Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 17:39 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 11:46 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 12:09 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
20 серпня 2021 17:37 |
00000000 |
20 серпня 2021 17:35 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000004 ● 60e24eaa943649049ad2f0ff4749d672
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 13:53 |
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-08-20-010930-a 17.06.202120.08.2021 КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ
м. ОДЕСА (код 08038284) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 15:58:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі № 1 (технічна будівля під штаб), військове містечко Алтестове-1, с.Алтестове, Одеська область. Шифр А-1/1/ЗБ-20 за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-010930-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-07 18:04:25
Пояснення
Запитувані в моніторингу показники до закупівлі були визначені та надані керівнику КЕВ м. Одеса листом відповідального працівника проектно-кошторисної групи разом із додатками у вигляді технічних, якісних та кількісних характеристик для майбутньої закупівлі, проектом договору, а також орієнтовною вартістю та строками виконання вказаних у закупівлі робіт, який був в подальшому затверджений та переданий уповноваженій особі для включення до складу тендерної документації та опублікування у закупівлі. Орієнтовну вартість проведення процедури було визначено згідно виділеним бюджетним асигнуванням по Замовнику – Квартирно-експлуатаційний відділ м. Одеса, відповідно до погодженого та затвердженого Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021 рік. Очікувана вартість визначена згідно Затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва: «Капітальний ремонт будівлі № 1 (технічна будівля під штаб), військове містечко Алтестове-1, с.Алтестове, Одеська область. Шифр А-1/1/ЗБ-20», а затвердження проекту будівництва здійснювалось згідно отриманого позитивного експертного звіту (ПОСТАНОВА КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» пункту 5. Вартість проведення будівельних робіт отримана зі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації. Технічні та якісні характеристики відповідають кошторисній документації проекту будівництва за даним об'єктом. Щодо розміщення вказаних відомостей на офіційному веб-сайті Замовника, то слід зазначити, що КЕВ м. Одеса відноситься до військових структур, які безпосередньо підпорядковуються Міністерству оборони України. Відповідно до затвердженого Наказом Міністра оборони України, Положення про Квартирно-експлуатаційний відділ міста Одеса, установі Замовника не надавався безпосередній дозвіл на реєстрацію власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Відсутність у КЕВ м. Одеса офіційного веб-сайту унеможливлює публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. З метою недопущення порушення вимог щодо порядку та способу проведення державних закупівель у сфері квартирно-експлуатаційного забезпечення формувань Збройних Сил України, працівникам ЗСУ - уповноваженим особам вказано на суворе дотримання вимог чинного законодавства України, зокрема норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, а саме вимог згідно п.41 вказаної Постанови, з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити при здійсненні поточних державних закупівель через електронну систему закупівель: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 2. Врахувати наявність помилки та вжити заходів щодо її недопущення в подальшому при складенні тендерної документації щодо зазначення в пункті 2 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» посилання на статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як підстави відхилення тендерних пропозицій визначені у статті 31 Закону, а в статті 30 Закону йдеться про електронний аукціон, чим не дотримано умови абзаца першого частини третьої статті 22 Закону. 3. Після отримання необхідного дозволу від уповноважених органів Міністерства оборони України та здійснення реєстрації офіційного веб-сайту установи розпорядника бюджетних коштів – Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса в мережі Інтернет – обов’язково зазначати його при здійсненні закупівель через електронні тендерні майданчики.
2021-10-21 09:18:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено не дотримання вимог пункту 4¹ Постанова № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
21 грудня 2021 12:18
|
00000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:17
|
00000000 | укладений |
28 вересня 2021 18:03
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
28 вересня 2021 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |