Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130850 |
Вебсайт: | http://www.tec.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
Контактна особа: |
Віолетта Янчик +380564990173 yanchik@tec.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 4 085 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 365 (трьохсот шістдесяти п’яти) календарних днів з дати поставки Товару. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 16:26 |
тендерна документ.doc | |
25 серпня 2021 16:26 |
ДОДАТОК 4 інформ про тех характеристики.doc | |
25 серпня 2021 16:26 |
ДОДАТОК 3 проект договору.doc | |
25 серпня 2021 16:26 |
ДОДАТОК 1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc | |
25 серпня 2021 16:26 |
ДОДАТОК 2 документи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «ТД «Стальком» надано сертифікати відповідності, паспорта якості та протоколи гідровипробування на трубну продукцію. На гідравлічний прес ф219 -ф1420 надано свідоцтво про метрологічну атестацію №025-2021 від 30.03.2021р., що видано ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут трубної промисловості ім. Я.Ю. Осади».
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-ІІІ від 17.05.2001 (зі змінами) у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Таким чином, підтвердженням акредитації ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут трубної промисловості ім. Я.Ю. Осади» є саме атестат про акредитацію, який не надано в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Стальком».
Відповідно до част. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право (але не зобов’язаний) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки інформація щодо акредитації не була надана взагалі Учасником, замовник не мав підстав для застосування вищевказаних положень Закону.
Посилання на сайт https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ не є коректним, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник перевіряє інформацію у відкритих єдиних державних реєстрах або користується публічною інформацією стосовно ст. 17 Закону.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» № 835 від 21.10.2015р. передбачено перелік набору даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Даним переліком не передбачена інформація про перелік акредитованих органів з оцінки відповідності.
Оскільки Переможцем аукціону не підтверджена акредитація ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут трубної промисловості ім. Я.Ю. Осади», тендерна пропозиція ТОВ «ТД «Стальком» відхилена на підставі част. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 жовтня 2021 11:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-20-000013 ● 9f2cce3580144663a8a5de31be1d09b7
- Статус: завершено ● Дата: 28 січня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2021 16:54 |
17.12.2021 № 625
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.12.2021 № 625
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-08-25-010887-a 25.08.2021 Акціонерне товариство "Криворізька теплоцентраль" (код ЄДРПОУ 00130850) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 09:32:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Труби сталеві , труба сталева ф 720х9 мм, труба сталева ф 530х9 мм, труба сталева ф 426х8 мм», ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за номером ID: UA-2021-08-25-010887-a, очікуваною вартістю 4 085 000,00 грн, яку проведено АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Зокрема, відповідно до підпункту 10.3 пункту 10 ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації слідує, що документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які визначені ст. 16 Закону: довідка у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору за останні три роки. Довідка має містити інформацію з зазначенням контрагента по договору, дати укладення договору та строку дії, предмета договору.
При цьому, до складу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" завантажена Довідка від 02.09.2021 №02/09-23 (файл: Досвід виконання.PDF 09 вересня 2021 10:31), яка не містить інформацію про строк дії договору постачання № 20/2020/1823 від 04.05.2020, що не відповідає підпункту 10.3 пункту 10 ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи), чому Замовник відповідно до частини 16 статті 29 Закону не звернувся до Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 11:50:32
відповідь на запит замовнику на пояснення від 31.12.2021р.
Враховуючи ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник пунктом 10.3 додатку №2 до тендерної документації відкритих торгів по закупівлі труб сталевих (ID закупівлі: UA-2021-08-25-010887-a) передбачив надання довідки у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору за останні три роки. Довідка мала містити інформацію з зазначенням контрагента по договору, дати укладення договору та строку дії, предмета договору. Аналогічними договорами у розумінні цієї документації є договори про постачання труб сталевих. Також замовником на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, передбачено надання не менше 1 (однієї) копії договору в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та підписаних видаткових накладних за цим договором, що підтверджують його виконання в повному обсязі. У разі виконання договору не в повному обсязі, надається лист-пояснення.
ТОВ «Укрспецконструкція ЛТД» надано довідку від 02.09.2021р. №02/09-23, в якій зазначено договір постачання від 04.05.2020р. №20/2020/1823, укладений з ПАТ «Запоріжсталь». В довідці учасником зазначено предмет договору, а також додаткова інформація, яка не вимагалась замовником, а саме: адреса, контактні телефони особи контрагента, інформація про стан виконання договору. Відповідно до п. 10.5 вищевказаного договору, завантаженого ТОВ «Укрспецконструкція ЛТД» в електронну систему закупівель, «настоящий договор действует до 03 мая 2021 года. Окончание срока действия настоящего договора не освобождает Стороны от исполнения принятых на себя обязательств (в том числе гарантийных) по настоящему Договору.». Вся необхідна інформація, на підставі якої замовник встановив відповідність ТОВ «Укрспецконструкція ЛТД» кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), була надана учасником в первинних документах.
Оскільки всю інформацію, яка зазначена в довідці 02.09.2021р. №02/09-23, можна перевірити в первинних документах, які завантажені учасником, в тому числі й строк дії зазначеного учасником аналогічного договору, замовником не застосовано до ТОВ «Укрспецконструкція ЛТД» положень ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, так як невідповідностей в документах учасника не встановлено.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «Укрспецконструкція ЛТД» надано інформацію в повному обсязі та замовником розглянуто пропозицію учасника з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" |
3 511 968,00
UAH з ПДВ
|
3 273 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЗСП" |
3 820 800,00
UAH з ПДВ
|
3 273 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ВП ПРОМКОМПЛЕКТ» |
4 072 320,00
UAH з ПДВ
|
3 957 110,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" |
3 999 840,00
UAH з ПДВ
|
3 958 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" #39122725 |
Відхилено |
3 273 590,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 16:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЗСП" #43468078 |
Відхилено |
3 273 600,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 16:47
|
ТОВ «ВП ПРОМКОМПЛЕКТ» #39477455 |
Відхилено |
3 957 110,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 16:38
|
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" #38864264 |
Переможець |
3 958 990,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 08:40
|
д у 2.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 15:55
|
д у.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 11:17
|
Укрспецконструкція 411 від 08.11.2021_0001.pdf | укладений |
09 листопада 2021 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до 31.05.2022, але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до специфікації шодо ціни труби сталевої |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |