Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип С 4х4))
Очікувана вартість
107 800 000,00 UAH
UA-2021-08-20-011221-a ● 2b5a237b0a954deab09aeccbe3364133
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 107 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 539 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Спеціалізований санітарний транспорт (Тип С 4х4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 19:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 19:19 |
Додаток 4 Проєкт Договору Авто ЕМД 2021.docx | |
20 серпня 2021 19:19 |
Додаток 1 Форма таблиці опису відповідності товару.docx | |
20 серпня 2021 19:19 |
АШМД С 4х4 Документація3 спрощеної закупівлі з додатками.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог
Дата подання: 27 серпня 2021 21:18
Дата відповіді: 28 серпня 2021 10:15
Шановний Замовнику.
У вимогах до транспортного апарату ШВЛ зазначено:
«Автономне живлення. Вбудований акумулятор. Час роботи від акумулятора не менше 6 годин.». Крім того, апарат ШВЛ повинен містити окрім самого апарату, ще й інші складові: кисневий балон, редуктор, контури, джерело живлення і сумку, які також повинні забезпечувати автономну роботу апарату. Таким чином це єдина система (комплекс) поєднаних між собою пристроїв та аксесуарів, і які призначені для сумісної роботи (в тому числі автономної). Оскільки замовником не вимагалось забезпечити автономну роботу саме від в вбудованого в апарат акумулятору, чи задовольнить вимогу замовника «Час роботи від акумулятора не менше 6 годин.» комплектація апарату додатковим акумулятором, який:
- є складовою частиною всієї системи (комплексу)
- його можлива наявність в комплектації передбачена саме заводом-виробником апарату ШВЛ (як додаткова опція)
- його застосування для конкретної моделі апарату ШВЛ підтверджено виробником технічною документацією
- постачається виробником ШВЛ та у його комплекті
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Описана в питанні комплектація задовольняє вимоги замовника.
уточнення відповіді замовника
Дата подання: 28 серпня 2021 14:34
Дата відповіді: 28 серпня 2021 17:32
Добрий день. З огляду на відповідь на попереднє запитаня просимо уточнити чи є при цьому додаткові вимоги (або обмеження) щодо габаритів, ваги та способу заряджання додаткового акумулятору, описаному у попередньому запитанні
Відповідь: Сумісність додаткового акумулятора з апаратом повинна бути підтверджена виробником або передбачена технічною документацією виробника. Таке додаткове обладнання повинне пройти відповідні випробування разом із зазначеним апаратом.
Для забезпечення автономної роботи акумуляторне джерело живлення повинне забезпечувати безперервну роботу обладнання не менше зазначеного у вимогах часу. Заряджання вбудованого акумулятора може відбуватись від будь-якого зовнішнього джерела живлення, якщо при цьому такий блок живлення розміщений та підключений саме у складі апарату (тобто в сумці або на платформі, а не окремо).
Для забезпечення автономної роботи акумуляторне джерело живлення повинне забезпечувати безперервну роботу обладнання не менше зазначеного у вимогах часу. Заряджання вбудованого акумулятора може відбуватись від будь-якого зовнішнього джерела живлення, якщо при цьому такий блок живлення розміщений та підключений саме у складі апарату (тобто в сумці або на платформі, а не окремо).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-011221-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 20 серпня 2021 22:34
Customs duty
Dear Ms. Pakhomova,
You kindly explained the reason of release of this procurement from VAT. Thank you. Please urgently clarify if this exception is touching upon a cusoms duty too. For HS (UKEZD) code 8703 32 19 00 normal customs duty is 10%. It is not so small not to be taken into consideration.
As of coming weekend and Ukraine National Holidays we ask both through PROZORRO and by email and ask you for understanding. Your prompt reply will be appreciated.
P.S. As you see from results of the first 4 tenders - the timing is really too short. As I told you. Nobody offers even 40 vehicles to Odessa who pays 100% advance without any "maybe". So, we wait for re-issue of those 4.
This pool of tenders is extremely big and complicated. Biggest US specialized manufacturers said that need a year even for initial 166 vehicles. Nobody in the world buys like that. But we will supply. Do not worry. We just got acceptance of manufacturer, whose GDP is equal of GDP of whole Ukraine. They can perform. Others - doubtful. Be ready to conclude deals by negotiation with single bidder.
I wish you nice weekend and Holidays.
Best regards,
-----------------------------------------------------
Шановна пані Пахомова,
Ви люб’язно пояснили причину звільнення цієї закупівлі від ПДВ. Дякую. Будь ласка, терміново роз’ясніть, чи цей виняток стосується також митного збору. Для HS (UKEZD) код 8703 32 19 00 нормальне мито становить 10%. Це не настільки мало, щоб не брати до уваги.
Станом на найближчі вихідні та національні свята України ми просимо як через PROZORRO, так і електронною поштою та просимо вас зрозуміти. Ваша швидка відповідь буде вдячна.
P.S. Як ви бачите з результатів перших 4 тендерів - терміни дійсно занадто короткі. Як я вам казав. Ніхто не пропонує навіть 40 автомобілів Одесі, яка сплачує 100% аванс без жодного "може". Отже, ми чекаємо на повторну публікацію цих 4-х.
Цей пул тендерів надзвичайно великий і складний. Найбільші спеціалізовані американські виробники заявили, що потрібен рік навіть для початкових 166 автомобілів. Ніхто у світі так не купує. Але ми поставлятимемо. Не хвилюйся. Ми щойно отримали визнання виробника, чий ВВП дорівнює ВВП усієї України. Вони можуть виконувати. Інші - сумнівні. Будьте готові до укладення угод шляхом переговорів з єдиним учасником.
Бажаю гарних вихідних та свят.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
You kindly explained the reason of release of this procurement from VAT. Thank you. Please urgently clarify if this exception is touching upon a cusoms duty too. For HS (UKEZD) code 8703 32 19 00 normal customs duty is 10%. It is not so small not to be taken into consideration.
As of coming weekend and Ukraine National Holidays we ask both through PROZORRO and by email and ask you for understanding. Your prompt reply will be appreciated.
P.S. As you see from results of the first 4 tenders - the timing is really too short. As I told you. Nobody offers even 40 vehicles to Odessa who pays 100% advance without any "maybe". So, we wait for re-issue of those 4.
This pool of tenders is extremely big and complicated. Biggest US specialized manufacturers said that need a year even for initial 166 vehicles. Nobody in the world buys like that. But we will supply. Do not worry. We just got acceptance of manufacturer, whose GDP is equal of GDP of whole Ukraine. They can perform. Others - doubtful. Be ready to conclude deals by negotiation with single bidder.
I wish you nice weekend and Holidays.
Best regards,
-----------------------------------------------------
Шановна пані Пахомова,
Ви люб’язно пояснили причину звільнення цієї закупівлі від ПДВ. Дякую. Будь ласка, терміново роз’ясніть, чи цей виняток стосується також митного збору. Для HS (UKEZD) код 8703 32 19 00 нормальне мито становить 10%. Це не настільки мало, щоб не брати до уваги.
Станом на найближчі вихідні та національні свята України ми просимо як через PROZORRO, так і електронною поштою та просимо вас зрозуміти. Ваша швидка відповідь буде вдячна.
P.S. Як ви бачите з результатів перших 4 тендерів - терміни дійсно занадто короткі. Як я вам казав. Ніхто не пропонує навіть 40 автомобілів Одесі, яка сплачує 100% аванс без жодного "може". Отже, ми чекаємо на повторну публікацію цих 4-х.
Цей пул тендерів надзвичайно великий і складний. Найбільші спеціалізовані американські виробники заявили, що потрібен рік навіть для початкових 166 автомобілів. Ніхто у світі так не купує. Але ми поставлятимемо. Не хвилюйся. Ми щойно отримали визнання виробника, чий ВВП дорівнює ВВП усієї України. Вони можуть виконувати. Інші - сумнівні. Будьте готові до укладення угод шляхом переговорів з єдиним учасником.
Бажаю гарних вихідних та свят.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2021 10:04
Добрий день!
Зазначаємо, що пільга щодо звільнення від сплати ввізного мита товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), встановлена пунктом 9⁶ розділу ХХІ Митного кодексу України, мала тимчасовий характер та діяла до 30.06.2020. На сьогодні ввізне мито на зазначений вид товарів справляється на загальних підставах.
Зазначаємо, що пільга щодо звільнення від сплати ввізного мита товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), встановлена пунктом 9⁶ розділу ХХІ Митного кодексу України, мала тимчасовий характер та діяла до 30.06.2020. На сьогодні ввізне мито на зазначений вид товарів справляється на загальних підставах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-20-011221-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС", Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 28 серпня 2021 16:50
Строк поставки та передоплата
Строк поставки та передоплата
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 08:48
Добрий день! Інформуємо, що наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а, отже, здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
78 400 000,00
UAH
|
77 861 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" |
97 167 000,00
UAH
|
78 390 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" |
94 521 000,00
UAH
|
92 120 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
92 512 000,00
UAH
|
92 512 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
102 900 000,00
UAH
|
97 902 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
77 861 000,00
UAH
|
13 вересня 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 14:28
|
ДУ 9 09_252-09_2021.pdf | укладений |
24 серпня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 21:03
|
ДУ 8 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 20:17
|
ДУ 7 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 20:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2022 11:23
|
ДУ 6 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2022 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 19:09
|
ДУ 5 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:56
|
ДУ 4 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 14:47
|
ДУ 3 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:58
|
ДУ 2 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:58
|
ДУ 1 до 09_252-09_2021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 15:49
|
Договір 09_252-09_2021.pdf | укладений |
29 вересня 2021 15:48
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 жовтня 2021 11:10
|
77 861 000,00 UAH | UA448201720343230007000061957 ДП "Медзакупівлі України" |
UA438201720355349117000708241 ТОВ "АВТОСПЕЦПРОМ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/252-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 вересня 2021 — 22 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
7 945 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З урахуванням п. 15.7 Договору, листа Постачальника від 18.08.2023 № 131 щодо неможливості поставки товару в кількості 44 од., враховуючи форс-мажорні обставини, які склалися з зв'язку з військовою агресією з боку росії, невчасне отримання коштів від ДКСУ, Сторони дійшли згоди розірвати договір з 22.08.2023 |