Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаряддя
Очікувана вартість
69,00 UAH
UA-2021-08-25-014747-a 7bf5995ec77744ed92f12dd7dcc08eab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берегеч Кароліна Григорівна

+380373351098 novosvita.zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСЕЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44047954
Вебсайт: http://nvs.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вулиця Центральна, будинок 47
Контактна особа: Берегеч Кароліна Григорівна
+380373351098
novosvita.zakupivli@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Знаряддя (терки 210*330 мм) згідно накладної та умов Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Терки 210*330 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, місто Новоселиця, вулиця Чкалова, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 44512000-2 — Ручні інструменти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару здійснюється покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок продавця після отримання покупцем товару на підставі видаткової накладної протягом 7 банківських днів з дати отримання покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 серпня 2021 21:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАНЧА ДІНУ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2767211353
Переможець 69,00
UAH
25 серпня 2021 21:23

Документи

25 серпня 2021 21:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:27
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 21:24
Договір №171 від 25.08.2021 р..pdf укладений
25 серпня 2021 21:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Терки 210*330 мм 1 штуки 69,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69,00
UAH