Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Керування науково-дослідним океанографічним судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496), підготовка його до виходу в море та його обслуговування при проходженні маршруту порт Фредеріксгавн (Королівство Данія) – порт Одеса (Україна) для забезпечення Українських антарктичних експедицій.
Очікувана вартість
1 326 700,00 USD
UA-2021-08-23-000643-a 72c8b0f8818c4759ae492d379af6f1a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Ігор

+380442463810 morozko21_63@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа Національний антарктичний науковий центр
Код ЄДРПОУ: 21574751
Вебсайт: http://www.uac.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16
Контактна особа: Мороз Ігор
+380442463810
morozko21_63@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Пункт закону Відповідно до вимог абзацу третього частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником за відсутності конкуренції з технічних причин. Обґрунтування На виконання міжнародних зобов’язань України як Сторони Договору про Антарктику від 01 грудня 1959 (постанова Верховної Ради України про приєднання до Договору від 17 вересня 1992 №2609-XII, дата набуття чинності 28 жовтня 1992), Україна здійснює міжнародне співробітництво в наукових дослідженнях в Антарктиці в інтересах науки i прогресу всього людства; сприяє здійсненню цілей i принципів Статуту Організації Об'єднаних Націй; виконує згідно Договору про Антарктику взяті на себе міжнародні зобов’язання та здійснює захист та реалізацію своїх економічних і національних інтересів в районі дії Договору про Антарктику. З метою є проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень в Антарктиці, забезпечення ефективного функціонування антарктичної станції "Академік Вернадський", виконання міжнародних зобов'язань України відповідно до Договору про Антарктику та проведення науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу регіону, постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2020 року №1002 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України 20 січня 2021 року № 32) було затверджено Державну цільову науково-технічну програму проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки (далі - Державна цільова програма), виконавцем заходів якої є Державна установа Національний антарктичний науковий центр. За результатами аналізу виконання Державної цільової програми Науково-технічною радою ДУ НАНЦ було встановлено, що повноцінне виконання її наукових завдань та заходів за напрямами «Геолого-геофізичні дослідження», «Океанографічні дослідження» та «Біологічні дослідження», та досягнення мети Програми щодо отримання науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу Антарктичного регіону, значною мірою гальмується відсутністю власного науково-дослідного судна. Як наслідок, на сьогодні можливо виконати лише незначну частину передбачених Державною цільовою програмою завдань, серед яких – дослідження екосистеми та природно-ресурсної бази Південного океану в регіоні економічних інтересів України. Також за підсумками аналізу досвіду перезмін українських антарктичних експедицій, в тому числі в умовах пандемії КОВІД-19 було встановлено, що відсутність власного судна і залежність від фрахту іноземних суден створює значні загрози логістиці станції «Академік Вернадський», аж до ризику зриву перезміни експедицій, що ставить під загрозу життя та здоров’я членів експедицій, а також може унеможливити нормальну життєдіяльність станції «Академік Вернадський». Таким чином, Науково-технічною радою ДУ НАНЦ було ухвалено рішення про необхідність закупівлі науково-дослідного судна, придатного до роботи в умовах Південного океану, яке дозволить: - забезпечити виконання завдань та заходів Державної цільової програми за її науковими напрямами («Геолого-геофізичні дослідження», «Океанографічні дослідження» та «Біологічні дослідження») та напрямом «Організація та проведення антарктичних експедицій» (завдання 21 Матеріально-технічне забезпечення антарктичних експедицій, заходи: 1) здійснення закупівлі матеріально-технічних засобів, пального та мастильних матеріалів для антарктичної станції, продуктів харчування, спецодягу, лікарських засобів, предметів повсякденного побуту для учасників антарктичних експедицій; 4) логістичне забезпечення антарктичних експедицій; 5) здійснення екологічних заходів та утилізація відходів згідно з вимогами Мадридського протоколу), - виконати міжнародні зобов'язання України відповідно до статті IX Договору про Антарктику стосовно забезпечення регулярних експедицій та ефективного функціонування антарктичної станції; - досягнути мету Програми щодо отримання науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу Антарктичного регіону. 