Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-05 Київ - Одеса на км 26+758, Н-01 Київ – Знам’янка на км 24+925, 25+010, 42+930, 43+320, 46+040, Київська область
Очікувана вартість
2 253 210,00 UAH
UA-2021-08-20-010398-a ● 1f8877f3eb9145f7af665563b71f18f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Сергій Заволока +380673087078 zavoloka8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 2 253 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 266,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 22 532,10 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 22 532,10 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 22 532,10 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22532.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA943223130000026000000046931 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-05 Київ - Одеса на км 26+758, Н-01 Київ – Знам’янка на км 24+925, 25+010, 42+930, 43+320, 46+040, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідних актів приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 18:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 18:23 |
Протокол №42-2 Перелік змін.docx | |
03 вересня 2021 18:23 |
ТД №42-2 Поточний середній ремонт (зі змінами).docx | |
27 серпня 2021 17:36 |
Протокол №42-1 Перелік змін.docx |
03 вересня 2021 18:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 вересня 2021 18:23 |
Протокол №42-2 Перелік змін.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 18:23 |
ТД №42-2 Поточний середній ремонт (зі змінами).docx
|
|||||||||
27 серпня 2021 17:36 |
Протокол №42-1 Перелік змін.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-20-010398-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР", Код ЄДРПОУ:43619398
Дата подання: 10 вересня 2021 21:32
Дата подання: 10 вересня 2021 21:32
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» (надалі – Замовник) оприлюднив оголошення та тендерну документацію про закупівлю послуги «Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-05 Київ - Одеса на км 26+758, Н-01 Київ – Знам’янка на км 24+925, 25+010, 42+930, 43+320, 46+040, Київська область (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-20-010398-a.
Товариство з обмеженою відповідальність «Інноваційні системи інфраструктур» (надалі – Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, оскільки є активним учасником зазначеного ринку послуг.
Однак після ознайомлення із тендерною документацією Замовника Скаржник виявив порушення останнім законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Так, проаналізувавши вимоги Додатку 5 Тендерної документації (надалі – ТД) Замовника ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на проведення закупівлі «Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-05 Київ - Одеса на км 26+758, Н-01 Київ – Знам’янка на км 24+925, 25+010, 42+930, 43+320, 46+040, Київська область (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)) (далі – Додаток 5 до ТД Замовника) стає очевидним, що технічні характеристики вказаного предмету закупівлі викладенні під характеристики одного надавача послуг, а саме, Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (код 42086415).
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у Тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, що відповідають лише одному надавачу послуг, Товариству з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (код 42086415), та як наслідок, обмежують конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Деякі технічні характеристики до предмету закупівлі суттєво обмежують коло потенційних учасників, через завищені показники, тобто такі, що не мають суттєвого впливу на ефективність надання послуг та результати, які досягаються.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання надавача послуг, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
Для забезпечення можливості взяти участь у процедурі закупівлі пропонуємо внести зміни до ТД Замовника зважаючи на вказане нижче.
Так, відповідно до п. 3 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 5 ТД Замовника Учасник повинен надати:
3. Скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019 з наступною інформацією:
- назва організації та місцезнаходження, де проводились натурні випробування;
- назва організації та місцезнаходження, яка була замовником проведення натурних випробувань;
- назва типу продукту, який проходив натурні випробування;
- дата проведення натурних випробувань;
- дата та номер протоколу (звіту) натурних випробувань.
……
При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності
Дана вимога в існуючій редакції є дискримінаційною з огляду на наступні обґрунтування.
По-перше, для проведення натурних випробувань в Україні мають бути присутні полігони, лабораторії або інші установи для проведення натурних випробувань дорожніх стримувальних систем. На сьогоднішній день в Україні відсутні суб’єкти, що проводять такі випробування. А тому в Україні отримати такий документ неможливо.
Проведення натурних випробувань у лабораторії можливе тільки поза межами України наприклад, у Польщі, Німеччині, Італії, Новой Зеландії тощо, в умовах діючих обмежень обумовлених карантинними заходами проти SARS-CoV-2 (COVID-19), унеможливлює дотримання вказаних у тендерній документації строків надання протоколу так як ця процедура займає багато часу (від 3 до 6 місяців), а тому і пройти її у термін, який надається на подання пропозицій неможливо.
На підтвердження зазначеного, надаємо лист-відповідь (скрін) від польської компанії Технічний відділ фірми Краштестсервіс (CTS), які спеціалізуються на проведенні натурних випробувань. Із вказаною відповіді стає очевидним, що подібні випробування можна провести та отримати такий протокол, однак на це потрібен час, не менше 3-х місяців.
Оголошення про проведення закупівлі по даному предмету закупівлі, було оголошено 20.08.2021.
Тобто, Замовник заздалегідь розумів і знав, що тільки в одного учасника ринку буде подібний сертифікат. А тому, вбачається, що Замовник вчинив умисні дії для обмеження кола потенційних учасників даного предмета закупівлі.
По-друге, відповідно до Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття національних стандартів» від 19.09.2019 № 286 визначено прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 жовтня 2020 року.
Звертаємо увагу, що, зокрема, текст ДСТУ EN 1317-3:2019 офіційно перекладено було лише у червні 2021 року.
Також зазначаємо, те що дані норми встановлені на території України, не виключає дійсність норм, які були запровадженні до введення в дію вищезазначеного ДСТУ, а саме ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008); що також відповідає європейським стандартам і на сьогоднішній день вони продовжують діяти, тому ми вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника вимагати стандарти, які діють на території України, а саме: ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008).
По-третє, зауважуємо те, що норма ДСТУ поширюється лише на територію України, так як це Державній Стандарт України, а тому у разі проходження випробувань на території інших країн, протокол натурних випробувань не буде відповідати ДСТУ EN 1317-3:2019 так як даний стандарт запозичений з європейських країн, там він буде відповідати EN 1317-3:2010.
Скаржником додатково були отримані відповіді від спеціалізованих організацій, які підтверджують дійсність ДСТУ Б В.2.3-12-2004 «ОГОРОДЖЕННЯ ДОРОЖНЄ МЕТАЛЕВЕ БАР'ЄРНОГО ТИПУ» на який у Скаржника є сертифікат.
Також, надаємо лист від ТОВ «Всеукраїнської експертної служби «УКРЕКСПЕРТИЗА», де вказано, що вони також можуть надати відповідний сертифікат, однак за умови отримання протоколу натурних випробувань, який можна отримати тільки за межами України.
Тобто, Замовник, розуміючи неможливість в найкоротші строки отримати протокол натурних випробувань, вимагає його надання у ТД з посиланням на ДСТУ EN 1317-3:2019, в той час, як в України діє такий самий ДСТУ Б В.2.3-12-2004, однак без вимоги проходження так званого «краштесту», який в Україні, на даний час, жодна організація не проводить.
На підтвердження вищезазначеного, також, повідомляємо, що у період 2020-2021 рр. в Україні, після запровадження у 2020 році ДСТУ EN 1317-3 2019 року, Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м. Києва проводило закупівлі за державні кошти, технічними вимогами у яких передбачалось, щоб «Конструкція амортизаційного пристрою («демпферної системи») металевого бар’єрного огородження повинна відповідати ДСТУ Б В.2.3-12-2004»: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-000834-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-003443-a.
Такими діями Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників вказаної закупівлі, що в результаті призведе до порушення законодавства про публічні закупівлі та, зокрема, прав учасників на участь у вказаній закупівлі.
Підсумовуючи все сказане вище, зазначимо, що в сукупності всі перелічені зміни не вплинуть на якість надання послуг зазначеного предмету закупівлі, не обмежать сферу його застосування, але дозволять забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі.
З огляду на вищезазначене, пропонуємо Замовнику внести зміни Тендерну документацію Замовника та викласти їх у наступній редакції:
1) п. 3 Додатку 5 ТД Замовника:
«3. Скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019 або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008), які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору з наступною інформацією:
- назва організації та місцезнаходження, де проводились натурні випробування;
- назва організації та місцезнаходження, яка була замовником проведення натурних випробувань;
- назва типу продукту, який проходив натурні випробування;
- дата проведення натурних випробувань;
- дата та номер протоколу (звіту) натурних випробувань».
2) останній абзац п. 3 Додатку 5 ТД Замовника
«При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008), які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору».
3). п 5.6.4 Додаток 6 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ»
«- сертифікати відповідності продукції, паспорти на матеріали та устаткування, протокол натуральних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019;» після слів «ДСТУ EN 1317-3:2019» або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008), які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору» .
Скаржник зацікавлений прийняти участь у даній процедурі закупівлі та може запропонувати якісні послуги, проте встановлені Замовником технічні вимоги, наведені вище, обмежують коло учасників, порушують наші права та законні інтереси та за всіма технічними характеристиками притаманні лише одному надавачу послуг.
Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують Скаржника як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» внести зміни в тендерну документацію, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-08-20-010398-a.
Додатки:
1. ДСТУ Б.В.2.3.-12 2004.pdf
2. Лист від УкрБудсерт.pdf
3. ЛИСТ про чинні ДСТУ.pdf
4. Лист_з_Польської_організації_про_проведення_випробувань_протягом.pdf
5. Посилання на чинні ДСТУ.doc
6. ТОВ_ІННОВАЦІЙНІ_СИСТЕМИ_ІНФРАСТРУКТУР_Лист_290_про_сертифікацію.pdf
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2021 17:39
рішення від 14.09.2021№20817.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2021 17:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2021№21671.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 12:06
рішення від 23.09.2021№21671.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2021 13:04
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-11-05-000007 • ebe93aa5b40044d4ae52fe876fb01fdf
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-11-05
•
14:39
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Вих. №1/05/11-1
Від 05.11.2021
Державна аудиторська служба України
04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4
Ел. Пошта post@dasu.gov.ua
Тел.(044) 425-80-30
Заява
у зв’язку із виявленими порушеннями у сфері публічних закупівель, а саме:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР»
36022, Україна, м. Полтава, вулиця Миру 12, офіс 103
Код ЄДРПОУ : 43619398,
Телефон: +38050 132 10 53, +38050 584 39 34
Е-mail: isiroad2020@gmail.com
Доводимо до вашого відома про наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення:
при проведенні відкритих торгів у системі електронних закупівель ProZorro замовником Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» на закупівлі —
1)Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на км 447+416, 498+009, 501+183, 572+495, 572+837, 574+782, Львівська область
UA-2021-08-20-010387-a на суму 2 219 580, 00 грн
За результатами якої укладено договір №БДР-88/10/21 від 29.10.2021 року на суму 2 074 172,45 грн. із Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (надалі – ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ»).
2)Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-05 Київ - Одеса на км 26+758, Н-01 Київ – Знам’янка на км 24+925, 25+010, 42+930, 43+320, 46+040, Київська область
UA-2021-08-20-010398-a на суму 2 253 210 грн
За результатами якої укладено договір №БДР-109/11/21 від 03.11.2021 року на суму 2 089 361,47 грн. із Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (надалі – ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ»).
3)Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя - Донецьк на км 1+907, 2+391, 3+066, 3+388, 5+289, 5+378, 9+960, 10+278, Запорізька область
UA-2021-08-20-010498-a на суму 2 824 920 грн
За результатами якої укладено договір №БДР-108/11/21 від 03.11.2021 року на суму 2 642 398,20 грн. із Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (надалі – ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ»).
4) Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська (на м. Люблин) на км 190+794, М-10 Львів – Краковець (на м. Краків) на км 62+660, 68+448, М-11 Львів – Шегені (на м. Краків) на км 10+334, Т-14-16 Львів – Пустомити – Меденичі на км 6+490, Львівська область
UA-2021-08-20-010655-a на суму 1 765 575 грн
За результатами якої укладено договір № БДР-90/10/21від 29.10.2021 року на суму 1 658 892,49 грн. із Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (надалі – ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ»).
5) Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на м. Гомель) на км 142+430, 142+795, 162+090, 162+345, 171+216, 171+530, 176+507, Р-56 Чернігів – Пакуль – КПП «Славутич» - Чорнобиль на км 8+090, Чернігівська область
UA-2021-08-20-010499-a на суму 3 060 330,00 грн.
За результатами якої укладено договір № БДР-87/10/21 від 29.10.2021 року на суму 2 838 510,14 грн. із Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (надалі – ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ»).
6) Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на км 287+544, 287+856, 289+375, 289+698, 290+159, 290+425, М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький, Вінницька область на км 401+558, 402+168, 402+185, Вінницька область
UA-2021-08-25-013476-a на суму 3 379 815 грн
За результатами якої укладено договір № БДР-89/10/21 від 29.10.2021 року на суму 3 127 125,50 грн. із Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦДОРМОНТАЖ» (надалі – ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ»).
При проведенні процедури закупівлі Замовником застосовано дискримінаційний підхід, що полягає у визначенні переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок чого порушено права та охоронювані Законом інтереси Скаржника як учасника даної процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на зазначене вище, Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що порушує права Скаржника та є порушенням основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, з огляду на наступне.
Проаналізувавши документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ», вбачається надання не всіх гарантійних листів та документів, визначених технічною частиною ТД Замовника, а також, невідповідність інформації, зазначеної останнім щодо технічних параметрів запропонованого ним пристрою технічним вимогам виробника цього пристрою, з огляду на наступне.
1. Відповідно до останнього абзацу п. 3 Розділу V Тендерної документації Замовника «У складі тендерної пропозиції надається учасником лист згода з повним переліком зазначених вище формальних помилок».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» зазначений лист згода відсутній.
Звертаємо увагу Органу оскарження, що вказаний документ не входить до переліку документів, на які учаснику Замовником може бути надано 24 години.
Отже, відсутність вказаного листа у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
2. Згідно абзацу 2 Розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 5 Тендерної документації Замовника «Відповідність конструкцій амортизаційного пристрою вимогам стандартів має бути підтверджено сертифікатом відповідності, скан-копія якого надається Учасником у складі документів своєї тендерної пропозиції».
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» наданий Сертифікат відповідності, виданий ТОВ «ПАСС+КО ЮА», 01014, м. Київ, вул. Болсуновська, буд. 8, код ЄДРПОУ 41119952 (надалі- Сертифікат) (документ Сертифікат відповідності.pdf).
Термін дії зазначеного Сертифікату 08.04.2021 р. до 07.04.2023 р.
Сертифікат відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN 1317-1:1998; УТ 1317-5:2007+А1:2008), пп. 5.4.8, 5.4.11, 5.4.13, 5.4.14, 5.4.27, 5.4.29, 5.4.30., 5.4.31; ДСТУ 8751:2017, п. 7.1.
Окрім цього, Сертифікат видано на підставі Протоколу випробувань № 217с-ВЛ від 08.04.2021, виданий ВЛ ТОВ «Будіндустрія ЛТД». Акт обстеження виробництва № 577 від 08.04.2021.
Зазначений вище протокол випробувань № 217с-ВЛ від 08.04.2021 р., відсутній у складі тендерної пропозиції даного учасника. Натомість, надана копія Звіту про випробування (протокол випробування) № 2014-3-007-015.
Додатково повідомляємо, що протокол випробувань №217с-ВЛ від 08.04.2021 року виданий ВЛ ТОВ «Будіндустрія ЛТД», не акредитований та не має полігонів, лабораторій, тощо, для проведення випробувань передбачених ДСТУ EN 1317-3:2019.
З огляду на зазначене вище, вбачається, що ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» не підтвердив відповідність Сертифікату наданому Протоколу, а отже, зазначене свідчить про не відповідність даних документів зазначеним вище вимогам Тендерної документації Замовника.
3. Пунктом 3 Розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 5 Тендерної документації Замовника передбачено надати «Скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019 з наступною інформацією:
- назва організації та місцезнаходження, де проводились натурні випробування;
- назва організації та місцезнаходження, яка була замовником проведення натурних випробувань;
- назва типу продукту, який проходив натурні випробування;
- дата проведення натурних випробувань;
- дата та номер протоколу (звіту) натурних випробувань».
ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію Звіту про випробування (протокол випробування) № 2014-3-007-015, виданий Науково-дослідним Інститутом Автодоріг Кореї (надалі – Протокол) (документ Протокол випробувань_ПЕРЕКЛАД.pdf), що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником Протоколу є SHINDOINDUSTRYCO. LTD. Дата тесту: 19.02.2017 р. – 07.03.2014 р.Тип тесту та посилання на стандарт «Дорожні стримувальні системи. EN 1317-1,3», Європейський комітет із стандартизації.
Як вбачається з Протоколу, останній не відповідає зазначеним вище технічним вимогам предмета закупівлі, оскільки наданий Протокол не відповідає ДСТУ EN 1317-3:2019, а також Замовником вимагалось надання оригіналу документів, а не завіреної з копії, копії документу, а отже, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» повинна бути відхилена Замовником.
Зазначений факт є важливим у подальшому використанні Амортизаційного пристрою, оскільки, як встановлено абзацом чотири п. 3 Додатку 5 Тендерної документаціїЗамовника (під таблицею): «При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності».
Також, відповідно до Інформації на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result)
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить інформацію, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАСС+КО ЮА" (ТОВ "ПАСС+КО ЮА") не має право на виробництво конструкцій, що є предметом закупівлі, так відсутній відповідний КВЕД як (наприклад: 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; )
Відповідно до вищезазначеного також наголошуємо, що ТОВ «ПАСС+КО ЮА», створене 02.02.2017 року, а протокол випробувань виданий на пристрій, виготовлений у 2014 році, тобто до створення ТОВ «ПАСС+КО ЮА».
Зазначене доводить те, що протокол випробувань ніяким чином не відноситься до продукції, що виробляється ТОВ «ПАСС+КО ЮА» та не підтверджує його відповідність технічним характеристикам, а з огляду на вищезазначене то взагалі дає змогу зробити висновок про фальсифікацію даного документу з метою незаконного збагачення за рахунок привласнення державних коштів.
Також хочемо зазначити, що ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» в своїй тендерній пропозиції надає Авторизаційний лист від виробника ТОВ «ПАСС+КО ЮА» як від виробника демпферних систем, але протокол випробувань продукції наданий від виробника компанії SHINDOINDUSTRY, що взагалі не має ніякої логіки та юридичного звязку в технічній частині документації, є порушенням та не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, зазначимо, що у складі тендерної пропозиції учасника наявний лист-підтвердження, виданий виробником SHINDOINDUSTRYCO. LTD про те, що ТОВ «ПАСС+КО ЮА» уповноважений на виробництво амортизаційних пристроїв лише з 25.07.2018 року, при цьому, протокол випробувань виданий у 2014 році.
Також повідомляємо, що відповідно до Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ"№ 286 від 19.09.2019 «Про прийняття національних стандартів» стандарт:
ДСТУ EN 1317-3:2019
(EN 1317-3:2010, IDT) Дорожністримувальнісистеми. Частина 3. Класиексплуатаційних характеристик, критеріїприйнятностіударнихвипробувань та методивипробуванняамортизаційнихдорожніхпристроїв
в Україні вирішено прийняти методом перекладу з наданням чинності лише з 01 жовтня 2020 року. Тобто для відповідності стримувальних систем стандарту запровадженого Наказом від 19.09.2019 року, усі документи повинні бути оформленні датою після прийняття національного стандарту, а тобто не раніше 19.09.2019 року.
Протокол випробувань виданий у 2014 році на виробництво конструкцій фірмою SHINDOINDUSTRYCO. LTD та за їхнім зверненням, ніяким чином не відноситься до продукції, що виготовляється ТОВ «ПАСС+КО ЮА», згідно сертифікату відповідності.
Виходячи з тексту сертифікату відповідності та Інформації на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАСС+КО ЮА" (ТОВ "ПАСС+КО ЮА") має адресу: Україна, 01014, місто Київ, вул.Болсуновська, будинок 8. В свою учасник ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ», у складі тендерної пропозиції надає лист-підтвердження (файл: Лист підтвердження виробництво.pdf), від виробникаSHINDOINDUSTRYCO. LTD на ТОВ "ПАСС+КО ЮА", яке зареєстроване за адресою: Україна, м.Київ, вул.Рибальська, 2, 01011. Будь-яких пояснень учасник також не надає.
В своїй тендерній пропозиції ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» надає паспорт амортизаційного пристрою (демпферна система) (Паспорт 100.pdf) від ТОВ «ПАСС+КО ЮА» , де в пункті паспорту 2.1 Технічні характеристики відповідають вимогам зазначено, що конструкія відповідає ДСТУ EN 1317-3:2019 (EN 1317-3:2010,IDT), але в сертифікаті відповідності продукції, виданому ТОВ «ПАСС+КО ЮА» вона відповідає зовсім іншому ДСТУ, а саме ДСТУ Б В.2.3-12-2004, що є невідповідністю сертифікату та паспорту продукції чинним Державним стандартам України.
З огляду на те що адреси не співпадають, виходить, що лист-підтвердження виданий на іншу фірму, а тому випливає, що учасник взагалі не надав будь-яке підтвердження про право ТОВ "ПАСС+КО ЮА" виробництва конструкцій на території України.
Також хочемо зазначити, що відповідно до сертифікату відповідності наданого учасником ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ», місцем виробництва даних конструкцій є м.Бориспіль, вул.Польова 26, але за цією адресою відсутні будь-які натяки на наявність об’єкту схожого на місце, де можуть вироблятися конструкції.
Вигляд із супутника:
Вищезазначене дає змогу вже вкотре зробити висновок про фальсифікацію документів з метою перемоги у торгах та привласнення державних коштів.
Отже, вбачається, що учасник ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, з огляду на що, його тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також повідомляємо, що Антимонопольний комітет України (Дали-АМКУ) виніс позитивне рішення по аналогічним закупівлям та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» у зв’язку із невідповідністю пропозиції учасника вимогам Замовника.
Проаналізувавши документи учасника ТОВ «СПЕЦДОРМОНТАЖ» у закупівлях UA-2021-08-20-010387-a ,UA-2021-08-20-010398-a, UA-2021-08-20-010498-a, UA-2021-08-20-010655-a, UA-2021-08-20-010499-a, UA-2021-08-25-013476-a, бачимо, що порушення аналогічні, але Замовник в свою чергу ігнорує рішення АМКУ по аналогічнім порушенням та укладає договори після винесення резулятивної частини Рішеннь:
Рішення № 24488-р/пк-пз від 28.10.2021
(Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний - /М-14/ Обхід м. Одеси на км 13+940, 14+300, 20+200, Одеська область (Закупівля UA-2021-08-25-013490-a))
Рішення №24489-р/пк-пз від 28.10.2021
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-25-013490-a
(Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на км 455+042, 455+324, 474+933, 475+083, 475+937, 476+396, Запорізька область (Закупівля UA-2021-08-20-010552-a))
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-010552-a
Тобто своїми діями Замовник, навмисно, усвідомлюючи наявні порушення в аналогічних закупівлях укладає договори на чималу суму, а саме: 12 050 460,20 грн., що дає змогу зробити про зговір Замовника та Переможця.
В діях Замовника простежується явне порушення не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі» та Законодавства України у сфери закупівель, а й порушення Кримінального законодавства, а саме статті 191 ККУ Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, як у сфері у сфері розкрадання держаних коштів.
Виходячи із сум договорів це діяння набуває статусу в особливо великих розмірах (на суму, яка в шістсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення).
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-010387-a,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-010398-a,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-010498-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-010655-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-010499-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-25-013476-a
у загальному доступі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України, (іншими законодавчими актами),
ПРОСИМО:
1. Почати моніторинг закупівель: UA-2021-08-20-010387-a ,UA-2021-08-20-010398-a, UA-2021-08-20-010498-a, UA-2021-08-20-010655-a, UA-2021-08-20-010499-a, UA-2021-08-25-013476-a
2. Призначити та провести первірку закупівель: UA-2021-08-20-010387-a ,UA-2021-08-20-010398-a, UA-2021-08-20-010498-a, UA-2021-08-20-010655-a, UA-2021-08-20-010499-a, UA-2021-08-25-013476-a
3. Перевірити дії посадових осіб замовника: Ю.М.Журавльова в.о.директора ДП «Фінансування інфраструктурних проектів», Д.В. Труденка голову тендерного комітету/преший заступник директора ДП «Фінансування інфраструктурних проектів»,О.В. Бодачевського, начальника служби замовника ДП «Фінансування інфраструктурних проектів», Р.В.Хордикова секретаря тендерного комітету ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4. Зобов’язати замовника Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу.
6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7. Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством, та електронною поштою на адресу: isiroad2020@gmail.com
Директор
ТОВ «Інноваційні системи інфраструктур» Левчук В. Ю.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР" |
2 050 421,00
UAH з ПДВ
|
2 050 421,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДОРМОНТАЖ" |
2 089 361,47
UAH з ПДВ
|
2 089 361,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
2 226 000,00
UAH з ПДВ
|
2 226 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР" #43619398 |
Відхилено |
2 050 421,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 17:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦДОРМОНТАЖ" #42086415 |
Переможець |
2 089 361,47
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 10:26
|
ДУ-2 до БДР-109-11-21.pdf | укладений |
24 грудня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:44
|
ДУ-1 до БДР-109-11-21.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 17:03
|
Протокол №42-5 Продовження терміну на 60 днів підписання договору.doc | укладений |
04 листопада 2021 16:59
|
БДР-109-11-21.pdf | укладений |
04 листопада 2021 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | БДР-109/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору № БДР-109/11/21 від 03.11.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |