Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ Обхід м. Одеси на км 13+940, 14+300, 20+200, Одеська область
Очікувана вартість
1 059 345,00 UAH
UA-2021-08-25-013490-a ● 1bbd9e0ecf4c41bfb47d0d187f6b7ede
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 11:18 |
Очікувана вартість: | 1 059 345,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 296,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 10 593,45 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 10 593,45 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 10 593,45 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10593.45 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA943223130000026000000046931 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ Обхід м. Одеси на км 13+940, 14+300, 20+200, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування наданих Послуг буде здійснюватися за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за бюджетною програмою в межах планових показників та за наявності фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника, у відповідності з Планом фінансування. Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідних актів приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 18:01 |
ТД №51-2 Поточний середній ремонт (зі змінами).docx | |
03 вересня 2021 18:01 |
Протокол №51-2 Перелік змін.docx | |
27 серпня 2021 17:49 |
Протокол №51-1 Перелік змін.docx |
03 вересня 2021 18:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 вересня 2021 18:01 |
ТД №51-2 Поточний середній ремонт (зі змінами).docx
|
||||||
03 вересня 2021 18:01 |
Протокол №51-2 Перелік змін.docx
|
||||||
27 серпня 2021 17:49 |
Протокол №51-1 Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
протокол натурних випробувань
Дата подання: 30 серпня 2021 22:28
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:34
Згідно додатку №5 (Технічне завдання) зазначено: «При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності». В п. 5.6 проекту Договору не зазначено, що для приймання та проведення розрахунків за надані Послуги, Виконавець повинен надати протокол натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019). З цього виходить, що після підписання Договору та при здаванні наданих Послуг, Виконавець може не пред’являти протокол натурних випробувань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
договірна ціна
Дата подання: 30 серпня 2021 22:29
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:34
В п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що вид договірної ціни – тверда. В п. 3.4 проекту Договору вказано, що договірна ціна є динамічною в межах загальної вартості Послуг за Договором без зменшення обсягів Послуг. Просимо чітко зазначити, адже договірна ціна до Договору розраховується на підставі технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
проектна документація
Дата подання: 30 серпня 2021 22:29
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:34
Згідно додатку №5 (Технічне завдання) зазначено: «Виконавець зобов’язаний розробити, погодити з усіма зацікавленими сторонами та надати Замовнику проектну та виконавчу документацію, необхідну для введення Об’єкта в експлуатацію відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття в експлуатацію закінчених поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування». В п. 6.2 проекту Договору вказано, що забезпечення Послуг проектною документацією покладається на Замовника. Просимо чітко зазначити, адже договірна ціна до Договору розраховується на підставі технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
відповідність
Дата подання: 30 серпня 2021 22:30
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:34
В п.7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення». Сертифікат відповідності та протокол випробувань є документами, які видаються Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в даних документах. Тобто, видається незалежною третьою особою, яка підтверджує, що вироби відповідають чинним нормам, стандартам. Технічний паспорт надається виробником Продукції, виникає питання: Яким чином, Замовник може розглянути і визначити відповідність чинним нормам та стандартам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Учасник, який за об’єктивними причинами не має можливості отримати протоколів випробувань чи сертифікатів до закінчення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, може подати технічний паспорт. Проте на час підписання договору Учасник повинен надати зазначені документи (протокол випробувань чи сертифікати)».
Учасник, який за об’єктивними причинами не має можливості отримати протоколів випробувань чи сертифікатів до закінчення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, може подати технічний паспорт. Проте на час підписання договору Учасник повинен надати зазначені документи (протокол випробувань чи сертифікати)».
лист-згода
Дата подання: 30 серпня 2021 22:30
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:34
В п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що разом з банківською гарантією надається лист згода на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Просимо чітко зазначити від кого повинен бути даний лист-згода?
Відповідь: «Шановний учаснику!
Разом з банківською гарантією Учасником надається в тому числі лист-згода на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника.
Даний лист-згода повинен бути наданий від Учасника.»
Разом з банківською гарантією Учасником надається в тому числі лист-згода на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника.
Даний лист-згода повинен бути наданий від Учасника.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-25-013490-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР", Код ЄДРПОУ:43619398
Дата подання: 11 вересня 2021 21:09
Дата подання: 11 вересня 2021 21:09
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» (надалі – Замовник) оприлюднив оголошення та тендерну документацію про закупівлю послуги «Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ Обхід м. Одеси на км 13+940, 14+300, 20+200, Одеська область (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-25-013490-a.
Товариство з обмеженою відповідальність «Інноваційні системи інфраструктур» (надалі – Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, оскільки є активним учасником зазначеного ринку послуг.
Однак після ознайомлення із тендерною документацією Замовника Скаржник виявив порушення останнім законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Так, проаналізувавши вимоги Додатку 5 Тендерної документації (надалі – ТД) Замовника ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на проведення закупівлі «Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ Обхід м. Одеси на км 13+940, 14+300, 20+200, Одеська область (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Додаток 5 до ТД Замовника) стає очевидним, що технічні характеристики вказаного предмету закупівлі викладенні під характеристики одного надавача послуг, а саме, Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (код 42086415).
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у Тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, що відповідають лише одному надавачу послуг, Товариству з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (код 42086415), та як наслідок, обмежують конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Деякі технічні характеристики до предмету закупівлі суттєво обмежують коло потенційних учасників, через завищені показники, тобто такі, що не мають суттєвого впливу на ефективність надання послуг та результати, які досягаються.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання надавача послуг, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
Для забезпечення можливості взяти участь у процедурі закупівлі пропонуємо внести зміни до ТД Замовника зважаючи на вказане нижче.
Так, відповідно до п. 3 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 5 ТД Замовника Учасник повинен надати:
3. Скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019 з наступною інформацією:
- назва організації та місцезнаходження, де проводились натурні випробування;
- назва організації та місцезнаходження, яка була замовником проведення натурних випробувань;
- назва типу продукту, який проходив натурні випробування;
- дата проведення натурних випробувань;
- дата та номер протоколу (звіту) натурних випробувань.
……
При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності
Дана вимога в існуючій редакції є дискримінаційною з огляду на наступні обґрунтування.
По-перше, для проведення натурних випробувань в Україні мають бути присутні полігони, лабораторії або інші установи для проведення натурних випробувань дорожніх стримувальних систем. На сьогоднішній день в Україні відсутні суб’єкти, що проводять такі випробування. А тому в Україні отримати такий документ неможливо.
Проведення натурних випробувань у лабораторії можливе тільки поза межами України наприклад, у Польщі, Німеччині, Італії, Новой Зеландії тощо, в умовах діючих обмежень обумовлених карантинними заходами проти SARS-CoV-2 (COVID-19), унеможливлює дотримання вказаних у тендерній документації строків надання протоколу так як ця процедура займає багато часу (від 3 до 6 місяців), а тому і пройти її у термін, який надається на подання пропозицій неможливо.
На підтвердження зазначеного, надаємо лист-відповідь (скрін) від польської компанії Технічний відділ фірми Краштестсервіс (CTS), які спеціалізуються на проведенні натурних випробувань. Із вказаною відповіді стає очевидним, що подібні випробування можна провести та отримати такий протокол, однак на це потрібен час, не менше 3-х місяців.
Оголошення про проведення закупівлі по даному предмету закупівлі, було оголошено 20.08.2021.
Тобто, Замовник заздалегідь розумів і знав, що тільки в одного учасника ринку буде подібний сертифікат. А тому, вбачається, що Замовник вчинив умисні дії для обмеження кола потенційних учасників даного предмета закупівлі.
По-друге, відповідно до Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття національних стандартів» від 19.09.2019 № 286 визначено прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 жовтня 2020 року.
Звертаємо увагу, що, зокрема, текст ДСТУ EN 1317-3:2019 офіційно перекладено було лише у червні 2021 року.
Також зазначаємо, те що дані норми встановлені на території України, не виключає дійсність норм, які були запровадженні до введення в дію вищезазначеного ДСТУ, а саме ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008); що також відповідає європейським стандартам і на сьогоднішній день вони продовжують діяти, тому ми вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника вимагати стандарти, які діють на території України, а саме: ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008).
По-третє, зауважуємо те, що норма ДСТУ поширюється лише на територію України, так як це Державній Стандарт України, а тому у разі проходження випробувань на території інших країн, протокол натурних випробувань не буде відповідати ДСТУ EN 1317-3:2019 так як даний стандарт запозичений з європейських країн, там він буде відповідати EN 1317-3:2010.
Скаржником додатково були отримані відповіді від спеціалізованих організацій, які підтверджують дійсність ДСТУ Б В.2.3-12-2004 «ОГОРОДЖЕННЯ ДОРОЖНЄ МЕТАЛЕВЕ БАР'ЄРНОГО ТИПУ» на який у Скаржника є сертифікат.
Також, надаємо лист від ТОВ «Всеукраїнської експертної служби «УКРЕКСПЕРТИЗА», де вказано, що вони також можуть надати відповідний сертифікат, однак за умови отримання протоколу натурних випробувань, який можна отримати тільки за межами України.
Тобто, Замовник, розуміючи неможливість в найкоротші строки отримати протокол натурних випробувань, вимагає його надання у ТД з посиланням на ДСТУ EN 1317-3:2019, в той час, як в України діє такий самий ДСТУ Б В.2.3-12-2004, однак без вимоги проходження так званого «краштесту», який в Україні, на даний час, жодна організація не проводить.
На підтвердження вищезазначеного, також, повідомляємо, що у період 2020-2021 рр. в Україні, після запровадження у 2020 році ДСТУ EN 1317-3 2019 року, Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м. Києва проводило закупівлі за державні кошти, технічними вимогами у яких передбачалось, щоб «Конструкція амортизаційного пристрою («демпферної системи») металевого бар’єрного огородження повинна відповідати ДСТУ Б В.2.3-12-2004»: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-000834-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-003443-a.
Такими діями Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників вказаної закупівлі, що в результаті призведе до порушення законодавства про публічні закупівлі та, зокрема, прав учасників на участь у вказаній закупівлі.
Підсумовуючи все сказане вище, зазначимо, що в сукупності всі перелічені зміни не вплинуть на якість надання послуг зазначеного предмету закупівлі, не обмежать сферу його застосування, але дозволять забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі.
З огляду на вищезазначене, пропонуємо Замовнику внести зміни Тендерну документацію Замовника та викласти їх у наступній редакції:
1) п. 3 Додатку 5 ТД Замовника:
«3. Скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019 або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008), які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору з наступною інформацією:
- назва організації та місцезнаходження, де проводились натурні випробування;
- назва організації та місцезнаходження, яка була замовником проведення натурних випробувань;
- назва типу продукту, який проходив натурні випробування;
- дата проведення натурних випробувань;
- дата та номер протоколу (звіту) натурних випробувань».
2) останній абзац п. 3 Додатку 5 ТД Замовника
«При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008), які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору».
3). п 5.6.4 Додаток 6 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ»
«- сертифікати відповідності продукції, паспорти на матеріали та устаткування, протокол натуральних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019;» після слів «ДСТУ EN 1317-3:2019» або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008), які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору» .
Скаржник зацікавлений прийняти участь у даній процедурі закупівлі та може запропонувати якісні послуги, проте встановлені Замовником технічні вимоги, наведені вище, обмежують коло учасників, порушують наші права та законні інтереси та за всіма технічними характеристиками притаманні лише одному надавачу послуг.
Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують Скаржника як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» внести зміни в тендерну документацію, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-08-25-013490-a.
Додатки:
1. ДСТУ Б.В.2.3.-12 2004.pdf
2. Лист від УкрБудсерт.pdf
3. ЛИСТ про чинні ДСТУ.pdf
4. Лист_з_Польської_організації_про_проведення_випробувань_протягом.pdf
5. Посилання на чинні ДСТУ.doc
6. ТОВ_ІННОВАЦІЙНІ_СИСТЕМИ_ІНФРАСТРУКТУР_Лист_290_про_сертифікацію.pdf
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2021 17:50
рішення від 15.09.2021№20942.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 17:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2021№21781.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 16:01
рішення від 24.09.2021№21781.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 16:04
Номер скарги: UA-2021-08-25-013490-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР", Код ЄДРПОУ:43619398
Дата подання: 15 жовтня 2021 15:32
Дата подання: 15 жовтня 2021 15:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 19:15
Рішення від 20.10.2021 №23754.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 19:15
Інформація про резолютивну частину рішення 28.10.2021 №24489.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 16:21
Рішення від 28.10.2021 №24489.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 17:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: 28.10.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) було прийнято рішення № 24489-р/пк-пз, яким зобов'язано Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СПЕЦДОРМОНТАЖ" за процедурою закупівлі — " Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ Обхід м. Одеси на км 13+940, 14+300, 20+200, Одеська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-25-013490-a.
Запропоновано скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СПЕЦДОРМОНТАЖ".
ВИРІШИЛИ:
Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СПЕЦДОРМОНТАЖ".
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2021 08:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР" |
953 415,00
UAH з ПДВ
|
953 415,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДОРМОНТАЖ" |
990 090,12
UAH з ПДВ
|
990 090,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" |
1 042 650,00
UAH з ПДВ
|
1 042 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР" #43619398 |
Очікує рішення |
953 415,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 07:58
|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР" #43619398 |
Рішення скасоване |
953 415,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 07:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДОРМОНТАЖ" #42086415 |
Рішення скасоване |
990 090,12
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 07:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 14:09 |
Кінець періоду оскарження: | 31 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 грудня 2021 14:09 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | згідно ч. 10 ст. 29 перевищен строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. |
Документи:
20 грудня 2021 14:09
|
Електронний підпис |
20 грудня 2021 14:09
|
Протокол №51-7 відміна.doc |