Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44510000-8 Знаряддя (Ручний інструмент)
Очікувана вартість
631 358,60 UAH
UA-2021-08-25-000936-b ed06b2d14c394bdd86d5b5cdaed5c735
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
18.03.2021 р. Замовником оголошено процедуру закупівлі відкриті торги, за предметом Код ДК 021:2015 - 44510000-8 Знаряддя (лот 1 - Набори інструментів; лот 2 – Токарний інструмент; лот 3 - Ручний інструмент; лот 4 - Садовий інструмент; лот 5 - Будівельний інструмент; лот 6 - Інструмент для ЛЕП; лот 7 - Запчастини до бензоінструменту; лот 8 - Автослюсарний інструмент; лот 9 - Комплект для монтажу та експлуатації СІП), ID: UA-2021-03-18-004983-b. Проте станом на 06 квітня 2021 року процедуру відкритих торгів частково за лотом №3 – Ручний інструмент, з очікуваною вартістю 631 358,60 грн. з ПДВ, було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з тим, що подано менше двох пропозицій. 18.05.2021 р. Замовником повторно оголошено процедуру закупівлі відкриті торги, за предметом Код ДК 021:2015 – 44510000-8 Знаряддя (лот 1 - Набори інструментів; лот 2 - Ручний інструмент; лот 3 - Інструмент для ЛЕП; лот 4 - Автослюсарний інструмент), ID: UA-2021-05-18-002548-b. Проте станом на 04 червня 2021 року процедуру відкритих торгів частково за лотом №2 – Ручний інструмент, з очікуваною вартістю 631 358,60 грн. з ПДВ, було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з тим, що подано менше двох пропозицій. У зв’язку з тим, що двічі було відмінено процедуру відкритих торгів за лотом Ручний інструмент в рамках процедури закупівлі за Код ДК 021:2015 – 44510000-8 Знаряддя, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». При проведенні переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі, технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, вимоги до учасника процедури закупівлі залишились незмінними. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Тендерна документація на закупівлю Код ДК 021:2015 - 44510000-8 Знаряддя (лот 1 - Набори інструментів; лот 2 – Токарний інструмент; лот 3 - Ручний інструмент; лот 4 - Садовий інструмент; лот 5 - Будівельний інструмент; лот 6 - Інструмент для ЛЕП; лот 7 - Запчастини до бензоінструменту; лот 8 - Автослюсарний інструмент; лот 9 - Комплект для монтажу та експлуатації СІП); Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-18-004983-b лот 8 - Автослюсарний інструмент. Дата формування звіту: 06 квітня 2021р. Тендерна документація на закупівлю Код ДК 021:2015 – 44510000-8 Знаряддя (лот 1 - Набори інструментів; лот 2 - Ручний інструмент; лот 3 - Інструмент для ЛЕП; лот 4 - Автослюсарний інструмент). Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-18-002548-b лот 4 - Автослюсарний інструмент. Дата формування звіту: 04 червня 2021р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 06 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 - 44512000-2 Ручні інструменти різні, Код ДК 021:2015 - 44512920-7 Жала до викруток, Код ДК 021:2015 - 44512800-0 Викрутки, Код ДК 021:2015 - 44512500-7 Гайкові ключі, Код ДК 021:2015 - 44512300-5 Молотки, Код ДК 021:2015 - 44512610-1 Ломи для пробивання дорожнього покриття, Код ДК 021:2015 - 44511510-3 Полотна до ручних пилок.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3459 шт
Ручний інструмент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 серпня 2021 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 14:48
Звіт - UA-2021-05-18-002548.pdf
25 серпня 2021 14:48
ТД Знаряддя - 4 лота.docx
25 серпня 2021 14:48
Звіт - UA-2021-03-18-004983.pdf
25 серпня 2021 14:48
ТД Знаряддя - 9 лотів.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Дніпрокор"
#13612779
Переможець 529 830,96
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 15:51

Документи

26 серпня 2021 15:51
Електронний підпис
26 серпня 2021 15:49
Протокол розгляду
26 серпня 2021 15:49
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2021 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Дніпрокор"
#13612779
529 830,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2021 15:51
Електронний підпис
26 серпня 2021 15:49
Протокол розгляду
26 серпня 2021 15:49
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 17:50
Звіт укладений
11 лютого 2022 17:47
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 11:08
Повідомлення про зміни до Договору.docx зміни до договору
11 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:47
Договір укладений
15 вересня 2021 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 480921
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 476 046,42
UAH (в тому числі ПДВ 79 341,07 UAH)