Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620)
Очікувана вартість
131 600,00 UAH
UA-2021-08-26-004712-a 79969664dee246de83407d1fa73ad342
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олехнович

+380500432455 kulturapokrovsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 00183839
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Європейська , буд. 22
Контактна особа: Олена Олехнович
+380500432455
kulturapokrovsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2021 09:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2021 09:20
Початок аукціону: 13 вересня 2021 12:09
Очікувана вартість: 131 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Європейська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2021 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2021 09:23
Оголошення НОУТБУКИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 31 серпня 2021 10:05
Дата відповіді: 31 серпня 2021 14:47
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Відповідно до інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі авторизаційний лист не вимагається.Програмне забезпечення порсонального комп’ютера форм-фактора ноутбук повинно бути оснащено операційною ссистемою яка зазначена в технічних характеристиках.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-26-004712-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 15 вересня 2021 09:20
Вимога про дискваліфікацію учасника
Шановний замовнику! Просимо переглянути рішення про визнання переможця учасника ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ". Із невідповідностями просимо ознайомитися у вкладеному файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2021 09:27
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31.12.2021 забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа.

Документи подані скаржником

Документи

15 вересня 2021 09:27
протокол відхилення 1409.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 129 000,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 122 605,98
UAH з ПДВ
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУЛЬКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА 124 212,00
UAH з ПДВ
124 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2021 08:29
Електронний підпис
11 вересня 2021 08:27
Паспорт та ІПН.pdf
11 вересня 2021 08:27
Цінова пропозиція2.pdf
11 вересня 2021 08:27
Сертифікат ноутбука Asus 1.pdf
11 вересня 2021 08:27
Сертифікат ноутбука Asus 3.pdf
11 вересня 2021 08:27
Носенко декл2020.pdf
11 вересня 2021 08:27
Сертифікат ноутбука Asus 2.pdf
11 вересня 2021 08:27
Відомості про учасника.pdf
11 вересня 2021 08:27
Гарант лист.pdf

Публічні документи

10 вересня 2021 12:05
Електронний підпис

Публічні документи

09 вересня 2021 23:18
Електронний підпис
09 вересня 2021 23:17
Asus ноут декларації.pdf
09 вересня 2021 23:17
Гулькова завірені.pdf
09 вересня 2021 23:17
цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2021 23:17
Certificate-196474.pdf
09 вересня 2021 23:17
Declaration F_R_X series.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП ГУЛЬКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2982206015
Переможець 117 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2021 09:15

Документи

15 вересня 2021 09:15
Електронний підпис
15 вересня 2021 09:13
протокол 1509.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2021 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2982206015
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2021 09:15
Електронний підпис
15 вересня 2021 09:13
протокол 1509.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 08:56
додаткова ноутбуки.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 08:54
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 09:53
допугода 1110.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 15:29
протокол 2709.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 13:09
Договір ноутбуки.pdf укладений
27 вересня 2021 13:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620) 6 штуки 19 500,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 листопада 2021 13:16
117 000,00 UAH UA288201720344271014300051715
Відділ КТ та ОКС ПМР Донецької області
UA233808050000000026004738655
ФОП Носенко М.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2709
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620) 6 штуки 19 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 000,00
UAH