Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету);
Лот № 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету);
Лот № 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
Очікувана вартість
235 000,00 UAH
UA-2021-08-20-006072-a ● 3d99c0e2c81a4c0fb71e099640fb70ae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІЩАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04325986 |
Місцезнаходження: | 24700, Україна , Вінницька обл., Піщанський район, селище міського типу Піщанка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 85 |
Контактна особа: |
Комаровська Лідія Василівна +380989218761 mega-sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 235 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Тендерна документація додається (ТД ВТ Інтернет). Перелік послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
20 серпня 2021 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 13:09 |
Додаток 7 до Лотів 1-3.pdf | |
20 серпня 2021 13:09 |
ТД ВТ Інтернет.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-006072-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕТ СЕРВІС ПРОВАЙДЕР "ФАСТ КОМЬЮНІКЕЙШН ЛАЙНС", Код ЄДРПОУ:43004574
Дата подання: 13 вересня 2021 21:39
відмова у визнанні переможцем не містить законних підстав
Аргументація, наведена у "Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою" (далі - Протокол) не є правомочною в наступних пунктах та з наведених нижче підстав: - пункт 1.1 Протоколу посилається на відсутність додатків до проекту договору Зазначаємо, що на ст. 17 Тендерної документації зазначено виключний перелік додатків до Тендерної документації, в якому не вказано додатки до договору. Разом з тим, Учасник надав лист-згоду на проект договору. Навіть якщо вважати це невідповідністю тендерної документації, то згідно зі ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен був надати 24-х годинний термін з вимогою на усунення невідповідностей, чого не було зроблено. - пункт 1.2 Протоколу посилається на відсутність інформації про беніфеціарних власників Товариства. Проте, в ЄДР є повна інформація про учасників Товариства з долею кожного учасника в статутному капіталі, також ця інформація наведена у Статуті, що було завантажено до системи. Вимога на усунення сумнівних невідповідностей також не була надана. Вимагаємо від Уповноваженої особи/тендерного комітету переглянути рішення що до визнання/відмови у визнанні переможцем. Повідомляємо, що у разі ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного Комітету України, посилаючись на порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що за невиконання рішення АМКУ стягується штраф у розмірі від 34000 до 85000 грн.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2021 10:36
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовником були чітко встановлені підстави для відхилення, а саме: «Відповідно до аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, підстави за яких Ваша пропозиція була відхилена не відносяться ані до кваліфікаційних критеріїв ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, про що зазначено у підставах про відхилення та замовник не мав законних підстав надавати Вам право на виправлення помилок.
Також додатково повідомляємо, що додатки до договору не можуть бути додатками до тендерної документації, вони є невід’ємною частиною проекту договору та перелічені у самому Проекті договору.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, а зазначена лише інформація про засновників, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже Вами не виконано умови тендерної документації.
Отже, уповноважена особа при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Звертаємо увагу з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовником були чітко встановлені підстави для відхилення, а саме: «Відповідно до аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, підстави за яких Ваша пропозиція була відхилена не відносяться ані до кваліфікаційних критеріїв ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, про що зазначено у підставах про відхилення та замовник не мав законних підстав надавати Вам право на виправлення помилок.
Також додатково повідомляємо, що додатки до договору не можуть бути додатками до тендерної документації, вони є невід’ємною частиною проекту договору та перелічені у самому Проекті договору.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, а зазначена лише інформація про засновників, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже Вами не виконано умови тендерної документації.
Отже, уповноважена особа при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Звертаємо увагу з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2021-08-20-006072-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕТ СЕРВІС ПРОВАЙДЕР "ФАСТ КОМЬЮНІКЕЙШН ЛАЙНС", Код ЄДРПОУ:43004574
Дата подання: 13 вересня 2021 21:39
відмова у визнанні переможцем не містить законних підстав
Аргументація, наведена у "Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою" (далі - Протокол) не є правомочною в наступних пунктах та з наведених нижче підстав:
- пункт 1.1 Протоколу посилається на відсутність додатків до проекту договору
Зазначаємо, що на ст. 17 Тендерної документації зазначено виключний перелік додатків до Тендерної документації, в якому не вказано додатки до договору. Разом з тим, Учасник надав лист-згоду на проект договору. Навіть якщо вважати це невідповідністю тендерної документації, то згідно зі ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен був надати 24-х годинний термін з вимогою на усунення невідповідностей, чого не було зроблено.
