Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток Toppan CP500"
Очікувана вартість
85 506,35 UAH
UA-2021-08-25-000924-c ee670e321ac44640b3ea144a2c425144
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доля Віктор Володимирович

380675678505 v.dolya@dnp.hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611755
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Праці, будинок 16
Контактна особа: Доля Віктор Володимирович
380675678505
v.dolya@dnp.hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 року № 79 «Деякі питання територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» та Структури Головного сервісного центру МВС, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ від 24 лютого 2020 року № 171 утворений Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ГСЦ МВС).
Для виготовлення бланків національного посвідчення водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу відповідно, та інших документів, що відповідно до законодавства України потребують використання спеціальних елементів захисту. Територіальними сервісним центрами МВС використовуються програмно-апаратні комплекси (далі – ПАК), які складаються з цифрового принтера для ретрансферного друку Toppan CP500, цифрового дзеркального фотоапарата в комплекті з об’єктивом, пристрою для зчитування підпису, штативу та програмного забезпечення.
У 2014 році поставку Міністерству Внутрішніх Справ України вищезазначених ПАКів здійснювала через ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» компанія GET International FZCO, у кількості 360 шт.
Компанія GET International FZCO є ексклюзивним світовим дистриб'юторам (за винятком Японії) принтерів для кольорових картриджів СР500 500 dpi та розхідних матеріалів (разом – «Товарів СР500»).
Також, Торрап Printng Co., Ltd. засвідчує, що GET International FZCO та її партнери (далі – GET група) є ексклюзивними дистриб’юторами товарів СР500 у всьому світі (крім Японії) і GET група має право призначати дистриб’юторів, які можуть займатися розповсюдженням чи продажом Товарів СР500 в Україні. GET група повідомила Торран про призначення Іnte Graph International FZE, розташованої за адресою: 372024, Офіс № 606, 4 WA, DAFZA (ВЕЗ), Дубай ОАЕ (далі – «Інтеграф») та партнера Інтеграфа ТОВ «Компанія «Топптек», розташованого за адресою: 01021, провулок Виноградний, буд. 4, м. Київ, Україна, як єдиних ексклюзивних дистриб'юторів СР500 в Україні за одноосібним рішенням, розсудом і відповідальністю GET.
Виходячи з листа від компанії GET International FZCO від 21.11.2020, остання передає право «Інтеграф» та ТОВ «Компанія «Топптек» (код ЄДРПОУ 39342787, Україна, 01021, м. Київ, провулок Виноградний, буд. 4) на постачання та обслуговування товарів «СР500», для державних проектів ID карток в Україні. Термін листа – авторизації до 31.12.2021р.
Виходячи з листа від компанії Іnte Graph International FZE від 21.11.2020, остання підтверджує, що ТОВ «Компанія «Топптек» (код ЄДРПОУ 39342787, Україна, 01021, м. Київ, провулок Виноградний, буд. 4) ексклюзивно уповноважена постачати та обслуговувати товари TOPPAN СР500 в Україні, розвивати та вдосконалювати програмне забезпечення для принтерів, використовувати офіційний пакет ПО та надавати програмне забезпечення СР500 для державного виробництва та роботи з ID картками в Україні. Термін листа – авторизації до 31.12.2021р.
На базі ТОВ «Компанія «Топптек» розташованого за адресою: 01021, Україна, м. Київ, провулок Виноградний, буд. 4, створено сервісний центр з надання послуг з діагностики помилок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток Toppan CP500.
Також, згідно довідки Торгово-Промислової палати України від 11.01.2021 р. № 11/08.0-7.3, відповідно наданої авторизації ТОВ «Компанія «Топптек» є єдиним вітчизняним постачальником товарів «СР500» та виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту принтерів Toppan CP500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення.
На даний час виникла нагальна потреба Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області в технічному обслуговуванню та ремонту ПАКів.
Враховуючи викладене, існують наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі «Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток Toppan CP500», відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-ІХ від 19.12.2019 (далі – Закон), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, якщо роботи, товари, чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.
Строк надання послуг: до 30.09.2021 року.
Кількість послуг: 68 (шістдесят вісім).
Місце надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, провулок Виноградний, буд. 4.
Очікувана вартість предмета закупівлі, складає – 85506,35 грн. (вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот шість грн. 35 коп.) в т.ч. ПДВ – 14251,06 грн.
Також Уповноважена особа об’явила, що на запит замовника від
20.08.2021 р. № 31/4-2487 та відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-ІХ від 19.12.2019, ТОВ «Компанія «Топптек» було надано для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка містить наступну інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копію договору, на підтвердження вищевказаної довідки;
– копії установчих документів (статут, положення тощо);
– виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
– копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;
– документи, якими надано повноваження представнику(-ам) діяти від імені учасника;
З наданих документів вбачається, що документація ТОВ «Компанія «Топптек» відповідає кваліфікаційним критеріям замовника.
Переговори проведено 23 серпня 2021 року о 10:00 годині, протокол № 27.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 10:50
Оскарження наміру укласти договір: 05 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 послуга
"Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток Toppan CP500"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Виноградний, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Вартості наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг протягом 5 (п`яти) банківських днів від дати їх підписання Замовником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 серпня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
Переможець 85 506,35
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 10:50

Документи

25 серпня 2021 10:48
Електронний підпис
25 серпня 2021 10:47
Протокол УО № 91.pdf
25 серпня 2021 10:44
Електронний підпис
25 серпня 2021 10:43
Довідка Палата 2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2021 10:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
85 506,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2021 10:48
Електронний підпис
25 серпня 2021 10:47
Протокол УО № 91.pdf
25 серпня 2021 10:44
Електронний підпис
25 серпня 2021 10:43
Довідка Палата 2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 12:43
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 11:22
42.pdf укладений
07 вересня 2021 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 85 506,35
UAH (в тому числі ПДВ 14 251,06 UAH)