Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620)
Очікувана вартість
131 600,00 UAH
UA-2021-08-26-004712-a ● 79969664dee246de83407d1fa73ad342
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 00183839 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Європейська , буд. 22 |
Контактна особа: |
Олена Олехнович +380500432455 kulturapokrovsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2021 09:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2021 09:20 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 131 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 815,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Європейська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 09:23 |
Оголошення НОУТБУКИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 31 серпня 2021 10:05
Дата відповіді: 31 серпня 2021 14:47
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Відповідно до інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі авторизаційний лист не вимагається.Програмне забезпечення порсонального комп’ютера форм-фактора ноутбук повинно бути оснащено операційною ссистемою яка зазначена в технічних характеристиках.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-26-004712-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 15 вересня 2021 09:20
Вимога про дискваліфікацію учасника
Шановний замовнику! Просимо переглянути рішення про визнання переможця учасника ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ". Із невідповідностями просимо ознайомитися у вкладеному файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2021 09:27
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31.12.2021 забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
122 605,98
UAH з ПДВ
|
119 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГУЛЬКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА |
124 212,00
UAH з ПДВ
|
124 212,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2982206015 |
Переможець |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 08:56
|
додаткова ноутбуки.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:53
|
допугода 1110.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:29
|
протокол 2709.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 13:09
|
Договір ноутбуки.pdf | укладений |
27 вересня 2021 13:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620) | 6 | штуки |
19 500,00
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 листопада 2021 13:16
|
117 000,00 UAH | UA288201720344271014300051715 Відділ КТ та ОКС ПМР Донецької області |
UA233808050000000026004738655 ФОП Носенко М.В. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2709 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп’ютерне обладнання ДК:021:2015:30230000-0(Ноутбук ASUSx515JP-BQ31(90NBOSS1-M00620) | 6 | штуки |
19 500,00
UAH
|