Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 161+815 – км 165+710, Миколаївська область
Очікувана вартість
6 986 615,00 UAH
UA-2021-08-20-009112-a ● 5a4e687403004bf8ad8a6c40a6100c5f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 6 986 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 933,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації) з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше ніж 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 34 933,07 грн. (тридцять чотири тисячі дев’ятсот тридцять три гривні 07 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області Код ЄДРПОУ 25878206 вул. Галини Петрової,2-А, м. Миколаїв, 54029 (0512) 53-61-40 UA778201720343251005100014128 Державна казначейська служба України м. Київ, вул. Бастіонна, 6 МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34933.07 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 161+815 – км 165+710, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 15:20 |
ТД ПВР КР М-14 км 161+815-км 165+710.doc | |
20 серпня 2021 15:20 |
Проект договору ПВР КР М-14 км 161+815-км 165+710.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-009112-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 25 серпня 2021 16:29
Щодо вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Шановний Замовнику.
Абзацом 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: «Також учасник в складі тендерної пропозиції, на всіх працівників, зазначених учасником в Довідці, надає повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначені документи мають підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці.».
Просимо надати роз’яснення чому не є достатнім підтвердженням наявності трудових відносин між Учасником та працівниками, що будуть зазначені у «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі», надання сканкопій трудових книжок та сканкопій наказів про призначення, як це передбачено абзацом 9 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації: «Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.».
Виконання вимоги зокрема в частині надання інформації «…податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.» виключно на працівників, що будуть зазначені у відповідній Довідці є неможливим, так як відомості подаються в цілому по Компанії, що призведе до оприлюднення персональних даних працівників, які не будуть мати відношення до виконання робіт за предметом закупівлі (штат Учасника близько 80 осіб, до довідки буде включено до 10). Зазначені документи також містять інформацію про доходи осіб, оприлюднення/надання якої не регулюється Законом України «Про захист персональних даних».
Крім того, в Учасника наявні трудові відносини з окремими працівниками, що прийняті на роботу до юридичного закріплення необхідності повідомлення органів ДПС про прийняття особи на роботу, відповідно відсутнє й саме повідомлення, що при розгляді документів пропозиції може бути кваліфіковано Замовником як невиконання його вимоги. З приводу зазначеного також просимо надати роз’яснення щодо виконання вимоги Замовника за вказаних обставин.
В цілому вимогу відповідно до абзацу 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації вважаємо необґрунтованою, у тому числі законодавчо, і такою, що створює передумови до маніпулювань при розгляді документів тендерної пропозиції, та вимагаємо її виключення з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Абзацом 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: «Також учасник в складі тендерної пропозиції, на всіх працівників, зазначених учасником в Довідці, надає повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначені документи мають підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці.».
Просимо надати роз’яснення чому не є достатнім підтвердженням наявності трудових відносин між Учасником та працівниками, що будуть зазначені у «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі», надання сканкопій трудових книжок та сканкопій наказів про призначення, як це передбачено абзацом 9 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації: «Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.».
Виконання вимоги зокрема в частині надання інформації «…податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.» виключно на працівників, що будуть зазначені у відповідній Довідці є неможливим, так як відомості подаються в цілому по Компанії, що призведе до оприлюднення персональних даних працівників, які не будуть мати відношення до виконання робіт за предметом закупівлі (штат Учасника близько 80 осіб, до довідки буде включено до 10). Зазначені документи також містять інформацію про доходи осіб, оприлюднення/надання якої не регулюється Законом України «Про захист персональних даних».
Крім того, в Учасника наявні трудові відносини з окремими працівниками, що прийняті на роботу до юридичного закріплення необхідності повідомлення органів ДПС про прийняття особи на роботу, відповідно відсутнє й саме повідомлення, що при розгляді документів пропозиції може бути кваліфіковано Замовником як невиконання його вимоги. З приводу зазначеного також просимо надати роз’яснення щодо виконання вимоги Замовника за вказаних обставин.
В цілому вимогу відповідно до абзацу 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації вважаємо необґрунтованою, у тому числі законодавчо, і такою, що створює передумови до маніпулювань при розгляді документів тендерної пропозиції, та вимагаємо її виключення з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2021 15:47
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула вимогу учасника, розміщену в електронній системі закупівель 25 серпня 2021 о 16:29 та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Зазначена вимога є необхідною, так як недобросовісні учасники, часто й густо, надають недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції - заповнені сторінки трудових книжок не в останній редакції (відсутній запис про звільнення працівника, яке мало місце), надають прикази на прийняття на роботу, хоча мало місце звільнення працівника та таке інше, і в реаліях, у них відсутні кваліфіковані працівники, в тому числі сертифіковані фахівці. Замовник має бути впевнений у спроможності виконавця якісно та кваліфіковано виконати державне замовлення майже на 7 мільйонів гривень бюджетних коштів, і не останню роль в цьому відіграє саме наявність працівників відповідної кваліфікації.
Замовник вважає, що у добросовісних учасників не може виникати проблем у підтвердженні наявності працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог замовника, так як зазначені вимоги є такими що відповідають нормам закону, не є дискримінаційними та в повній мірі відповідають принципам публічних закупівель.
Одночасно звертаємо увагу, тендерна документація місить умову, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає потреби внесення змін в тендерну документацію
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Зазначена вимога є необхідною, так як недобросовісні учасники, часто й густо, надають недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції - заповнені сторінки трудових книжок не в останній редакції (відсутній запис про звільнення працівника, яке мало місце), надають прикази на прийняття на роботу, хоча мало місце звільнення працівника та таке інше, і в реаліях, у них відсутні кваліфіковані працівники, в тому числі сертифіковані фахівці. Замовник має бути впевнений у спроможності виконавця якісно та кваліфіковано виконати державне замовлення майже на 7 мільйонів гривень бюджетних коштів, і не останню роль в цьому відіграє саме наявність працівників відповідної кваліфікації.
Замовник вважає, що у добросовісних учасників не може виникати проблем у підтвердженні наявності працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог замовника, так як зазначені вимоги є такими що відповідають нормам закону, не є дискримінаційними та в повній мірі відповідають принципам публічних закупівель.
Одночасно звертаємо увагу, тендерна документація місить умову, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає потреби внесення змін в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
3 975 400,00
UAH з ПДВ
|
3 975 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
4 540 000,00
UAH з ПДВ
|
4 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
5 952 000,00
UAH з ПДВ
|
4 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" |
5 958 953,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
6 148 218,00
UAH з ПДВ
|
6 148 218,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Переможець |
3 975 400,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:34
|
ДУ №2 від 26.12.2022 Дог 74-Б від 01.10.2021 подовж 2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 11:49
|
Договір 74-Б від 01.10.2021.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договором внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 74-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |