Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЖАШКІВСЬКИЙ АГРАРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 05538046 |
Місцезнаходження: | 19201, Україна , Черкаська обл., Жашків, вул. Перемоги, 38 |
Контактна особа: |
Пижевський Роман Станіславович +380989934262 ftasssya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 8 174 077,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 40000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання зазначених документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати – згідно додатку 1 до тендерної документації; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; умови надання забезпечення тендерної пропозиції: у формі електронної банківської гарантії; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 12:09 |
Перелік змін.docx | |
02 вересня 2021 12:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція від 02.09.2021р..docx | |
25 серпня 2021 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
02 вересня 2021 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 вересня 2021 12:09 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 вересня 2021 12:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція від 02.09.2021р..docx
|
|||
25 серпня 2021 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-08-000003 ● 98658701d4a345409dfd103ed1b76a17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
08.10.2021 № 623
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-08-25-010143-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 13:11:10
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту по утепленню навчального корпусу Державного навчального закладу "Жашківський аграрно - технологічний професійний ліцей", проведеного Державним навчальним закладом "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей" вартістю 8 174 077,20 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-08-25-010143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Яким документом учасником торгів ТОВ «Київська девелоперська компанія» підтверджено виконання вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції інформації, що підтверджує гарантії учасника щодо досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору підряду протягом гарантійного строку, що передбачений цим проєктом Договору підряду, та у випадку укладення Договору підряду з таким учасником?
3) Яким чином та з допомогою яких сервісів уповноважена особа Замовника перевірила відповідність електронного підпису учасника ТОВ «Київська девелоперська компанія» вимогам, що були викладені у п. 1.4 Розділу ІІ тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-20 18:41:16
Щодо надання пояснень на запит
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЖАШКІВСЬКИЙ АГРАРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" надає наступні пояснення:
1) На виконання договору №20-11/214 від 24.12.2020 року ТОВ «ПП ВІВ» розробило та виготовило проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт по утепленню навчального корпусу Державного навчального закладу "Жашківський аграрно - технологічний професійний ліцей", розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 38. Зазначена вище проектно-кошторисна документація в установленому порядку пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт №30/486-06/21А від 30 червня 2021 року. Відповідно до отриманого експертного звіту загальна кошторисна вартість станом на 30.06.2021 склала 8416,460 тис. грн., у тому числі будівельні роботи 6774,572 тис.грн., інші витрати 239,145 тис.грн. За результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазнаначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу)
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}
2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів;
3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства;
{Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020}
4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”;
5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”;
6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”;
7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”.
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє.
2) Відповідно до вимог примітки до п.16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає інформацію у довільній формі, що підтверджує гарантії учасника щодо досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору підряду протягом гарантійного строку, що передбачений цим проєктом Договору підряду, та у випадку укладення Договору підряду з таким учасником.
Вказаною вище приміткою до п 16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації) не встановлено форми подання вищевказаної інформації.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «Київська девелоперська компанія» надав файл «3 0 підтвердження відповідності тп.pdf». Зазначений файл містить довідку вих.№30/09 від 06.09.2021 та довідку вих.№31/09 від 06.09.2021.
В довідці вих.№30/09 від 06.09.2021 зазначено, що Учасник буде виконувати специфікацію передбачену згідно п. 3.1.1. тендерної документації .
В довідці вих.№31/09 від 06.09.2021 Учасник підтвердив, що його тендерна пропозиція відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, та зазначив всі показники, які наведені у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі).
Окрім цього, Учасником наданий файл «6 погодження щодо укладання договору.pdf», в якому він надав погодження щодо укладання договору. Таким чином, Учасник дав погодження в тому числі з п 16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації), згідно якого Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до цього Договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить 10 років* від дня прийняття об’єкта Замовником.
Також, Учасником надано файл «7 2 договір у строки 1 .pdf», в якому Учасник забов’язується укласти договір про закупівлю згідно змісту проекту договору підряду, що передбачений додатком 1 до тендерної документації.
Таким чином, Учасник виконав вимогу примітки до п.16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації).
3) Перевірка електронного підпису учасника ТОВ «Київська девелоперська компанія» здійснювалась Замовником за допомогою сайту Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify.
Відповідно до інформації, що була отримана Замовником, на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify було підтверджено ПІБ, посаду, РНОКПП уповноваженої особи, що підписала тендерну пропозицію, назву організації та код ЄДРПОУ Учасника електронною печаткою, якого підписана тендерна пропозиція. Також відповідно до цієї інформації з сайту Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify сертифікат є кваліфікованим. Отже, Учасником дотримано вимоги, що були викладені у п. 1.4 Розділу ІІ тендерної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-02 11:08:52
Роз'яснення щодо висновку
Заперечення на висновок моніторингу.
1. Щодо електроного підпису тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.4 розділу ІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Учасником ТОВ «Київська девелоперська компанія» накладено електронний цифровий підпис на тендерну пропозицію ( файл sign.p7s ).
Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) було повторно здійснено перевірку підпису Учасника торгів. Відповідно до Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 27.10.2021 було підтверджено ПІБ, посаду, РНОКПП уповноваженої особи, що підписала тендерну пропозицію, назву організації та код ЄДРПОУ Учасника електронною печаткою, якого підписана тендерна пропозиція. Також відповідно до цієї інформації з сайту Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify сертифікат є кваліфікованим.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить визначення кваліфікований електронний підпис та вимоги до нього.
У відповідності до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
У відповідності до ч.2 ст.18 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо:
перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки;
за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
Протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 27.10.2021 підтверджується виконання вищевказаних вимог Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400).
Отже, Учасником дотримано вимоги, що були викладені у п. 1.4 Розділу ІІ тендерної документації, а Замовник у законний спосіб визначив його переможцем.
2. Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції додаткової інформації у довільній формі, що підтверджує гарантії учасника щодо досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору підряду протягом гарантійного строку, що передбачений проектом Договору підряду.
Відповідно до вимог примітки до п.16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає інформацію у довільній формі, що підтверджує гарантії учасника щодо досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору підряду протягом гарантійного строку, що передбачений цим проєктом Договору підряду, та у випадку укладення Договору підряду з таким учасником.
Вказаною вище приміткою до п 16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації) не встановлено форми подання вищевказаної інформації.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «Київська девелоперська компанія» надав файл «3 0 підтвердження відповідності тп.pdf». Зазначений файл містить довідку вих.№30/09 від 06.09.2021 та довідку вих.№31/09 від 06.09.2021.
В довідці вих.№30/09 від 06.09.2021 зазначено, що Учасник буде виконувати специфікацію передбачену згідно п. 3.1.1. тендерної документації .
В довідці вих.№31/09 від 06.09.2021 Учасник підтвердив, що його тендерна пропозиція відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, та зазначив всі показники, які наведені у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі).
Окрім цього, Учасником наданий файл «6 погодження щодо укладання договору.pdf», в якому він надав погодження щодо укладання договору. Таким чином, Учасник дав погодження в тому числі з п 16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації), згідно якого Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до цього Договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить 10 років* від дня прийняття об’єкта Замовником.
Також, Учасником надано файл «7 2 договір у строки 1 .pdf», в якому Учасник забов’язується укласти договір про закупівлю згідно змісту проекту договору підряду, що передбачений додатком 1 до тендерної документації.
Таким чином, Учасник виконав вимогу примітки до п.16.1. проекту договору підряду (Додаток 1 до тендерної документації), а Замовник у законний спосіб визначив його переможцем.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання ч. 10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку до суду (позовна заява від 08.11.2021р., квитанція про відправлення від 08.11.2021р. додаються) |
Дата публікації: | 09 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 580/9422/21 |
Дата відкриття провадження: | 15 листопада 2021 |
Документи:
08 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис |
08 грудня 2021 11:41
|
Рішення суду.pdf |
09 листопада 2021 16:40
|
Електронний підпис |
09 листопада 2021 15:41
|
IMG_0001.pdf |
09 листопада 2021 15:41
|
IMG_0002.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Київська девелоперська компанія |
8 166 652,64
UAH з ПДВ
|
8 124 652,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" |
8 170 104,08
UAH з ПДВ
|
8 128 104,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Київська девелоперська компанія #25274325 |
Переможець |
8 124 652,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 14:34
|
Договірна до ДУ.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:25
|
допугода КДК 1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 14:57
|
Договір про закупівлю.pdf | укладений |
29 вересня 2021 14:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт по утепленню навчального корпусу Державного навчального закладу "Жашківський аграрно - технологічний професійний ліцей", розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 38 (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роб |
8 124 652,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 жовтня 2021 13:21
|
2 682 930,96 UAH | UA098201720344231006162010913 ДНЗ "Жашківський АТПЛ" |
UA923253650000002600501610607 ТОВ "Київська девелоперська компанiя" |
Оплачений |
29 жовтня 2021 11:30
|
2 983 386,46 UAH | UA098201720344231006162010913 ДНЗ "Жашківський АТПЛ" |
UA923253650000002600501610607 ТОВ "Київська девелоперська компанiя" |
Оплачений |
17 листопада 2021 11:08
|
1 920 470,34 UAH | UA098201720344231006162010913 ДНЗ "Жашківський АТПЛ" |
UA923253650000002600501610607 ТОВ "Київська девелоперська компанiя" |
Оплачений |
03 грудня 2021 11:06
|
222 894,25 UAH | UA098201720344231006162010913 ДНЗ "Жашківський АТПЛ" |
UA923253650000002600501610607 ТОВ "Київська девелоперська компанiя" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту ДУ №1 від 30.11.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт по утепленню навчального корпусу Державного навчального закладу "Жашківський аграрно - технологічний професійний ліцей", розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 38 (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роб |
7 809 682,01
UAH з ПДВ
|