Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина»
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-08-26-006312-c ● ba2c4f888371466d9fb9885358a8c4bd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Страдна Анна Антонівна +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 20:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2021 20:27 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25000,00 грн, (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно у відповідності до Календарного плану в розмірі вартості фактично наданого етапу Послуг в строк впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі наданого етапу Послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 17:39 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
03 вересня 2021 17:39 |
Додаток 4 Проєкт договору (3).doc | |
03 вересня 2021 17:39 |
ТД зі змінами.docx |
03 вересня 2021 18:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2021 17:39 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
03 вересня 2021 17:39 |
Додаток 4 Проєкт договору (3).doc
|
|||
03 вересня 2021 17:39 |
ТД зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про вимогу наявності API
Дата подання: 31 серпня 2021 16:31
Дата відповіді: 03 вересня 2021 17:00
Шановний Замовник, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації від Учасників закупівлі вимагається: «Надати інформацію, що підтверджує наявність у учасника технології – прикладного програмного інтерфейсу (API) для інтеграції до компонентів Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Трембіта). Учасник повинен також надати документ про успішне впровадження даної технології в рамках проекту (копію Договору та акту).». Уважно вивчивши Додаток 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» для модернізації ІТС РУ МК КК було виявлено, що наявність вищезазначеного API взагалі НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ! Дана вимога є дискримінаційною відносно Учасників процедури цієї закупівлі, в яких є спроможність надання послуги запитуваної Вами, однак відсутній в наявності прикладний програмний інтерфейс (API) для інтеграції до компонентів Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Трембіта). Подібна вимога порушує загальні принципи здійснення Публічних закупівель, призведе до суттєвого звуження кола учасників, що в свою чергу спровокує здорожчання предмета закупівлі та нецільове використанням коштів бюджету та громади.
В зв’язку з вищезазначеним та оскільки «Технічні вимоги» за закупівлею надання послуги не вимагають наявності API, вимагаємо видалити зазначену вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації
про аналогічність договорів
Дата подання: 31 серпня 2021 16:33
Дата відповіді: 03 вересня 2021 17:02
Доброго дня, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Вами визначено наступну вимогу щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі по коду класифікатору ДК 021:2015» (72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням). Наше підприємство має успішний досвід з розробки, поставки, впровадження та реалізації програмного забезпечення широкому кому Замовників, як органів державної влади так і суб’єктів приватної форми власності. Однак подібна вимога є дискримінаційною по відношенню як до нас, так і до інших потенційних учасників, оскільки постачання, впровадження, реалізація та розробка програмного забезпечення здійснювалася іншими замовниками за іншими кодами класифікатору ДК 021:2015, окрім як визначений Вами :«72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»!
В зв’язку з необхідністю надання можливості участі в Вашій закупівлі як нашому підприємству, так і іншим потенційним учасникам, які мають досвід з надання послуг, які Вами закуповуються, однак за іншим кодом ДК та з метою усунення порушення законодавства у сфері Публічних закупівель, ВИМАГАЄМО видалити вимогу, визначену в пункті 3 Додатку 1 «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі по коду класифікатору ДК 021:2015»!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник самостійно визначає та не обмежений Законом у виборі інформації, а також документів, які він вимагає від Учасників для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та вимоги щодо документального підтвердження виходячи із складності предмета закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник самостійно визначає та не обмежений Законом у виборі інформації, а також документів, які він вимагає від Учасників для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та вимоги щодо документального підтвердження виходячи із складності предмета закупівлі.
щодо вимоги загального переліку робіт та технічного стеку
Дата подання: 31 серпня 2021 16:35
Дата відповіді: 03 вересня 2021 17:02
Вітаємо, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації від Учасників закупівлі вимагається: «Довідка з зазначенням інформації»: загального переліку робіт та технічного стеку. Технічний стек по всіх договорах сукупно має включати усі технології, які зазначені в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації). Наше підприємство має успішний досвід з розробки, поставки, впровадження та реалізації програмного забезпечення з відповідним технічним стеком широкому кому Замовників суб’єктів приватної форми власності. Однак подібна вимога є дискримінаційною по відношенню як до нас, так і до інших потенційних учасників, оскільки по-перше: постачання, впровадження, реалізація та розробка програмного забезпечення здійснювалася за іншими кодами класифікатору ДК 021:2015, окрім як визначений Вами :«72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», по-друге: проекти з відповідним технічним стеком, який Вами вимагається, впроваджувалися виключно суб’єктів приватної форми власності.
В зв’язку з зазначеним, з метою усунення порушення та доступу до Участі в закупівлі Учасників, в яких є досвід впровадження проектів з відповідним технічним стеком, але не на замовлення органів державної влади та під іншим кодом класифікатора ДК 021:2015, ВИМАГАЄМО видалити у пункті 3 "Технічний стек по всіх договорах сукупно має включати усі технології, які зазначені в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації)".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник самостійно визначає та не обмежений Законом у виборі інформації, а також документів, які він вимагає від Учасників для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та вимоги щодо документального підтвердження виходячи із складності предмета закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник самостійно визначає та не обмежений Законом у виборі інформації, а також документів, які він вимагає від Учасників для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та вимоги щодо документального підтвердження виходячи із складності предмета закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-26-006312-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП ЮГСТРОЙ 17, Код ЄДРПОУ:41466039
Дата подання: 01 жовтня 2021 21:47
Дата подання: 01 жовтня 2021 21:47
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2021 12:04
рішення від 05.10.2021 № 22560.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 12:03
інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2021 № 23611.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 15:19
рішення від 19.10.2021 № 23611.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення по закупівлі
UA-2021-08-26-006312-c
Комунальне підприємство «Головний інформаційно – обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.10.2021 № 23611-р/пк-пз по скарзі приватного підприємства ЮГСТРОЙ 17 у процедурі закупівлі – «Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи "Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки "Муніципальна картка "Картка киянина», керуючись частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», інформує Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Комп'ютерні інформаційні технології" переможцем за процедурою закупівлі — "Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи "Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки "Муніципальна картка "Картка киянина", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-006312-c.
Враховуючи вищевикладене, рішення від 19.10.2021 № 23611-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2021-08-26-006312-c виконане.
Дата виконання рішення замовником: 22 жовтня 2021 15:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ЮГСТРОЙ 17 |
2 375 000,00
UAH з ПДВ
|
2 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології |
2 469 000,00
UAH з ПДВ
|
2 444 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Е-Рішення |
2 473 000,00
UAH з ПДВ
|
2 448 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна" |
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ЮГСТРОЙ 17 #41466039 |
Рішення скасоване |
2 375 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 15:26
|
|
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології #35508814 |
Рішення скасоване |
2 444 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2021 10:05
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 #41466039 |
Відхилено |
2 375 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 16:16
|
|
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології #35508814 |
Переможець |
2 444 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 17:59
|
Додаткова угода1 до Договору 5188 від 03.11.2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 17:52
|
Договір | укладений |
03 листопада 2021 17:46
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 10:56
|
2 234 000,00 UAH | UA518201720344311002100091290 КП ГІОЦ |
UA473052990000026009046705716 ТОВ "Комп'ютернi iнформацiйнi технолог |
Оплачений |
30 грудня 2021 11:37
|
60 000,00 UAH | UA518201720344311002100091290 КП ГІОЦ |
UA473052990000026009046705716 ТОВ "Комп'ютернi iнформацiйнi технолог |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і ціну Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |