Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід
Очікувана вартість
175 536,00 UAH
UA-2021-08-20-009269-a 1102a576fbcb4873bb568fea26ba1972
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Житомирський Руслан Вікторович

+380989136180
+380473520048
korsbuchcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Корсунь-Шевченківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Корсунь-Шевченківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38950515
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь – Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого, буд. 120
Контактна особа: Житомирський Руслан Вікторович
+380989136180, +380473520048
korsbuchcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до положень п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
05.07.2021 р. та 21.07.2021 р. Замовником двічі оголошено процедури закупівлі - відкриті торги (№№ оголошень: UA-2021-07-05-004046-c, UA-2021-07-21-004415-b), згідно предмету закупівлі: «Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03410000-7 – Деревина), на річну потребу в обсязі 159 м3.
В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно п.1 ч.2 ст.32 Закону. Звіти про результати проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, що підтверджують автоматичну відміну торгів - №№ UA-2021-07-05-004046-c, UA-2021-07-21-004415-b та надають право Замовнику на застосування переговорної процедури закупівлі згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону, а саме в пункті «Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі, якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю» Звітів зазначено підставу «подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій».
Згідно ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі, як виняток, на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» з учасником - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИСЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" (далі – Учасник) та укладення договору про закупівлю. Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури.
Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг (відповідно до обсягу, визначеного у відкритих торгах, що двічі не відбулись), його технічні та якісні характеристики, очікувану вартість на 2021 рік, строки поставки, місце поставки, умови розрахунків, інші умови закупівлі, які не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулись, про що складено відповідний протокол переговорів. Учасником під час переговорів було надано всі необхідні документи, що вимагалися Замовником в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі, в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 та документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії згідно ст.16 Закону та у спосіб, визначений Замовником.
За результатами переговорів було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИСЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО".
Документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-05-004046-c
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-21-004415-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159 метри кубічні
Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з постачальником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки товарів з відстрочкою платежу до 10 календарних днів та з урахуванням фінансування видатків замовника на підставі належним чином оформлених видаткових накладних та/або товаро-транспортних накладних. Інша інформація щодо закупівлі: Вид закупівлі: Переговорна процедура. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 серпня 2021 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 15:27
UA-2021-07-21-004415-b звіт.pdf
20 серпня 2021 15:27
UA-2021-07-05-004046-c звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИСЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00993417
Переможець 175 536,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 15:31

Документи

20 серпня 2021 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИСЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00993417
175 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2021 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 09:38
ДУ 2_від 09.09.2021.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 11:39
ДУ 1_від 01.09.2021.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 11:15
Договір 268_від 01.09.2021_ДП ЛИСЯНСЬКИЙ ЛІСГОСП.pdf укладений
01 вересня 2021 11:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід 159 метри кубічні 1 104,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 01.09.2021 р. Сума договору після внесення змін: 156768,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 142 м3.
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 09.09.2021 р. (реквізити). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід 159 метри кубічні 1 104,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 156 768,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 128,00 UAH)