- пункт 1.2 Протоколу посилається на відсутність інформації про беніфеціарних власників Товариства. Проте, в ЄДР є повна інформація про учасників Товариства з долею кожного учасника в статутному капіталі, також ця інформація наведена у Статуті, що було завантажено до системи. Вимога на усунення сумнівних невідповідностей також не була надана.
Вимагаємо від Уповноваженої особи/тендерного комітету переглянути рішення що до визнання/відмови у визнанні переможцем.
Повідомляємо, що у разі ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного Комітету України, посилаючись на порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що за невиконання рішення АМКУ стягується штраф у розмірі від 34000 до 85000 грн.
Розгорнути
Згорнути
- пункт 1.1 Протоколу посилається на відсутність додатків до проекту договору
Зазначаємо, що на ст. 17 Тендерної документації зазначено виключний перелік додатків до Тендерної документації, в якому не вказано додатки до договору. Разом з тим, Учасник надав лист-згоду на проект договору. Навіть якщо вважати це невідповідністю тендерної документації, то згідно зі ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен був надати 24-х годинний термін з вимогою на усунення невідповідностей, чого не було зроблено.
- пункт 1.2 Протоколу посилається на відсутність інформації про беніфеціарних власників Товариства. Проте, в ЄДР є повна інформація про учасників Товариства з долею кожного учасника в статутному капіталі, також ця інформація наведена у Статуті, що було завантажено до системи. Вимога на усунення сумнівних невідповідностей також не була надана.
Вимагаємо від Уповноваженої особи/тендерного комітету переглянути рішення що до визнання/відмови у визнанні переможцем.
Повідомляємо, що у разі ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного Комітету України, посилаючись на порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що за невиконання рішення АМКУ стягується штраф у розмірі від 34000 до 85000 грн.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2021 10:40
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовником були чітко встановлені підстави для відхилення, а саме: «Відповідно до аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, підстави за яких Ваша пропозиція була відхилена не відносяться ані до кваліфікаційних критеріїв ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, про що зазначено у підставах про відхилення та замовник не мав законних підстав надавати Вам право на виправлення помилок.
Також додатково повідомляємо, що додатки до договору не можуть бути додатками до тендерної документації, вони є невід’ємною частиною проекту договору та перелічені у самому Проекті договору.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, а зазначена лише інформація про засновників, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже Вами не виконано умови тендерної документації.
Отже, уповноважена особа при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Звертаємо увагу з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовником були чітко встановлені підстави для відхилення, а саме: «Відповідно до аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, підстави за яких Ваша пропозиція була відхилена не відносяться ані до кваліфікаційних критеріїв ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, про що зазначено у підставах про відхилення та замовник не мав законних підстав надавати Вам право на виправлення помилок.
Також додатково повідомляємо, що додатки до договору не можуть бути додатками до тендерної документації, вони є невід’ємною частиною проекту договору та перелічені у самому Проекті договору.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, а зазначена лише інформація про засновників, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже Вами не виконано умови тендерної документації.
Отже, уповноважена особа при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Звертаємо увагу з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 475,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24731, Україна, Вінницька область, Піщанський р-н, село Городище, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 35
Дата доставки:
20 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ) |
75 715,00
UAH з ПДВ
|
31 699,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТКНЕТ" |
75 050,00
UAH з ПДВ
|
31 698,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕТ СЕРВІС ПРОВАЙДЕР "ФАСТ КОМЬЮНІКЕЙШН ЛАЙНС" |
94 000,00
UAH з ПДВ
|
17 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДІОНЕТ" |
66 500,00
UAH з ПДВ
|
31 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕТ СЕРВІС ПРОВАЙДЕР "ФАСТ КОМЬЮНІКЕЙШН ЛАЙНС" #43004574 |
Відхилено |
17 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2021 15:43
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 вересня 2021 00:00
|
ТОВ "ТКНЕТ" #42957286 |
Відхилено |
31 698,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 15:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 вересня 2021 00:00
|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ) #21560766 |
Переможець |
31 699,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 17:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 вересня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 17:32
|
договір 393 інтернет.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 17:17
|