19.08.2021 р. ДУ НАНЦ вступив в права власності судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496). Згідно умов договору купівлі – продажу судно передане ДУ НАНЦ у порту Фредеріксгавн, Королівство Данія, де попередніми судновласниками було виконано комплекс робіт по підготовці судна до продажу; поставка судна у будь-якому іншому порту попередніми власниками визнана неможливою. Таким чином, з метою забезпечення сертифікації судна Судновим регістром України, дообладнання судна необхідними приладами та здійснення інших дій із підготовки судна до виходу в Південний океан для забезпечення Українських Антарктичних Експедицій виникла потреба доставити судно до України (порт Одеса) із порту Фредеріксгавн, Королівство Данія, де воно знаходилось на момент отримання ДУ НАНЦ права власності на нього. При вивченні технічних аспектів стосовно керування вказаним судном шляхом консультацій із попередніми судновласниками, капітаном судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496), крюїнговоми агентствами, та фахівцями Адміністрації морського та річкового транспорту України було встановлено наступне: Керування судном, яке є унікальним за поєднанням своїх характеристик, зокрема характеристик криголаму та науково-дослідного океанографічного судна із інтегрованим із корпусом судна високотехнологічним обладнанням, потребує спеціальних кваліфікацій, спеціального навчання та наявності підтверджуючих документів про проходження відповідного навчання та наявність відповідних кваліфікацій, як це визначено Міжнародною конвенцією про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародним кодексом для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс), який набув силу з 2017 року. Вказане навчання потребує значного часу. Тим часом судно “James Clark Ross” (IMO № 8904496) наразі перебуває у порту Фредеріксгавн, Королівство Данія, де на його борту перебуває мінімальний необхідний екіпаж, встановлений згідно Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року (із поправками) (СОЛАС-74), Міжнародної конвенції по запобіганню забруднення з суден 1973 року (із поправками) (МАРПОЛ-73/78) та Міжнародним кодексом по управлінню безпечною експлуатацією суден і попередження забруднення (МКУБ, Резолюція ІМО А.741 (18)), за відсутності якого судно буде затримане портовою владою порту Фредеріксгавн відповідно до Міжнародного кодексу по управлінню безпечною експлуатацією суден і попередження забруднення (МКУБ, Резолюція ІМО А.741 (18)) та Процедур контролю суден державою порту (Резолюція ІМО А.1052 (27)). Вказаний екіпаж завершив свою роботу за попереднім контрактом 17.08.2021 р. і має право покинути судно в будь-який час, тоді як в Україні наразі відсутні фахівці, які б пройшли відповідне спеціальне навчання та були готові замінити його без проходження попереднього тривалого навчання та отримання докум6нтів про наявність необхідних навиків для керування судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496) у відповідності до вимог Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародного кодексу для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс). Таким чином, технічну можливість забезпечити керування судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496), підготовку його до виходу в море та його доставку до України у стислий термін наразі мають лише фахівці, які раніше вже працювали у екіпажі вказаного судна і мають відповідний досвід та підтверджуючі документи. Згідно інформації, отриманої від капітана судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496) та підтвердженої у ході консультацій із попередніми судновласниками та фахівцями Адміністрації морського та річкового транспорту України, мінімальний командний склад, який повинний відповідати вказаним вище спеціальним вимогам (наявність підтверджених спеціальних кваліфікацій та досвіду роботи на судні відповідного класу та характеристик) включає в себе наступних фахівців: Master (Капітан), Chief Officer (Старший помічник), 2nd Officer (Другий помічник), 3rd Officer (Третій помічник), Radio Officer (Інженер зв’язку), Chief Engineer (Головний механік), 2nd Engineer (Другий механік), 3rd Engineer (Третій механік), 4th Engineer (Четвертий механік), Electro-Technical Officer (Головний електрик). Підготовка фахівців, які б відповідали вказаним вище вимогам, з числа моряків, які мають загальні знання та навички для роботи у торгівельному та/або рибальському флоті, але наразі не відповідають вказаним вище спеціальним вимогам, зайняла б тривалий час, і по-перше, як було вказано вище, створила б загрозу затримання судна портовою владою порту Фредеріксгавн, Королівство Данія та непередбачуваних витрат, викликаних таким затриманням, і по-друге поставило б під загрозу вчасний початок української антарктичної експедиції у 2021 році з використанням нового судна, оскільки судно до виходу у експедицію потребує тривалого перебування в Україні з метою ресертифікації судна Судновим регістром України (що може включати докування судна терміном від 2-х тижнів до 2-х місяців), дообладнання судна науковими приладами та інші заходи із підготовки до експедиції. Таким чином, для уникнення вказаних вище ризиків та гарантування вчасного та безпечного приходу судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496) в Україну існує нагальна потреба здійснення керування науково-дослідним океанографічним судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496), підготовки його до виходу в море та його обслуговування при проходженні маршруту порт Фредеріксгавн (Королівство Данія) – порт Одеса (Україна) для забезпечення Українських антарктичних експедицій силами фахівців, які раніше працювали у екіпажі вказаного судна, мають досвід його експлуатації та відповідні підтверджені кваліфікації, відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародного кодексу для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс). Згідно інформації, отриманої від попередніх судновласників та від крюїнгової агенції ”Seamariner” (резидент Великобританії, реєстраційний номер 02745210, адреса реєстрації The Square Fawley Southampton SO45 1DD England), яка відповідала за кадрове забезпечення командного складу судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496) до зміни судновласника 19.08.2021 рр., на сьогодні наявний склад фахівців командного складу, які мають досвід роботи на судні “James Clark Ross” (IMO № 8904496) та відповідні підтверджені кваліфікації, мають робочі контракти із двома наймачами: частина із них працюють на новому науково-дослідному криголамі UK Research and Innovation, Polaris House, Swindon, SN2 1FL, UK “Sir David Attenborough” (IMO №: 9798222), інші законтрактовані та мають трудові відносини із компанією Pech OU (резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120). За інформацією, отриманою від UK Research and Innovation, Polaris House, Swindon, SN2 1FL, UK, судно “Sir David Attenborough” (IMO №: 9798222) наразі готується до виходу у антарктичну експедицію в інтересах Британської Антарктичної Служби, участь фахівців, які є членами екіпажу вказаного судна у керуванні судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496) наразі виключається. Таким чином, єдиною компанією, яка може наразі забезпечити у необхідний термін керування судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496) та його обслуговування екіпажом, який має попередній досвід керування судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496) та необхідні для цього підтверджені кваліфікації, є компанія Pech OU резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120). У зв’язку з тим, що саме складом екіпажу формується перелік необхідних для безпечного переходу судна маршруту порт Фредеріксгавн (Королівство Данія) – порт Одеса (Україна) запасів пально-мастильних матеріалів, провізії, запасних частин, а також інших супутніх послуг включаючи портові зборі та послуги, оплати проходження судна крізь морські канали, організація надання зазначених послуг через одного Виконавця є раціональною та унеможливить зрив безпечного переходу науково-дослідного океанографічного судна – криголамом “James Clark Ross” (IMO № 8904496) при проходженні маршруту порт Фредеріксгавн (Королівство Данія) – порт Одеса (Україна). Висновок: Зважаючи на викладене, у замовника ДУ НАНЦ для проведення закупівлі наявні умови та підстави для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до вимог абзацу третього частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Закупівля послуги, а саме керування науково-дослідним океанографічним судном – криголамом “James Clark Ross” (IMO № 8904496), підготовка його до виходу в море та його обслуговування при проходженні маршруту порт Фредеріксгавн (Королівство Данія) – порт Одеса (Україна), може бути здійснена тільки в одного учасника – Pech OU (резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120), після попереднього проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2021 16:42
Оскарження наміру укласти договір: 03 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Керування науково-дослідним океанографічним судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496), підготовка його до виходу в море та його обслуговування при проходженні маршруту порт Фредеріксгавн (Королівство Данія) – порт Одеса (Україна) для забезпечення Українських антарктичних експедицій.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Королівство Данія, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2021  —  30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 63720000-2 — Послуги з обслуговування водних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Договору Аванс 10 Банківські 70
Надання послуг Після підписання Акту прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

23 серпня 2021 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Pech OU
#12207048
Переможець 1 326 700,00
USD
23 серпня 2021 16:42

Документи

23 серпня 2021 16:42
Електронний підпис
23 серпня 2021 16:42
ПротоколУО_39_21.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2021 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Pech OU
#12207048
1 326 700,00
USD
Документи

Документи

23 серпня 2021 16:42
Електронний підпис
23 серпня 2021 16:42
ПротоколУО_39_21.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 08:23
Допугода_Договір_20_02_21.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 08:23
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 17:48
Договір_20_02_21.pdf укладений
10 вересня 2021 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування реквізитів виконавця у Договорі та додатках.
Номер договору про закупівлю: 20-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML