилення пропозиції . Замовник міг передбачити в тендерній документації, якому нормативно-правовому акту має відповідати обґрунтування аномально-низької ціни або що обов’язково воно має містити. Тому перед тим як готувати відповідне обґрунтування, нами були вивчені вимоги замовника.
Шановний Замовник, наша тендерна пропозиція відхилена з причини неналежного
обґрунтування аномально низької ціни, радимо ознайомитися з рішеннями АМКУ №
17214-р/пк-пз від 14.09.2020 (оголошення UA-2020-06-23-005951-a) та № 17318-р/пк-пз
від 15.09.2020 (оголошення UA-2020-06-05-001983-b), проаналізувати подані скарги та
прийняти відповідне рішення щодо визначення переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА". Пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника, економічно обгрунтована, низька, а товар за своїми технічними, якісними характеристиками буде постачатися згідно вимог Замовника. В іншому випадкові, якщо нашу пропозицію не буде взято до уваги, то, згідно зі ст. 18 Закону, у разі наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси, рішення про відхилення буде оскаржено до Органу оскарження.
Директор ПП «ПРОМ-ОСВІТА» Ігнатійчук Н.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2021 10:48
Відповідно до умов тендерної документації Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції відповідно до частини 14 статті 29 Закону.
Рішення про належність наданого Учасником обґрунтування ціни аномально низької тендерної пропозиції, або неналежність обґрунтування у ній ціни або вартості приймається уповноваженою особою, відповідно до положень абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону на підставі наданого Учасником обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції та з урахуванням предмету закупівлі.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Відповідно до умов 3-го розділу Тендерної документації, Уповноваженою особою дотримуючись принципу недискрімінації Учасників, об’єктивно та неупереджено вивчивши лист (ПП «ПРОМ-ОСВІТА» «Обгрунтування ціни Тендерної пропозиції» від 13.09.2021р.) визначила його таким що є неналежним та не обгрунтовує Аномально низьку ціну згідно наступного:
. ПП «ПРОМ-ОСВІТА» надано лист у довільній формі,у якому відсутні логічні, системні, економічні, технічні пояснення та обґрунтування, будь-яка конкретика та посилання на ціни в регіоні. Відсутні порівняльні розрахунки з посиланням на норми та звичаї у розумінні відповідної підприємницької діяльності не дає Замовнику здійснити належну оцінку аномально низької ціни.
Відсутність належного обґрунтування ставить під сумнів додержання строків та якість виконання. Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни, адже відповідно до Закону обґрунтування може містити посилання на:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону.
Крім того Замовником взято до уваги, що Учасником ПП «ПРОМ-ОСВІТА» надано в обґрунтуванні не правдиву інформацію щодо наявного досвіду виконання аналогічних послуг з постачання дидактичних матеріалів, що дає змогу зменшити витрати в наслідок ефекту масштабу.Так за інформацією електронної системи закупівель вбачається, що Учасником укладено договори аналогічними послугами постачання товару лише у вересні 2021. Після аукціону (подання пропозиції) за даною закупівлею, зокрема закупівлі: UA-2021-08-10-005389-a, UA-2021-08-26-003572-c.Учасником укладено Договір: № 161 дата підписання: 17.09.2021р. на суму 112 010 грн. 00 коп., 40/09 дата підписання:13.09.2021р. на суму 1 904 400 грн.00 коп. Тобто за такими договорами Учасником не виконано постачання предмету закупівлі.Тому Замовник ставить під сумнів додержання строків та якість виконання постачання дидактичних матеріалів.
Враховуючи вище викладене, Уповноваженою особою правомірно визначено лист ПП «ПРОМ-ОСВІТА» таким, що не обгрунтовує Аномально низьку ціну в розумінні положень «Закону України про публічні закупівлі» ч. 14, статті 29 на підставі чого відхилено пропозицію Учасника.
Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції відповідно до частини 14 статті 29 Закону.
Рішення про належність наданого Учасником обґрунтування ціни аномально низької тендерної пропозиції, або неналежність обґрунтування у ній ціни або вартості приймається уповноваженою особою, відповідно до положень абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону на підставі наданого Учасником обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції та з урахуванням предмету закупівлі.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Відповідно до умов 3-го розділу Тендерної документації, Уповноваженою особою дотримуючись принципу недискрімінації Учасників, об’єктивно та неупереджено вивчивши лист (ПП «ПРОМ-ОСВІТА» «Обгрунтування ціни Тендерної пропозиції» від 13.09.2021р.) визначила його таким що є неналежним та не обгрунтовує Аномально низьку ціну згідно наступного:
. ПП «ПРОМ-ОСВІТА» надано лист у довільній формі,у якому відсутні логічні, системні, економічні, технічні пояснення та обґрунтування, будь-яка конкретика та посилання на ціни в регіоні. Відсутні порівняльні розрахунки з посиланням на норми та звичаї у розумінні відповідної підприємницької діяльності не дає Замовнику здійснити належну оцінку аномально низької ціни.
Відсутність належного обґрунтування ставить під сумнів додержання строків та якість виконання. Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни, адже відповідно до Закону обґрунтування може містити посилання на:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону.
Крім того Замовником взято до уваги, що Учасником ПП «ПРОМ-ОСВІТА» надано в обґрунтуванні не правдиву інформацію щодо наявного досвіду виконання аналогічних послуг з постачання дидактичних матеріалів, що дає змогу зменшити витрати в наслідок ефекту масштабу.Так за інформацією електронної системи закупівель вбачається, що Учасником укладено договори аналогічними послугами постачання товару лише у вересні 2021. Після аукціону (подання пропозиції) за даною закупівлею, зокрема закупівлі: UA-2021-08-10-005389-a, UA-2021-08-26-003572-c.Учасником укладено Договір: № 161 дата підписання: 17.09.2021р. на суму 112 010 грн. 00 коп., 40/09 дата підписання:13.09.2021р. на суму 1 904 400 грн.00 коп. Тобто за такими договорами Учасником не виконано постачання предмету закупівлі.Тому Замовник ставить під сумнів додержання строків та якість виконання постачання дидактичних матеріалів.
Враховуючи вище викладене, Уповноваженою особою правомірно визначено лист ПП «ПРОМ-ОСВІТА» таким, що не обгрунтовує Аномально низьку ціну в розумінні положень «Закону України про публічні закупівлі» ч. 14, статті 29 на підставі чого відхилено пропозицію Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-26-009519-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА", Код ЄДРПОУ:44390324
Дата подання: 30 вересня 2021 16:06
Дата подання: 30 вересня 2021 16:06
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2021 15:24
рішення від 04.10.2021 №22482.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2021 15:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2021 №23344.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2021 18:07
рішення від 13.10.2021 №23344.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: у зв’язку з рішенням Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 23344-р/пк-пз від 13.10.2021 та № 23781-р/пк-пз від 20.10.2021 про задоволення скарги та зобов’язання відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, а також скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" та тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" за процедурою закупівлі – «Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-009519-a.
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2021 13:34
Номер скарги: UA-2021-08-26-009519-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА", Код ЄДРПОУ:42367288
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:42
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:42
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо неправомірного відхилення учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2021 16:49
рішення від 06.10.2021 № 22693.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 16:49
інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2021 № 23781.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 14:19
рішення від 20.10.2021 № 23781.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: у зв’язку з рішенням Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 23344-р/пк-пз від 13.10.2021 та № 23781-р/пк-пз від 20.10.2021 про задоволення скарги та зобов’язання відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, а також скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" та тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" за процедурою закупівлі – «Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-009519-a.
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2021 13:35
Номер скарги: UA-2021-08-26-009519-a.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА", Код ЄДРПОУ:42367288
Дата подання: 02 листопада 2021 20:25
Дата подання: 02 листопада 2021 20:25
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2021 17:07
рішення від 04.11.2021 № 24966.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 17:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2021 № 25626.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2021 15:50
рішення від 15.11.2021 № 25626.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2021 14:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" |
308 155,00
UAH з ПДВ
|
285 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" |
442 170,00
UAH з ПДВ
|
285 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
342 190,00
UAH з ПДВ
|
291 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП" |
414 630,00
UAH з ПДВ
|
299 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" |
610 610,00
UAH з ПДВ
|
306 404,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВОРДКОМ |
439 485,00
UAH з ПДВ
|
314 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА |
496 884,00
UAH з ПДВ
|
358 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТИЩУК ТАРАС ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
437 900,00
UAH з ПДВ
|
359 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " |
516 054,00
UAH з ПДВ
|
364 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
584 975,00
UAH з ПДВ
|
365 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВОЙТЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА |
695 850,00
UAH з ПДВ
|
695 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" #44390324 |
Рішення скасоване |
285 860,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 13:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 вересня 2021 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" #42367288 |
Рішення скасоване |
285 870,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 13:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 вересня 2021 00:00
|
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3314615770 |
Рішення скасоване |
291 340,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 13:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 вересня 2021 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" #44390324 |
Переможець |
285 860,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 08:36
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 10:11
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 09:54
|
68ВТ від 22.11.21.pdf | укладений |
23 листопада 2021 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.5 Договору №68ВТ від 22.11.2021 та за наявності об`єктивних обставин: 1. Пункт 4.1 Договору №68ВТ від 22.11.2021 викласти в наступній редакції: 4.1 Строк (термін) поставки Товару: до 15 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 68ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |