Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Український дитячий центр "Молода гвардія" |
Код ЄДРПОУ: | 33636307 |
Вебсайт: | http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172 |
Контактна особа: |
Рибак Юрій Володимирович +380487559772 molgvard_korbezpeka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2021 16:41 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 2 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата, в розмірі 100% від вартості етапів, яка становить відповідно до календарного плану, сплачується Замовником протягом 10 (десяти) банківський днів з дня підписання Акту наданих послуг та отримання рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2021 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2021 16:37 |
ДОДАТОК 5_Реєстр документів.docx | |
23 серпня 2021 16:37 |
ДОДАТОК 4_Договір (1).docx | |
23 серпня 2021 16:37 |
ДОДАТОК 3_Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 серпня 2021 16:37 |
Додаток 2_Тендерна пропозиція.docx | |
23 серпня 2021 16:37 |
Додаток 1_ТЗ.docx | |
23 серпня 2021 16:37 |
ТД_Молодая гвардия.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-12-000078 ● 9abe0a84b45b47b0a2f3237946e9283b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-08-23-000646-a 23.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-12 16:43:52
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-23-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-15 18:07:47
Відповідь на запит
Відповідь на запит у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі по предмету «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів» (ID:UA-2021-08-23-000646-a):
1. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту ДП «УДЦ «Молода гвардія»: https://moloda-gvardiya.com.ua/. По причині знаходження підприємства у простої веб-сайт був відключений та зараз є не активним.
Уповноважена особа ДП «УДЦ «Молода гвардія» Карпов В.Л.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-13 15:30:16
Запит Замовнику про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-23-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником 10.09.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА СОЛЮШИНС».
На веб-порталі Уповноваженого органу Замовником 11.10.2021 оприлюднено Договір, який укладений з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА СОЛЮШИНС» 08.10.2021, тобто на 28-й день.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати обґрунтоване, документальне підтвердження щодо продовження строку укладання договору відповідно до частини шостої статті 33 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 15:25:25
Відповідь на запит
Розглянувши матеріали закупівлі «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів» (ID:UA-2021-08-23-000646-a), яка здійснювалась за процедурою відкритих торгів уповноваженою особою ДП «УДЦ «Молода гвардія» Рибаком Ю.В. (звільнений 31.01.2022 р.), мною було виявлено протокол про продовження строку для укладання договору за вказаною закупівлею до 11.10.2021 р., та який було прикріплено до договору №114-П/ПЗ від 08.10.2021 р. і опубліковано як один документ.
Уповноважена особа ДП «УДЦ «Молода гвардія» Карпов В.Л.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 14:26:56
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-23-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
У пункті 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено не повний перелік формальних помилок, що не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710).
Слід зазначити, що згідно абзацу 12 частини першої статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Відповідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону зазначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, Міністерство економічного розвитку та торгівлі України є уповноваженим органом виконавчої влади з координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. Затверджений Перелік не є примірним, а отже є вичерпним. То ж Замовник під час складання та затвердження тендерної документації відповідно до статті 22 Закону слід враховувати положення наказу № 710.
Чому вищезазначена інформація не відповідає вимогам вищевказаного Наказу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-19 17:19:57
Відповідь на запит
Пояснення на ваш запит може бути надано уповноваженою особою ДП «УДЦ «Молода гвардія» Рибаком Ю.В., який здійснював підготовку тендерної документації на закупівлю «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів» (ID:UA-2021-08-23-000646-a), але на даний час він не працює в ДП «УДЦ «Молода гвардія».
Уповноважена особа ДП «УДЦ «Молода гвардія» Карпов В.Л.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДП «УДЦ «Молода гвардія» буде вжито заходи по недопущенню в подальшому порушень виявлених Західним офісом Держаудитслужби в Рівненській області під час проведення моніторингу закупівлі «Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів» (ID:UA-2021-08-23-000646-a), але притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення, яким є колишній помічник генерального директора ДП «УДЦ «Молода гвардія» Рибак Ю.В., на даний час є неможливим оскільки він був звільнений із займаної посади наприкінці січня 2022 року (витяг з наказу додається). Уповноважена особа ДП «УДЦ «Молода гвардія» Карпов В.Л.
2022-09-27 12:28:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СОЛЮШИНС" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Лінія автоматики |
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СОЛЮШИНС" #41307927 |
Переможець |
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 21:32
|
Договір | укладений |
11 жовтня 2021 21:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Створення та утримання програмно-апаратного комплексу системи безпеки, контролю, управління та автоматизації процесів | 1 | послуга |
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|