Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код 33190000-8 за ДК 021:2015) «Аптечки»
Очікувана вартість
269 421,14 UAH
UA-2021-08-25-007146-a 1214756c3e7d4062bae54fa7afa0ed70
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Головач

+380634276136 a.holovach@ukrtransnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Вебсайт: https://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2
Контактна особа: Андрій Головач
+380634276136
a.holovach@ukrtransnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2021 16:00
Початок аукціону: 13 вересня 2021 12:17
Очікувана вартість: 269 421,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 347,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Аптечка колективна-опис №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
175 штуки
Аптечка медична автомобільна-1 (АМА-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
24 штуки
Аптечка медична автомобільна-2 (АМА-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
60 штуки
Виробнича аптечка для надання домедичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2021 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2021 10:37
Оголошення Аптечки зі ЗМІНАМИ 2.docx
27 серпня 2021 13:28
Оголошення Аптечки зі ЗМІНАМИ.docx
25 серпня 2021 14:24
Оголошення Аптечки.docx
25 серпня 2021 14:24
Додаток № 5 до оголошення Проект договору.docx
25 серпня 2021 14:24
Додаток № 6 до оголошення Опитувальник (ЮО) (нак 321_10.07.19).xls
25 серпня 2021 14:24
Додаток № 7 до оголошення Опитувальник (ФО) (нак 321_10.07.19).xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аптечка колективна (опис № 1)
Дата подання: 26 серпня 2021 13:24
Дата відповіді: 27 серпня 2021 08:58
Шановний Замовник! Згідно додатку 21 наказу МВС від 09.07.2018 № 579 до складу «Аптечки колективної (опис № 1)» входить Повідон-Йод, 10% розчин, 100мл, Але зараз , Повідон-Йод, 10% розчин, 100мл не зареєстрований в Україні (саме у вигляді розчину). Чи можна запропонувати замість нього - Йод Печаєвський, 10% розчин 120 мл?
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне:
Нас влаштовують зареєстровані в Україні аналоги за діючою речовиною - ПОВІДОН-ЙОД.
АМА-1, АМА-2: серветки, чи смужки
Дата подання: 26 серпня 2021 13:36
Дата відповіді: 27 серпня 2021 08:58
Шановний Замовник! Згідно ДСТУ 3961-2000 зі змінами до складу АМА-1 (АМА-2) є позиція: Серветки з хлоргексидином (або їх замінник)(6 см х 10 см), смужки на гелевій основі з антимікробною дією полігексаметиленгуанідінгідрохлориду (або їх замінник)(10 см х 50 см) – 2 (9)шт. В ДСТУ 3961-2000 зазначено ці дві позиції, через кому, і не зрозуміло - що має надати учасник. Чи 2(9) штуки Серветок з хлоргексидином, чи 2(9) штуки смужок на гелевій основі з антимікробною дією полігексаметиленгуанідінгідрохлориду (або їх замінник)(10 см х 50 см).... Це колізія цього державного стандаоту. Адже вочевидь, що сталась помилка і ці дві назви мають читатись через АБО. Тож просимо Замовника зазначити СКІЛЬКИ і ЧОГО саме він бажає, в контексті цих двох видів серветок. Важливо отримати відповідь, оскільки це суттєво вплине на собівартість , а отже і ціну аптечок. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне:
В контексті даної закупівлі малася на увазі необхідність комплектування аптечок АМА-1 та АМА-2 серветками з хлоргексидином №2 (6 см х 10 см) – 9 упаковок. Для уточнення вимог замовника будуть внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
кількість серветок
Дата подання: 28 серпня 2021 13:04
Дата відповіді: 28 серпня 2021 14:59
Шановний Замовник, дякуємо за оперативну відповідь. Але зміни, трохи не коректно внесені. В АМА-1 має бути 2шт серветок з хлоргексидином (№1), а в АМА-2 - 9 шт серветок (№1)
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне:
Інформація, викладена вами буде вивчена і в разі необхідності будуть внесені відповідні зміні до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатки 4; 4.1
Дата подання: 28 серпня 2021 13:18
Дата відповіді: 28 серпня 2021 14:59
Шановний Замовник! Просимо пояснити: Додатки 4; 4.1 - це тільки для інформації? Чи потрібно надавати якісь документи, чи складати довідку? Чи достатньо "Опитувальника" ?
Відповідь: Шановний учасник, на Ваше питання повідомляємо наступне:
Інформація в Додатоку 4 та Додатоку 4.1 вказана для інформації Учасника щодо перевірки ризику пов’язаності Учасника та наявності параметрів стоп-інформації під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п.9.3 оголошення Замовник може відхилити пропозицію учасника у разі, якщо наявні параметри стоп – інформації, відповідно до Додатку 4.1 оголошення.
Документи, які обов’язково потрібно надавати для участі у закупівлі вказані в Додатку 3 до оголошення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 176 851,74
UAH з ПДВ
176 851,74
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА" 206 328,10
UAH з ПДВ
206 328,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 17:51
Електронний підпис
09 вересня 2021 17:51
_Опитувальник_ ЮО_26.08.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Сертифiкат_колективна.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Довідка про санкції_709.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Сертифiкат_АМА-1.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Сертифікат-172-20_СУЯ.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Витяг_ПДВ_ 10.06.2021.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Витяг_ЄДР 16.08.2021.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Сертифiкат_АМА-2.pdf
09 вересня 2021 17:51
_Сертифiкат_виробнича.pdf

Публічні документи

07 вересня 2021 13:27
Електронний підпис
07 вересня 2021 13:26
Оптиувальник.pdf
07 вересня 2021 13:26
1. Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2021 13:26
статут та опис.pdf
07 вересня 2021 13:26
зразки паспортів якості.pdf
07 вересня 2021 13:26
Декларация 002 редакция 3.pdf
07 вересня 2021 13:26
статистика.pdf
07 вересня 2021 13:26
20210817_витяг.pdf
07 вересня 2021 13:26
Декларация 011.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

ПРАТ "АВ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 176 851,74
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
176 851,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 16:42
+ 2022.09.30 - Звіт про виконання договору № 23-01_93-21 - ТОВ ФАРММЕДАЛЬЯНС.doc укладений
05 жовтня 2022 16:10
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 08:52
Договір 23-01_93-21_210922_22_09_2021.zip укладений
23 вересня 2021 08:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2021 — 30 вересня 2022
Сума оплати за договором: 176 851,74
UAH (в тому числі ПДВ 11 569,74 UAH)