Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу
та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи
протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи
оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської
загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська
область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А
Очікувана вартість
4 247 979,40 UAH
UA-2021-08-20-011331-a ● 040381ab4748496582b4eb476ace5413
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05406623 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 8а |
Контактна особа: |
Вікторія Олійник +380981047588 osvitahornomorskv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 20:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 4 247 979,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 239,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) або УЕП (удосконаленим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21239.89 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Відділу освіти чорноморської міської ради Одеського району Одеської області у ГУДКСУ в Одеській області, код р/р UA368201720355179007022019188, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 (п’ять) відсотка від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343000-3 — Встановлення протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 22:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 20:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
17 вересня 2021 20:44 |
ТД з додатком в новій редакції.pdf |
17 вересня 2021 22:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||
17 вересня 2021 20:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
||||||||||||||
17 вересня 2021 20:44 |
ТД з додатком в новій редакції.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тд
Дата подання: 27 серпня 2021 20:37
Дата відповіді: 28 серпня 2021 15:58
Просимо для зручності підготовки пропозиції надати документацію в форматі word.
Відповідь: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Відповіднодо вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
навчання
Дата подання: 27 серпня 2021 20:46
Дата відповіді: 28 серпня 2021 16:10
Що мається на увазі під вимогою : Свідоцтва про проходження спеціального навчання?? навчання з при воду чого? якщо працівники вже мають посвідчення кваліфікаційні.
Відповідь: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації є в робітничих професіях. Наприклад таких як електромонтер, механік,налагоджувальник, у керівника робіт за вимогами тендерної документації повинна бути вища освіта. Усі параметри вказані в тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 30 серпня 2021 16:51
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:39
Доброго дня, з огляду на Вашу відповідь на попереднє запитання: "Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації є в робітничих професіях. Наприклад таких як електромонтер, механік,налагоджувальник, у керівника робіт за вимогами тендерної документації повинна бути вища освіта. Усі параметри вказані в тендерної документації.", хочемо уточнити, тобто ми як учасники можемо надати або Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, або кваліфікаційні посвідчення робітників вірно???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Так, учасники можуть надати у складі своєї пропозиції або Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, або кваліфікаційні посвідчення робітників
дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 серпня 2021 16:54
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:40
Доброго дня, просимо надати тендерну документацію у форматі Word, для можливості учасників відповідати формам встановленим Замовником у закупівлі, тим більше Конвертацію документу зробити не можливо!
Вимагаємо не дискримінувати учасників, та надати зручний формат документу, для можливості учасників якісно та вчасно підготувати пропозицію!
Відповідь: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Відповіднодо вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
підпис інженера-кошторисника
Дата подання: 30 серпня 2021 22:53
Дата відповіді: 31 серпня 2021 08:54
Просимо надати роз'яснення, яким чином потрібно підписувати кошторисні документи підписом інженера-проектувальника.
Чи необхідно підписати лише в відведених для цього місцях (в графі "склав") в кінці документів, чи кожна сторінка повинна бути завірена підписом інженера-проектувальника?
Відповідь: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської областірозглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне кожна сторінка кошторисних документів повинна бути завірена підписом інженера-проектувальника.
Підпис документів уповноваженою особою Учасника
Дата подання: 30 серпня 2021 22:56
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:48
Просимо надати роз'яснення, чи необхідно завіряти підписом уповноваженої особи учасника кожної сторінки документів пропозиції у разі, якщо на всю пропозиції накладено КЕП?
чи необхідно на коожний окремий документ накладати КЕП окремо? якщо цей варіант, тоді питання, яким чином завантажувати документ - окремо pdf та додатково такий самий файл з p7s, чи можна одразу пдф-файл з накладеним на нього КЕП?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити. Він може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму (як електронну, так і паперову), придатну для сприймання його змісту людиною. Це передбачено ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Перевірка наявності накладеного електронного підпису здійснюється Замовником на сайті https://czo.gov.ua/sign.
Враховуючи вищевикладене, просимо при підготовці своєї пропозиції детально вивчати Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, а також враховувати чинне законодавство України.
Щодо порядку завантаження документів, інших технічних питань, просимо звернутися до технічної підтримки свого майданчика.
Додатково повідомляємо, документи які подаються до тендерної пропозиції повинні бути усі з накладанням підпису КЕП.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити. Він може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму (як електронну, так і паперову), придатну для сприймання його змісту людиною. Це передбачено ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Перевірка наявності накладеного електронного підпису здійснюється Замовником на сайті https://czo.gov.ua/sign.
Враховуючи вищевикладене, просимо при підготовці своєї пропозиції детально вивчати Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, а також враховувати чинне законодавство України.
Щодо порядку завантаження документів, інших технічних питань, просимо звернутися до технічної підтримки свого майданчика.
Додатково повідомляємо, документи які подаються до тендерної пропозиції повинні бути усі з накладанням підпису КЕП.
інфляційні відрахування
Дата подання: 30 серпня 2021 23:04
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:50
Просимо надати роз'яснення, чи необхідно включати у кошторисних розрахунах покриття додаткових витрат,пов'язаних з інфляційними процесами?
Адже, вимогами п. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Проте, включення інфляційних процесів до договірної ціни - це суто питання компетенції Замовника. у зв'язку з чим і виникає запитання - чи буде визначальним питання наявності або відсутності передбачення інфляції у кошторисних розрахунках учасника при кваліфікації учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Згідно вимог тендерної документації, ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1–1:2013").
Враховуючи вищевикладене, просимо при підготовці своє пропозиції детально вивчати Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, а також враховувати чинне законодавство України.
Враховуючи вищевикладене, просимо при підготовці своє пропозиції детально вивчати Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, а також враховувати чинне законодавство України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-011331-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:41133474
Дата подання: 30 серпня 2021 20:32
надання тендерної документації у форматі doc або rtf (word)
Доброго дня!
Оскільки при розпізнанні Учасниками тексту тендерної документації та Додатків, розміщених у форматі PDF - збереження макета та інших властивостей документа неможливі, а Замовник вимагає неухильно дотримуватися формату таблиці наведених зразків документів - вимагаємо надання додатково тексту тендерної документації у Формаіт doc, rtf, або будь-якому іншому сумісному формату (word) для можливості копіювання та заповнення строк.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки при розпізнанні Учасниками тексту тендерної документації та Додатків, розміщених у форматі PDF - збереження макета та інших властивостей документа неможливі, а Замовник вимагає неухильно дотримуватися формату таблиці наведених зразків документів - вимагаємо надання додатково тексту тендерної документації у Формаіт doc, rtf, або будь-якому іншому сумісному формату (word) для можливості копіювання та заповнення строк.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 20:30
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто вимогу та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Відповіднодо вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-20-011331-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:41133474
Дата подання: 30 серпня 2021 23:12
тендерне забезпечення
п.2. Розділу 3 Тендерної документації передбчаено надання Учасником тендерного забезпечення у розмірі 21239,89 грн.
Проте в системі Прозорро окремо про характеристики закупівлі Замовником не відображена така інформація.
Вимагаємо усунути порушення та оформити належним чином всі характеристики закупівлі.
Проте в системі Прозорро окремо про характеристики закупівлі Замовником не відображена така інформація.
Вимагаємо усунути порушення та оформити належним чином всі характеристики закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2021 20:49
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне в найближий час будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-08-20-011331-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:41133474
Дата подання: 30 серпня 2021 23:47
штучне збільшення Замовником умов та вимог до Учасника
Відповідно до стор.24 Тендерної документації, " Погодження з умовами тендерної документації, розумінням її змісту та понять зазначається в окремому документі у складі тендерної пропозиції, у довільній формі. " передбачає, що учасник, який надає свою тендерну пропозицію, погоджується з усіма умовами документації та вважає себе відповідним вимогам Замовника, які вимагаються ним та передбачені в документації. Тобто, такий документ (гарантійний лист - довідка) беззаперечно покладає на учасника відповідальності за підготовку ним своєї пропозиції та ризики, які він понесе, якщо ним не будуть включені якісь додаткові витрати.
Навіщо Замовнику вимагати окремо погодження в довільній формі від учасника з безлічною кількістю абзаців документації, якщо він вже надав погодження з "усіма пунктами документації" в одному документі, та якщо основним критерії вибору Замовником переможця торгів - є ціна пропозиції? Можливе ненадання однієї з довідок, яка передбачає окреме погодження в довільній формі (а не документ, отриманий від сторонніх організацій та підтверджуючий кваліфікацію учасника) з одним із окремих пунктів може спричинити таким чином дискваліфікацію учасника, що єто абсурдним з точки зору економії бюджету Замовника.
Вимагаємо виключити пункти в тендерній документації Замовника щодо погодження з окремими вимогами замовника до складання пропозиції, або віднести ненадання окремих гарантійних листів до формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції (оскільки загальне погодження вже присутнє) та залишити лише ті вимоги, які стосуються безпосередньої кваліфікації та відповідності учасника критеріям виконання монтажних робіт з пожежної безпеки, які передбачені чинним законодавством - наявність сертифікатів, ліцензій, дозволів, досвіду роботи, працівників тощо.
Розгорнути
Згорнути
Навіщо Замовнику вимагати окремо погодження в довільній формі від учасника з безлічною кількістю абзаців документації, якщо він вже надав погодження з "усіма пунктами документації" в одному документі, та якщо основним критерії вибору Замовником переможця торгів - є ціна пропозиції? Можливе ненадання однієї з довідок, яка передбачає окреме погодження в довільній формі (а не документ, отриманий від сторонніх організацій та підтверджуючий кваліфікацію учасника) з одним із окремих пунктів може спричинити таким чином дискваліфікацію учасника, що єто абсурдним з точки зору економії бюджету Замовника.
Вимагаємо виключити пункти в тендерній документації Замовника щодо погодження з окремими вимогами замовника до складання пропозиції, або віднести ненадання окремих гарантійних листів до формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції (оскільки загальне погодження вже присутнє) та залишити лише ті вимоги, які стосуються безпосередньої кваліфікації та відповідності учасника критеріям виконання монтажних робіт з пожежної безпеки, які передбачені чинним законодавством - наявність сертифікатів, ліцензій, дозволів, досвіду роботи, працівників тощо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 20:39
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто вимогу та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне всі вимоги по тендерній докуменації відповідають вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненями. Нам необхідна повна і якісна інформація про підрядника.Дані вимог ніяк не суперечать діючому законодавству України та не заважають добросовісної конкуренції між учасниками закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-20-011331-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА", Код ЄДРПОУ:43604580
Дата подання: 22 жовтня 2021 11:41
Дата подання: 22 жовтня 2021 11:41
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує права та інтереси Скаржника, та таким, що порушує норми закону «Про публічні закупівлі» та інші норми законодавства України (скарга додається окремим файлом)
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2021 17:29
рішення від 25.10.2021 № 24062.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2021 17:29
інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 № 24774.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 15:29
рішення від 02.11.2021 № 24774.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 12:50
Номер скарги: UA-2021-08-20-011331-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС", Код ЄДРПОУ:41719204
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:19
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:19
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що підстави для відхилення не відповідають дійсності та зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2021 16:49
рішення від 23.10.2021 № 24009.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 16:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 №24785.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 16:14
рішення від 02.11.2021 №24785.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
№ 156-К
«10» листопада 2021 р. м. Чорноморськ
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, та іншими нормативними документами, уповноважена особа розглянула наступні питання:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд питання, стосовно виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24785-р/пк-пз від 02.11.2021.
2. Питання оприлюднення інформації.
ВИРІШЕНО:
1. Виконати рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24785-р/пк-пз від 02.11.2021 в повному обсязі, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ОПС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АТЛАНТАСТРОЙ" переможцем _за _процедурою _закупівлі — "Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2021-08-20-011331-а.
2. Оприлюднити інформацію, зазначену в протоколі.
Уповноважена особа ____________ В.М. Олійник
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2021 18:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
2 742 021,88
UAH з ПДВ
|
2 742 021,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" |
3 941 000,00
UAH з ПДВ
|
3 877 280,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС" |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
3 886 279,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АТЛАНТАСТРОЙ |
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ГРАНД" |
4 247 000,00
UAH з ПДВ
|
4 247 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АТЛАНТАСТРОЙ #43303932 |
Рішення скасоване |
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 18:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Рішення скасоване |
2 742 021,88
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 18:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" #43604580 |
Рішення скасоване |
3 877 280,29
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 18:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС" #41719204 |
Рішення скасоване |
3 886 279,80
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 18:22
|
ТОВ АТЛАНТАСТРОЙ #43303932 |
Рішення скасоване |
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 18:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Відхилено |
2 742 021,88
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 18:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" #43604580 |
Відхилено |
3 877 280,29
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 18:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС" #41719204 |
Відхилено |
3 886 279,80
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 19:00
|
ТОВ АТЛАНТАСТРОЙ #43303932 |
Переможець |
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 19:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 16:50
|
ДУ №2 до договору № 128 від 25.11.2021р..pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 18:52
|
ДУ №1 від 30.11.2021.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:16
|
ДУ 1 від 30.11.2021 дог 128.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 16:54
|
дог 128 від 25.11.2021.PDF | укладений |
25 листопада 2021 16:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А | 1 | роботи |
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін п.п.4.1 п.4 до договору №128 від 25.11.2021 року а саме: зменшення суми договору та фінансування видатків на 2021 рік у зв’язку із відсутністю фінансування керуючись п. 2.3 п.2 по об’єкту: Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А та викласти в наступній редакції: Договірна вартість робіт, що виконуються Підрядником в 2021 році, визначена у відповідності з розміром бюджетного забезпечення капітальних видатків Замовника по об’єкту на 2021 рік визначена у відповідності з розміром бюджетного забезпечення поточних видатків Замовника по об’єкту на 2021 рік за спеціальним фондом КТКВМБ 0611021 КЕКВ 3142, Ф-1 загальна вартість становить 2 162 578,49 грн. (два мільйони сто шістдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім гривень 49 копійок) в тому числі ПДВ 20% 360 429,75 гривень. Договірна вартість робіт, що виконуються Підрядником в 2022 році, очікувана вартість поточних видатків Замовника по об’єкту на 2022 рік за спеціальним фондом КТКВМБ 0611021 КЕКВ 3142, Ф-1 загальна вартість становить 2 067 367,51 грн. (два мільйони шістдесят сім тисяч триста шістдесят сім гривень 51 копійок) в тому числі ПДВ 20% 344 561,25 гривень. У зв’язку із зменшенням обсягів фінансування у 2021 році Внесення змін до п.п.6.1 п.6 до договору №128 від 25.11.2021 року та викласти в наступній редакції : «Підрядник зобов'язаний виконати роботи відповідності з проектно-кошторисною документацією, вимогами ДБН, ДСТУ і СНіП, згідно графіку робіт у такі строки: - почати виконання робіт – не пізніше ніж через десять днів після підписання договору; - закінчити виконання робіт до 31 серпня 2021року». |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із технічною помилкою при публікації ДУ №1 від 30.11.2021 року до договору №128 від 25.11.2021 року прошу вважати дійсною останню публікацію ДУ №1 від 30.11.2021 року. Внесення змін п.п.4.1 п.4 до договору №128 від 25.11.2021 року а саме: зменшення суми договору та фінансування видатків на 2021 рік у зв’язку із відсутністю фінансування керуючись п. 2.3 п.2 по об’єкту: Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А та викласти в наступній редакції: Договірна вартість робіт, що виконуються Підрядником в 2021 році, визначена у відповідності з розміром бюджетного забезпечення капітальних видатків Замовника по об’єкту на 2021 рік визначена у відповідності з розміром бюджетного забезпечення поточних видатків Замовника по об’єкту на 2021 рік за спеціальним фондом КТКВМБ 0611021 КЕКВ 3142, Ф-1 загальна вартість становить 2 162 578,49 грн. (два мільйони сто шістдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім гривень 49 копійок) в тому числі ПДВ 20% 360 429,75 гривень. Договірна вартість робіт, що виконуються Підрядником в 2022 році, очікувана вартість поточних видатків Замовника по об’єкту на 2022 рік за спеціальним фондом КТКВМБ 0611021 КЕКВ 3142, Ф-1 загальна вартість становить 2 067 367,51 грн. (два мільйони шістдесят сім тисяч триста шістдесят сім гривень 51 копійок) в тому числі ПДВ 20% 344 561,25 гривень. У зв’язку із зменшенням обсягів фінансування у 2021 році Внесення змін до п.п.6.1 п.6 до договору №128 від 25.11.2021 року та викласти в наступній редакції : «Підрядник зобов'язаний виконати роботи відповідності з проектно-кошторисною документацією, вимогами ДБН, ДСТУ і СНіП, згідно графіку робіт у такі строки: - почати виконання робіт – не пізніше ніж через десять днів після підписання договору; - закінчити виконання робіт до 31 серпня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | замовник та підрядник дійшли згоди розірвати договір №128 |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А | 1 | роботи |
4 229 946,00
UAH з ПДВ
|