Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Specialized cars designed to provide additional psychological and pedagogical, correctional and developmental services by employees of inclusive resource centers (mobile inclusive resource centers)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33722647 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Парандюк Світлана Василівна +380487226643 buh.osvita17@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Абозіна Таїса Михайлівна +380487226643 buh.osvita17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT OSVITY I NAUKY ODESKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 33722647 |
Contact point: |
Parandyuk Svitlana Vasylivna +380487226643 buh.osvita17@ukr.net |
Additional contacts: |
Абозіна Таїса Михайлівна +380487226643 buh.osvita17@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 20:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 12 152 264,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 761,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 20 серпня 2021 20:03 |
Enquiries until: | 11 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 вересня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 12 152 264 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 761 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника - 65012, м. Одеса, вул. Канатна,83. Вид закупівлі передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 34114000-9 Транспортні засоби спеціального призначення . Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2021 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2021 17:11 |
перілік змін.docx | |
01 вересня 2021 17:11 |
ТД_інклюзивні центри_- зі змінами від 01.09.doc | |
01 вересня 2021 17:11 |
Проект_договору – до ТД від 01.09.docx |
01 вересня 2021 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 вересня 2021 17:11 |
перілік змін.docx
|
||||||
01 вересня 2021 17:11 |
ТД_інклюзивні центри_- зі змінами від 01.09.doc
|
||||||
01 вересня 2021 17:11 |
Проект_договору – до ТД від 01.09.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Sec. 3.2 & 3.3: Words "при наявності у Замовника відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
3.3. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень."
must be excluded.
Please read the Sec. 23 of the Budget Codex of Ukraine and legal comments to it carefully at
https://i.factor.ua/ukr/law-52/section-283/article-11984/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2456-17#Text
https://ips.ligazakon.net/document/KK005622 !!!!
Please note, that perverting the fair Law by using of such formulas as above is damaging image of Ukraine and is a red flag for foreign manufacturers.
Sincerely.
------------------------------------------
Шановний покупець,
Розділ 3.2 та 3.3: Слова "за наявності у Замовнику відповідних бюджетних призначень. У разі затвердження бюджетного фінансування розрахунок за поставки Товар за рахунок 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення для фінансування закупівлі у вашій реєстрації.
3.3. Бюджетні зобов’язання щодо укладення договорів залучатимуться у разі можливості та у межах відповідних бюджетних визнань ».
повинні бути виключені.
Будь ласка, прочитайте розділ 23 Бюджетного кодексу України та юридичні коментарі до нього ретельно за адресою
https://i.factor.ua/ukr/law-52/section-283/article-11984/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2456-17#Text
https://ips.ligazakon.net/document/KK005622 !!!!
Зверніть увагу, що спотворення справедливого закону за допомогою таких формул, як зазначено вище, завдає шкоди іміджу України і є червоним прапором для іноземних виробників.
З повагою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-15-000004 ● 33dd7139c7a04b25b4c00e675ea7ad75
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 808
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.12.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 808
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-08-20-011283-a 20.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 15:10:43
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Cпеціалізовані автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно-ресурсних центрів (мобільні інклюзивно-ресурсні центри)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 17:20:07
Пояснення Замовника
Замовник надає пояснення щодо моніторингу
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33722647 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВТО ГРУП + | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТО ГРУП + |
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
12 152 256,00
UAH з ПДВ
|
12 152 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВТО ГРУП + #35880173 |
Переможець |
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 15:15
|
Договір_32.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 15:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Cпеціалізовані автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно-ресурснох центрів (мобільні інклюзивно-ресурсні центри) | 8 | одиниця |
1 518 750,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 11:09
|
12 150 000,00 UAH | UA498201720344201042102006269 Департамент освіти і науки ООДА |
UA353281680000026003000005101 ТОВ "АВТО ГРУП+" |
Оплачений |