Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380687979912 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 08:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 712 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 123,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 16:24 |
ТД огорожа зі змінами 16.09.2021 зміни.docx | |
16 вересня 2021 16:24 |
ТД огорожа зі змінами 16.09.2021.docx | |
09 вересня 2021 14:00 |
Зміни.docx | |
09 вересня 2021 14:00 |
ТД огорожа зі змінами 09.09.2021.docx | |
26 серпня 2021 08:24 |
ТД огорожа.docx |
16 вересня 2021 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 вересня 2021 16:24 |
ТД огорожа зі змінами 16.09.2021 зміни.docx
|
||||||
16 вересня 2021 16:24 |
ТД огорожа зі змінами 16.09.2021.docx
|
||||||
09 вересня 2021 14:00 |
Зміни.docx
|
||||||
09 вересня 2021 14:00 |
ТД огорожа зі змінами 09.09.2021.docx
|
||||||
26 серпня 2021 08:24 |
ТД огорожа.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Якого саме заліза? В якому саме місці? Залізо має бути у якому вигляді - руда, чугун чи що?
Треба внести зміни в документацію.
Підстави, зазначені у протоколі про відхилення Учасника ФОП Нанаєв Сергій Володимирович є повністю необгрунтованими. Якщо Ви протягом 3 днів не скасуєте своє протиправне і необгрунтоване рішення, нами по-перше буде подано скаргу до АМКУ, по-друге, ми звернемось до ГО, яка у свою чергу повідомить Державну службу аудиту про те, що Замовником приймаються неправомірні рішення і порушується процедура закупівлі. Вашими діями державі може бути завдано збиток у сумі 105 тис. грн. З повагою.
Вимога міститься у файлі .doc
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 7412-р/пк-пз від 07.06.2019. з такого ж питання: «Документація не містить окремих вимог щодо використання факсиміле. Замовник не довів та документально не підтвердив, що зазначений лист не містить підпис відповідної особи. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині та його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави». Аналогічні за змістом рішення з такого ж предмету оскарження були прийняті Антимонопольним комітетом України № 1242-р/пк-пз від 21.01.2020. та № 1980-р/пк-ск від 10.12.2013.
На підставі вищевикладеного, згідно з положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас скасувати рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області щодо дискваліфікації ТОВ «Укррегіонбуд», яке зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 184 від 13.10.2021 р.
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 7412-р/пк-пз від 07.06.2019. з такого ж питання: «Документація не містить окремих вимог щодо використання факсиміле. Замовник не довів та документально не підтвердив, що зазначений лист не містить підпис відповідної особи. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині та його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави». Аналогічні за змістом рішення з такого ж предмету оскарження були прийняті Антимонопольним комітетом України № 1242-р/пк-пз від 21.01.2020. та № 1980-р/пк-ск від 10.12.2013.
На підставі вищевикладеного, згідно з положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас скасувати рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області щодо дискваліфікації ТОВ «Укррегіонбуд», яке зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 184 від 13.10.2021 р.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 жовтня 2021 10:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-23-000002 ● 9a06125128e74ef3b14c601a2b2a70b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 17:20 |
19.10.2021 № 527
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.10.2021 № 527
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-08-26-000088-b 26.08.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-20 13:48:11
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-23 14:54:56
Про надання пояснень на запит.
Відповідь опублікованно у електроній формі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-27 17:05:23
Про зупинення моніторингу закупівель
27.10.2021 № 541
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2021-08-26-000088-b.b7, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2021-08-26-000088-b (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 26 серпня 2021 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19 жовтня 2021 року №527 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У повному обсязі виконано висновок Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби., на підставі ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальна інформація викладена у сканованій копії протоколу розміщеного на електронному майданчику уповноваженого органу.
2021-11-18 14:58:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти та своєчасності відображення інформації, документів, встановлено порушення Постанови №710. За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин 1 та 3 статті 23 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти та своєчасності відображення інформації, документів, встановлено порушення Постанови №710. За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин 1 та 3 статті 23 Закону.) • усунуто
торги відмінено
2021-11-19 11:26:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НАНАЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРРЕГІОНБУД" |
682 000,00
UAH з ПДВ
|
682 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Л.Д. СЕРВІС" |
712 312,00
UAH з ПДВ
|
705 188,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "НАНАЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2753312872 |
Очікує рішення |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 15:54
|
|
ФОП "НАНАЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2753312872 |
Рішення скасоване |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 15:54
|
|
ТОВ "УКРРЕГІОНБУД" #37539231 |
Рішення скасоване |
682 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 15:54
|
|
ПП "Л.Д. СЕРВІС" #21922502 |
Рішення скасоване |
705 188,88
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 15:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 16:11 |
Кінець періоду оскарження: | 29 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 листопада 2021 16:11 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У повному обсязі виконано висновок Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби., на підставі ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальна інформація викладена у сканованій копії протоколу розміщеного на електронному майданчику уповноваженого органу. |
18 листопада 2021 16:06
|
Електронний підпис |
18 листопада 2021 15:57
|
протокол |