Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Доросинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333201 |
Місцезнаходження: | 45133, Україна , Волинська обл., село Доросині, Рожищенський район |
Контактна особа: |
Трохимчук Олександр Васильович +380336895172 dorosuni.rozhadm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 15:47 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 4 286 502,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 865,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюється за фактично виконані обсяги робіт на підставі оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми КБ -3) протягом 10 банківських днів з моменту підписання вказаних документів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 15:43 |
Додаток 6 відомості про учасника.docx | |
25 серпня 2021 15:43 |
Додаток 5 Тендер пропозиція ремонт даху.docx | |
25 серпня 2021 15:42 |
Додаток 4а тех.завдання.docx | |
25 серпня 2021 15:42 |
Додаток 4 технічні вимоги.docx | |
25 серпня 2021 15:42 |
Додаток 3 Договір дах проєкт.docx | |
25 серпня 2021 15:42 |
Додаток 2 ст.17.docx | |
25 серпня 2021 15:42 |
Додаток 1 ст.16.docx | |
25 серпня 2021 15:42 |
ТД капремонт даху Будинку культури Доросині.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000052 ● ce83fb2ad8e24924bbe2f0e68fac6ee2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2022 № 7
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.05.2022 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-08-25-001214-b 25.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 16:24:33
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт покрівлі, заміна віконних та дверних блоків Будинку культури по вул. Миру, 53 в с. Доросині Луцького району Волинської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-25-001214-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-10 12:15:32
Пояснення
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі: розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 травня 2021 р. № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій». Розпорядження голови Доросинівської сільської ради №49/р від 19.07.2021 «Про зміни до бюджету Доросинівської сільської ради на 2021 рік»
Огрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на основі робочого проекту: «Капітальний ремонт покрівлі, заміна віконних та дверних блоків Будинку культури по вул. Миру, 53 в с. Доросині Луцького району Волинської області». Очікувану вартість визначено на основі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Доросинівської сільської ради за посиланням: http://dorosynivska.gromada.org.ua/news/1630309942/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд |
2 816 798,52
UAH з ПДВ
|
2 816 798,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
3 480 971,52
UAH з ПДВ
|
3 480 971,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Переможець |
2 816 798,52
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2022 10:21
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 12:18
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 13:16
|
Додаткова угода СМ рембуд.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 14:28
|
Договір | укладений |
29 вересня 2021 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущення помилки при заповненні електронних полів |
Номер договору про закупівлю: | 20/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |