Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38510035 |
Місцезнаходження: | 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 160 |
Контактна особа: |
Ірина Сірик +380462661311 plan_centr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до п.1) ч.2 ст. 40 Закону у разі якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій замовником як виняток застосовується переговорна процедура.
Відповідно до п. 8 ч.6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) повинно містити експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. У зв’язку із тим, що всі процедури закупівель відповідно до Закону проводяться виключно через електронну систему закупівель, підтвердженням підстав застосування переговорної процедури є наявність двох відмінених процедур закупівель в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій та системою автоматично оприлюднюється інформація про відміну. Всю інформацію щодо проведених відкритих торгів можна перевірити за ідентифікатором закупівлі в ЕСЗ за № UA-2021-06-01-008186-b та UA-2021-07-02-006107-c. Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та містить всю інформацію щодо проведеного тендеру (звіти за процедурами відкритих торгів UA-2021-06-01-008186-b та UA-2021-07-02-006107-c додаються)
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 10:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 серпня 2021 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 10:55 |
підтвердження застосування переговорної процедури.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000039 ● abe4722a96ac463984318a05cee6be95
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.10.2021
№ 569
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-08-26-007495-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-04 12:36:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-007495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-06 10:34:22
Відповідь на запит
Відповідно до статті 24 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільне паливо має відповідати встановленим законодавством вимогам та технічним вимогам виробників транспортних засобів. Технічні та якісні характеристики палива (бензин А-95, дизельне паливо) визначені відповідно до вимог виробників наявних автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги та відповідно до ДСТУ 7687:2015» Бензини автомобільні євро», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне євро»
Очікувана вартість розрахована методом порівняння ринкових цін, отриманих з відкритого доступу у мережі Інтернет а саме використовувалась інформація про ціни палива на сайтах https://vseazs.com/, https://index.minfin.com.ua/, https://avtomaniya.com/site/fuel-ukraine з урахуванням індексу споживчих цін на паливо у січні-квітні 2021 року.
Так, станом на 31.05.2021 року (перша процедура відкритих торгів UA-2021-06-01-008186-b на паливо була оголошена 01.06.2021 року) середня ціна бензину А-95 по Чернігівській області становила 28,30 грн., дизельного палива – 27,16 грн. Індекс споживчих цін за 1 квартал 2021 року по паливно-мастильним матеріалам становив 117%. Враховуючи, що поставка палива необхідна протягом дії договору до кінця 2021 року, очікувана вартість закупівлі була визначена з урахуванням середніх цін та індексу споживчих цін: 210000л*31,77 грн+3000л*33,00 грн.=6770700 гривень, де
210 000л - обсяг поставки дизельного палива
31,77 грн. – очікувана вартість за 1л дизельного палива, розрахована за формулою: 27,16 грн*117%
3 000л - обсяг поставки бензину А-95
33,00 грн. - очікувана вартість за 1л бензину А-95, розрахована за формулою: 28,30 грн*117%
Для підтвердження середніх цін на пальне по Чернігівській області та індексу споживчих цін на паливно-мастильні матеріали за січень-квітень 2021 року надаємо скрін-копії з сайту https://index.minfin.com.ua/
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті за посиланням http://www.emergency.cn.ua/index.php/helpful-info/publichni-zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-22 15:16:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-007495-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, чи установлювались КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ПП «ТТ-НАФТА», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ПП «ТТ-НАФТА» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 15:56:54
Відповідь
Під час проведення переговорної процедури закупівлі палива (UA-2021-08-26-007495-a) було обрано учасника, з яким Центр співпрацював протягом кількох років та яке зарекомендувало себе як надійний та відповідальний постачальник палива – ПП «ТТ-Нафта». Листом від 25.08.2021 року №928 учасник був запрошений на переговори та йому було визначено перелік вимог, відповідність яким необхідно було підтвердити для участі в переговорній процедурі. Учаснику були визначені вимоги, ідентичні вимогам, що були визначені у попередніх процедурах відкритих торгів (UA-2021-06-01-008186-b та UA-2021-07-02-006107-c). Перелік вимог був наданий учаснику у вигляді витягу із тендерної документації. Під час проведення переговорів учасник надав всі необхідні документи.
Протокол затвердження річного плану від 26.08.2021 року, протокол переговорів від 26.08.20212 року, лист від 25.08.2021 року №928 та документи учасника ТТ -Нафта додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТТ-НАФТА" #37021932 |
Переможець |
6 770 700,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 09:06
|
ДУ 2 дог 17Т.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 10:08
|
ДУ 1 дог17Т.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 11:33
|
договір 17т.pdf | укладений |
08 вересня 2021 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1На підставі п. 1),5) ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і пп. 1),5) п. 2.3 Договору про закупівлю №17Т від 07.09.2021 року Сторони домовились щодо зменшення обсягів закупівлі, зменшення ціни за одиницю товару без зміни кількості та якості товару та внесення змін до пп. 2.2.,4.2 2На підставі п. 8) ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і пп. 8) п. 2.3 Договору про закупівлю №17Т від 07.09.2021 року Сторони домовились щодо продовження терміну дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 17Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 2),8) ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і пп. 2),8) п. 2.3 Договору про закупівлю №17Т від 07.09.2021 року, Сторони домовились щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такого товару на ринку та дійшли до взаємної згоди щодо збільшення обсягу закупівлі товару, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю №17Т від 07.09.2021 року, укладеному в попередньому році, та внесення змін до пп. 2.2., 4.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |