Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 2 БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25457261 |
Місцезнаходження: | 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, пров.1-го Травня, будинок 12 |
Контактна особа: |
Кашпор Аліна Володимирівна +380574951265 bzosh02@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 6 308 570,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 542,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 No 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Більш детально викладено у п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Oплaтa викoнaних poбiт здiйcнюєтьcя нa пiдcтaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, cклaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтicть викoнaних пiдpядних poбiт, cклaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв нa poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa», пpoтягoм 20 бaнкiвcьких днiв | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 16:28 |
ТД 20.08.21.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000012 ● 1efd476b90d44d9d9a8c4b86dd1c4981
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-08-20-010375-a 20.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 13:24:14
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 13:09:39
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України - 07.10.2021 13:24
Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі,згідно експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Реконструкція спортивного майданчика Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Балаклійської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область,Балаклійський район,місто Балаклія,провулок 1 Травня,будинок 12». (Коригування) № 317/е/21 від 30 березня 2021 року, виданого експертною організацією Державне підприємство «Державний наукво-дослідний та проектно вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», та загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 30 березня 2021 року складає 6 552 787,00 грн. у тому числі: будівельні роботи -5 022771 грн.; устаткування – 224 547 ,00 грн.; інші витрати – 1 305 469,00 грн.
В зв’язку з витраченими коштами на проектну документацію, коштів на здійснення в подальшому авторського, технічного нагляду та інші витрати, очікувана вартість робіт з будівництва складає розмірі 6 308 570,40 з ПДВ зі строком виконання робіт до 31 грудня 2021 рок.
Виходячи з вищевикладеного, розрахунок обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснюється на підставі затвердженої проектно – кошторисної документації, та отриманого позитивного експертного висновку.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті http://balakliya-school2.edu.kh.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 09:10:41
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 20.09.2021 № 123 та строк виконання робіт до 31.12.2022?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-19 14:36:55
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит (моніторинг №UA-M-2021-10-05-000012) повідомляємо, що відкриті торги по предмету закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Балаклійської районної ради Харківської області за адресою:Харківська область, Балаклійський район,місто Балаклія,провулок 1 Травня,будинок12»(коригування) Код ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» відбулися 06.09.2021року (номер у прозоро UA-2021-08-20-010375-a). Очікувана вартість предмету закупівлі в річному плані була розрахована відповідно проектно-кошторисній документації . За результатами процедури закупівлі на 20.09.2021р.було укладено Договір підряду №123 від 20вересня 2021року заключний з переможцем ТОВ «Будівельно-монтажне підприємство-164» на загальну суму 6 293 550,84грн. На момент реєстрації бюджетних зобов»язань у Державному казначействі України сума бюджетних призначень, виділених місцевими органами влади на умовах спів фінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращіх результатів» складала 1 892 950,00грн., тому була складена додаткова угода №1 (до договору №123 від 20вересня 2021року) від 20вересня 2021р,в якій сторони домовились
1 Викласти пункт 3.3 Розділу «ІІІ.Ціна договору» в новій редакції :
3.3 Сума бюджетних призначень згідно Додатку 3 План фінансування робіт складає :
на 2021рік- 1 892 950грн.,на 2022рік - 4 400 600,84грн. ,та «строк виконання робіт-до 31грудня 2022року»
На момент надання відповіді на запит відбулась сесія Балаклійської міської ради на якій були виділені кошти в сумі 4 552 300грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання заходів в рамках реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів».
На даний момент проводиться робота по заключенню додаткової угоди №2 до договору №123 від20.09.2021р. , до якої Додаток 3 План Фінансування робіт становитиме 2021рік на загальну суму договору 6 293 550,84грн. і строки виконання робіт будуть перенесені «до 31 грудня 2021року».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-20-010375-a БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 2 БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку по закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Балаклійської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Балаклійський район,місто Балаклія,провулок 1 Травня,будинок 12». (Коригування) » Щодо встановлення Моніторингом питання не відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації, надаємо аргументовані заперечення. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, Учасник надає довідку нa фipмoвoму блaнку (у paзi нaявнocтi тaких блaнкiв) зa пiдпиcoм кepiвникa aбo упoвнoвaжeнoї ocoби учacникa пpo нaявнicть oблaднaння, мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи (далі – довідку МТБ), нeoбхiдних для викoнaння poбiт, щo є пpeдмeтoм зaкупiвлi, зa формою визначеною у пункті 5.1.1. розділу 3 ТД. У вищезазначеній довідці Переможець зазначає наявність бортових автомобілів МАЗ 533605, 2008 року випуску у кількості 3 одиниць, вантажопідйомністю 3т/5т/8т, відповідно до Договору від 11.06.2021 № 2021/ У/75, який укладено з ТОВ «Паркінг+». На підтвердження бортових автомобілів МАЗ 533605, 2008 року випуску у кількості 3 одиниць, вантажопідйомністю 3т/5т/8т, надано Договір від 11.06.2021 №2021/У/75, який укладено з ТОВ «Паркінг+», а також свідоцтво про реєстрацію вищевказаних автотранспортних засобів, яке підтверджує, що власником даної техніки є ТОВ «Паркінг+», та лист-підтвердження від ТОВ «Паркінг+», у якому підприємство повідомляє про згоду використання його автотранспортних засобів під час виконання робіт, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Тому відсутні порушення у цієї частині, та надано аргументовані заперечення. Також Учасником - переможецем зазначено у довідці МТБ наявність двох одиниць тракторів гусенечних ДТ-75 2020 року випуску згідно з Договором від 16.10.2021 № 1610/1, який підписаний з ФОП Бурляєвим Дмитром Володимировичем. Згідно з технічним завданням трактор гусеничного типу має бути задіяно в Локальному кошторисе №2-1-7 Демонтажні роботи: п.2 «Трелювання деревини на відстань до 300 м тракторами потужністю 59 кВт [80 к.с.], діаметр стовбурів понад 30 см» та в п.4 «Вивезення пнів тракторними причепами 2 т на відстань до 100 м, діаметр дерев понад 32 см». У зв’язку з послідовним виконанням вищевказаних робіт виробничий процес потребує однієї одиниці гусеничного трактора, наявності якого і підтверджується Договором №1610/1 від 16.10.2021р. Тому відсутні порушення у цієї частині, пропозиція Учасника – переможця відповідає вимогам тендерної документації, та надано аргументовані заперечення. Стосовно надання інформації у довідці МТБ про наявність крану на автомобільному ходу МАЗ 6312, 2013 року випуску, вантажопідйомністю 16т, відповідно до Договору від 15.04.2021 №15/04-21, який укладений з ФОП Стебло Миколою Миколайовичем, у складі пропозиції маємо свідоцтво про реєстрацію крана на автомобільному ходу МАЗ 6312, яке підтверджує, що власником даної техніки є ФОП Стебло Миколою Миколайовичем, та лист-підтвердження від ФОП, у якому повідомляється про згоду використання його автотранспортних засобів під час виконання робіт. Тому відсутні порушення у цієї частині, пропозиція Учасника – переможця відповідає вимогам тендерної документації, та надано аргументовані заперечення. В складі пропозиції Переможця міститься Договір про надання послуг від 23.07.2021 № 22, який укладений з ТОВ «Шурга», на підтвердження наявності автогудронатору ЗІЛ 130, місткістю 3500л, 1987 року випуску, але у довідці МТБ на підтвердження даної інформації зазначено договір від 23.10.2020 №2, що є формальною помилкою, яка , зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення , тому що для підтвердження цієї інформації Учасником надано у складі пропозиції Договір про надання послуг від 23.07.2021 № 22, який укладений з ТОВ «Шурга». Тому відсутні порушення у цієї частині, пропозиція Учасника – переможця відповідає вимогам тендерної документації, та надано аргументовані заперечення. У довідці МТБ вказано про наявність машини бурильної Газ 66, 1986 року випуску, та надано підтвердження право на її користування, договором про надання послуг від 02.08.2021 № 0808/01. П1.1 цього договору зазначає, що Виконавець надає Замовникові послуги з перевезення вантажив та/або виконання робіт спецтехнікою, згідно додатку №1 до Договору, П.1.2. зазначає, що Виконавець НАДАЄ необхідну техніку, для виконання робіт Замовника у закупівлі UA-2021-04-07-011258-a. То б то договір містить розмежування щодо надання послуг з виконання робіт, та/або надання техніки для виконання робіт за вказаною закупівлею. Таким чином, Учасник – переможець – може використовувати спецтехніку для виконання робіт на інших об’єктах, що не є порушенням та повністю відповідає вимогам тендерної документації. З огляду на зазначене порушення законодавства у сфері закупівель, та порушення частини 1 статті 31 Закону, частини 16 статті 29 Закону та частини 9 статті 26 Закону – відсутні, Стосовно зазначення у висновку здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором та його розірвання, надаємо аргументовані заперечення та зазначаємо, що на момент початку моніторингу процедури закупівлі та винесення висновку сторонами виконувались умови договору та систематично здійснювалось виконання робіт. Правові наслідки зміни або розірвання договору визначені положеннями ст. 653 Цивільного кодексу України. Відповідно до ч. 4 ст. 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов`язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, припинення укладеного договору не призведе до повернення сторін до первісного стану, що існував на момент вчинення договору. Частиною 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. При цьому, згідно зі ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. На підставі вищевикладеного у Замовника відсутні правові підстави, щодо розірвання діючого договору про закупівлю. З огляду на вище викладене, та на підставі частини 8 статті 8 Закону, та вимоги п.3 Висновку UA-M-2021-10-05-000012 надано аргументовані заперечення.
2021-11-01 14:58:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 16 статті 29 та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" |
6 293 550,84
UAH з ПДВ
|
6 293 550,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛГОРИТМ-ВОСТОК" |
6 308 570,40
UAH з ПДВ
|
6 308 570,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" #33608607 |
Переможець |
6 293 550,84
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2023 11:51
|
ДУ 5 дог 123.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 23:24
|
ДУ 123 Майданчик.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 23:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:54
|
Додкалграф.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:54
|
Додаткова до 123 будівн.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 12:16
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 12:12
|
ДУ 2 реконстр 2021.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 10:20
|
ДУ №123.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 09:54
|
сканирование0004.pdf | укладений |
21 вересня 2021 09:53
|
сканирование0003.pdf | укладений |
21 вересня 2021 09:53
|
сканирование0002.pdf | укладений |
21 вересня 2021 09:53
|
сканирование0001.pdf | укладений |
21 вересня 2021 09:53
|
сканирование.pdf | укладений |
21 вересня 2021 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків договору. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.11.3 основного Договору та неможливості виконання робіт по улаштуванню покриття спортивного майданчика у зв'язку з погодними умовами |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2023 рік у зв'язку з обставинами непереборної сили, а саме: Військовою агресією Російської Федерації. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно розпорядження від 02.01.2023р. №1 "Про переведення закладів освіти Балаклійської міської ради, які знаходяться на фінансовій самостійності, в обслуговування централізованої бухгалтерії відділу освіти Балаклійської міської ради Харківської області, сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни в преамбулу Договору, та викласти в новій редакції. 1.2. Внести зміни та викласти в новій редакції п.13 Договору "Юридичні адреси і реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |